.Cindy, super filmpje !! Ben jaloers joh, ik geloof niet dat ik het zou durven .... Je ziét Spetter gewoon genieten !!
FjordKootje, wil je niet meer van die super-foto's plaatsen ... die wil ik namelijk ook !! Super, die ene foto van Mira waar je zelf ook zo blij mee was is echt in één woord ge-wel-dig !! Ze ging lekker uit haar bol door die trein die er langs kwam zeker hé !
Bonte, complimenten voor de bijlage van de Battie
Verder iedereen die het nodig heeft :
,
of
Ik heb mezelf gisteren maar 'ns lekker verwend : heb van het geld wat ik van Sinterklaas
gekregen had de hele set Oster-borstels gekocht had. Ha ha, was wel weer zo'n typisch geval van overgehaald worden door verkooptechniek van de mevrouw in de winkel : ik had 3 dingen gekocht (of wilde kopen) : de zachte borstel, de harde borstel en de hoevenkrabber. Bij elkaar iets van 25 euro. Zegt de verkoopster : je kunt ook de hele set kopen, in een mooi tasje, en krijgt nu nog 10 % korting, en het zijn zo'n fijne borstels .... bla bla bla ... Jullie snappen 'm al .... ging met de hele set naar huis. Nu heb ik de manen- en staartborstel dubbel, want die had ik al
. Was nog wel een meevallertje, ik ging eigenlijk voor zo'n aluminium zadelcaddy, dus doos gepakt waar die in zat, verkoopster zet hem nog voor me bij de kassa terwijl ik verder winkel. Afgerekend, 1 x zadelcaddy, 1 set Oster-borstels en nog wat kleine dingetjes. Kom ik thuis : blijken er niet één, maar twéé zadelcaddy's in de doos te zitten
. Staat ook duidelijk op de doos, maar ik had het écht niet gezien, en de verkoopster ook niet ... dingen kosten 45 euro ...

Nou, straks naar Rotterdam, gaan Oud op Nieuw vieren bij zus van Frits. Is altijd een heel verschil met hier, hier worden zo ongeveer 3 vuurpijlen afgestoken (waarvan 2 van ons
), in Rotterdam lijkt het alsof de stad wederom platgebombardeerd wordt ...
.Buurman gaat vanavond gelukkig een paar keer bij de paardjes kijken, maar ik verwacht geen problemen. Een paar dagen geleden werd er hier zo'n lawinepijl afgestoken, en ze tilden alledrie het koppie even op, zo van : "Huh ?"
Iedereen een hele fijne jaarwisseling, en tot volgend jaar !!
zo veranderd, en koot, net als altijd, gewoon een mega lekkerding
haha