ik vind het een mooi paard maar ik vind het gewoontjes in de zin van, zo teken je ook een paard, najah kan het neit uitleggen maar ik heb niet zoveel met warmbloeden, hoewel er natuurlijk altijd uitzondering zijn
Het stukje hak koot is zo verschrikkelijk stijl bij hem vind ik.
Grit
Geplaatst: 03-01-10 21:59
D_Travis schreef:
Grit why not??
Omdat ik me altijd overal mee bemoei. Lijkt me relaxt om gewoon een keer alleen mee te lezen (okay, kleine mening, ik vind de combi Totitlas/Edward erg mooi)
WinSel
Geplaatst: 03-01-10 22:00
Ik heet Nienke en ben 18 jaar oud. Ik heb 2 geweldige bijrijd tinkers. Ik woon in de provincie groningen.
Nu even wat info over de tinkers.
Kayleigh 5 jaar oud, drachtig van Rob Roy, super lief in de omgang, maar kan een draak zijn met rijden. Western beleerd, we rijden haar bit en boomloos
Dit zijn kayleigh en ik
Dit is de vader van haar toekomstige veulen
Jill 4 jaar oud, Drachtig van Thunder ( Thunder is ook de vader van Kayleigh ), Jill is nog niet ingereden, dit gaan we vant zomer doen. Ze is verder erg lief in de omgang.
Kayleigh is leuk en ik ben wel benieuwd naar het veulen dat ze maakt! Net als dat ik wel benieuwd ben naar een duidelijke foto van Jill, lief koppie heeft ze!
vuurtoren
Geplaatst: 03-01-10 22:03
Ik vind dresuur erg knap maar zo saai om naar te kijken ik ga altijd naar het springen van jumping amsterdam met mijn gehandicapte neef (al ruim 25 jaar eke jumping is echt iets van ons samen) we hebben 1 keer dresuur gekeken maar daar kreeg hij droge ogen van ik verveelde mij Grit"; wat een mooie foto's in het topic van Vince