En gefeliciteerd voor de jarigen, morgen houd ik mijn verjaardag m'n vriend loopt mij al weken te pesten met zijn cadeau maar ben er nog niet achter wat het is En mijn ouders komen morgen ook voor het eerst in 4 jaar weer naar NL, blijven dan een weekje
Grit
Geplaatst: 17-04-09 18:08
Leuk CP! Veel plezier morgen.
Berdien. Ik kan me goed voorstellen dat je van slag was. Het is alleen uitstel en je was er nu op ingesteld. Nu het dan zo is, ook maar hopen dat ze nog een tijdje vrolijk door huis loopt, dan is het dit ook waard en kun je nog even van haar genieten.
Zal wel heel fijn zijn als Santa bevalt als je vakantie hebt. Kun je meteen er volop van genieten.
Boncho; beterschap!! En toch maar rustig aan doen.
Grid; al bezig met de planning, dat gaat je echt niet meer lukken om toch maar nog een jaar te wachten
@ Ingrid, ik ga 1x in de 3/4 maanden naar de kapper!
ellieellende
Geplaatst: 17-04-09 18:51
Hallo val ff binnen met het goede nieuws dat de VA zojuist enkele eitjes gespot heeft bij Niamh!!! Dus nu mag ze dus morgen op vakantie....... SPANNEND
Nu moet ik mijn meisje achterlaten en voor het eerst de zorg aan een ander overlaten Ik geloof allemaal wel dat het prima zal gaan, maar het blijft een minpuntje aan het verhaal. Wat zal ik me vervelen tot en met woensdag..... ff paardloos! Maar misschien komt het dan eindelijk een keer ten gunste van het huishouden
Gisteren kreeg ik een sms van stalgenoot dat haar paard wormen had(die heeft van die witte wormen), dus gelijk iedereen ontwormd. Dus vandaag in haar ontlasting gekeken, en jaa hoor. Ik zag kleine rode wormen in haar ontlasting, ze waren wel al dood.Weet iemand welke wormen dat zijn? Het waren er niet heel veel. Ze is vorige maand nog gewoon ontwormd, ben alleen de naam kwijt van de wormenkuur. Gisteren is ze met equimax ontwormd. Ze mogen nu voorlopig even het land niet op. Balen dus.
Ik ga nu ff bijlezen
Chanel_
Geplaatst: 17-04-09 19:12
Sita en lois van harte gefeliciteerd
Niamh morgen op vakantie naar de hengst, maar wel ff paardloos
Cp, ouders komen weer een weekje gezellig bij je
Sterkte berdien
Boncho beterschap
Leon, druk aan het klussen, bijna klaar
Schimpje, bijna op stage
Janet, werkse
Muds, ook last van wormen
Grid, vandaag beetje suffig door het weer, hier schijnt al een paar uur het zonnetje
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-09 19:31
Pff Berdien da's ff een raar idee al helemaal afscheid genomen en dan is ze ineens weer thuis Nou hopen dat de medicijnen aanslaan en ze nog tijdje vooruit kan zodat jullie er nog van kunnen genieten!
Ellen morgen al ik snap je helemaal maar het is voor een goed doel
CP gezellig ouders vanuit buitenland op visite en vast verjaardag vieren
Grit ja erg hè maar als ik er dadelijk toch echt geen goed gevoel bij heb of blijf twijfelen dan kan ik ook nog best een jaartje wachten Gisteravond zat John trouwens al helemaal dat ie hoopte dat het dan een vosbonte merrie zou worden met net zo'n leuke vlekken als Say en ook zo lief als Say en leuk te rijden enz enz hij zag t geloof ik al helemaal voor zich Is eigenlijk ook wel leuk dat ie dus verder niet zo heel veel heeft met paarden/ tinkers, maar ook hij meteen viel voor Say's uitstraling en karakter
Boncho beterschap is idd moeilijk om nog rust te houden als je weer beter begint te worden, maar het is voor je lijf dus wel ff t beste dus probeer daarnaar te luisteren! Succes!
Oeh Chanel rode (bloed) wormen zijn vinnige beesies over 2-3 weken nog maar eens ontwormen met een middel tegen bloedworm zoals idd equimax en dan hopen dat je ze allemaal hebt
Laatst bijgewerkt door grid op 17-04-09 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Chanel dat zijn bloed wormen. Daar moet je mee oppassen, dat zijn vervelende wormen. Erg goed ontwormen over 2 weken weer met een goed ontwormmiddel
Grit
Geplaatst: 17-04-09 19:36
Grid; leuk dat John zo meeleeft. Als het volgend jaar zover is, is hij net zo zenuwachtig als jij.
Ellen; een paar dagen zonder je meisje . Maar het sop en de stofzuiger staan klaar .
Chanel; je kunt eventueel ook het mest laten onderzoeken. Dan weet je hoe het ervoor staat en krijg je meteen advies. Wij doen dat via http://www.wormbestrijding.nl. Kost 15 euro.
Resi_lover
Geplaatst: 17-04-09 19:37
Niamh morgen op vakantie
Cp, Gezellig joh! veel plezier morgen en alvast/nog gefeliciteerd
da's niet zo prettig Chantal
Grit
Geplaatst: 17-04-09 19:40
Tandencheck, tandencheck
En Tom wilde graag wat aandacht .
Vince trouwens ook. Heerlijk een tijd gezeten met twee paardenhoofden voor mijn neus .
Ik heb vandaag te horen gekregen wanneer ik vakantie heb. Ik had niet een bepaalde voorkeur, en omdat de andere collega's kinderen hebben zitten zij vast aan de schoolvakantie.
Ik heb van 17 augustus t/m 6 september vakantie. Lekker 3 weken.
Ja, dat wel.. Maar wat heb ik toch diverse keren hard gegilt omdat er een dikke zwarte 8-poterd uit een kastje kwam wandelen.. Het heel huis zit vol spinnen.
En de keuken was zó goor, zoals je wel eens op TV ziet.
Maar nu is de keuken weer fris, hele middag aan bezig geweest met zijn 2..
grrr
Geplaatst: 17-04-09 20:00
Grit ben jij dat? Ook eens een beeld bij jou!
Berdien da's inderdaad moeilijk en heftig! Sterkte!
Leon en Arjan, succes met klussen nog!
Hier heeft Mees volgende week vrij, om beneden aan de andere kant van ons huis heel veel te klussen en een nieuwe slaapkamer te maken.... hoop dat het lukt in een week. En we zijn de douche even aan het sauzen... ook heel hard nodig.
Trea, spannend, morgen gaat Niamh dus! Hopelijk in een keer raak!
Nathalie83
Geplaatst: 17-04-09 20:08
Resi en Sita gefeliciteerd!!!
Sterkte Berdien.. snap dat het een lastige situatie is...
Avalon had vandaag een knabbel dag
Eerst even wat drinken..
Mmm die broek smaakt ook best lekker
Zo die broek is nu wel nat genoeg.. nu wil ik wel even op je vingers sabbelen..
Foto's zijn niet super scherp.. zijn met mobiel gemaakt...
haha wat een knabbel kont, denk hij dat hij een hamster is.
Grit
Geplaatst: 17-04-09 20:17
Grr; ik ben het. Ik plaats idd niet veel foto's met mijn hoofd erop. Of er zit een cap op. Tja, paarden zijn mooier Vandaag wel meer foto's gemaakt met mijn hoofd erop. Gemakkelijk zo'n mobieltje en twee knuffelige paarden, zo lief. Alleen bij sommige keek ik zo zwijmelig Deze ging nog net.
En ook druk aan het klussen dus, succes volgende week.
Sita; dat is ook wat, op je verjaardag een vieze keuken schoon schrobben . Ongelooflijk hoe vies dingen kunnen zijn. Maar gelukkig voor een goed doel! Om die reden hebben we de keuken vervangen. We dachten er ook nog wel van te maken met een flinke sopbeurt. Maar er was niet tegenop te poetsen.
Janet; gaan jullie ook op vakantie?? Of zit dat in de drukke tijd van Wilco?