Móóóói issie he Met verende kunststof beugels, ben heel benieuwd hoe dat rijdt Ik krijg zin om Nigel dalijk helemaal op te zadelen, tot en met en dan gewoon lekker te gaan...
... stappen.... (de wei is mega glibberig)
Laatst bijgewerkt door Puchje op 27-10-08 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou voor Timo is zijn zadel in bestelling, een roodbruine kleur. De lichtere keuze wil ik voor de hafjes bewaren en dit kleurt mooi bij zijn vlekken.
Kyaans zadel word breder gemaakt daar moeten we voor naar nijkerk. geslaagd ochtendje en leerzaam
Daarna heerlijk het bos in gegaan met kyaan, lekker over de heide gereden met een schitterend uitzicht. wauw, genieten gewoon nieuwe paden aangelegd zag ik dus lekker uitgetest. was weer eens op en top genieten en ervaren heerlijk paard!
Wauw puchje, erug mooi zadel!!!!! leuke match zo met dat blauw
Marleen: beterschap
gaat er hier iemand naar equitana in maart 2009? heb er nu al zo'n zin in, wilde altijd al eens gaan en nu gaan we 14 maart. ben al aan het sparen
Woow sita gefeliciteeeerd Gaaf hor! Wat zonde van het kleine hondje silas , sterkte!! Gaaf zadel puchje Beterschap marleen !! Joyce die zich verveeld !! Ik ben er over na aan het denken om mallow op ander voer te zetten. Hij krijgt nu biks, en heb gelezen dat dat veel suikers bevat, en dat dit bij een tinker al vaak wordt geuit in mok of rasp of andere huiduitslagen waar veel jeuk bij komt kijken. Ga me er natuurlijk wel eerst verder in verdiepen, en even bespreken op stal
Ja het gaat mij erom dat hij minder suikers binnen krijgt, door die jeuk dan zegmaar, maar hij moet wel wat binnen krijgen, want hij zet t ook vaak om in energie, en dat is wel echt iets wat hij nodig heeft
Eevj Whis heeft ook mok van binnen uit. En zolang ik Whis schraal hou. dus veel ruwvoer maar weinig krachtvoer gaat het goed. Plus ze doet het er goed op.
Geen appels geen peen en dat soort dingen.(ja af en toe is een)