Olijfolie schijnt ook erg goed te zijn, maar ook erg duur.. Van lijnzaadolie krijgen ze ook een mooie vacht.. Zonnebloemolie heb ik nog nooit gegeven, maar olie is in vele mate ook weer niet goed schijnt..
Twee flessen per maand? Ik doe een half jaar/jaar met een liter voor twee paarden, twee pompjes per keer over het voer.
Ik word knettergestoord van Jes Nou heeft ze weer een meer uitgezaktere buik, twee witte druppeltjes, maar zijn haar banden weer minder slap lijkt het. Wel is het nou echt mooi(er) weer, dus wie weet vannacht? M'n ouders hebben al weddenschappen lopen, m'n moeder dacht voor donderdag, m'n vader erna. Nou zijn ze verder gegaan naar de zondag Vader van vriendin is vannacht om 2 uur wezen kijken, en hij dacht dat er wel wat kon komen. Dus even later is hij weer gaan kijken, stond Jes weer vrolijk bij de rest van de groep te grazen
Oke.. Bij mij word het gebruikt op 3 paarden.. Maar wij hebben geen pompje en gooien gewoon een scheutje uit de hand over het voer, de ene kees is het dan meer als de andere keer. Plus dat ze 2 keer daags voer krijgen.. Allé.. Ongeveer 2 flessen in de maand dan..
Chev dat is ook geen fijne uitslag maaruh idd laat ze maar weten dat ze nog niet van je af zijn SUCCES!!
Jessie nog geen veulen Janeeba is ondertussen alweer oud
Verder nog wat trekkers voorbij zien komen. Ik vind zo'n kleine die de bak kan slepen en in de stallen kan wel handig
Verder ...
Nog 2 weken en dan vakantie kan niet wachten echt geen zin meer in werk wel al een leuke vacature gezien dus maar weer een brief gaan schrijven en duimen ... En een mazzel deze maand wel extra geld gekregen ivm CAO wijziging en dus nog met terugwerkende kracht vanaf januari geld bij da's wel ff leuk centje erbij
Ik heb al vakantie! Nou ja, school vakantie dan. Werken doe ik wel veel, deze week 22 en een half uur en volgende week 26 uur. Voor iemand die normaal 8 uur in de week werkt (parrrtimer! ) is dat best veel
Jessie doet weer LiiiiiiieV tegen mij maar ging zowat door me heen om een naarling weg te jagen Veulen lijkt gedraaid, verder geen verandering Ik ben heeel moe en wil niet nog een keer door de wekker heen gaan, dus ik ben naar bed!
timokyana
heb (na aandringen van vriend) zaterdag al wel een gezamelijk feest gehad van mijn vriend zijn verjaardag en dat mijn schoonzusje geslaagd was maar verder doe ik er helemaal niets mee