Truste allemaal!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Caitje --> foto's van advertentie beetje onduidelijk dus kan er nog niet veel over zeggen
Verder dus paar al aan het photoshoppen
Ik heb alleen foto's en gewoon tekstje
(misschien kan sita er nog iets mee maken ?!
)
arjan hoopt dat de heli's pech krijgen ...
... misschien wil ze morgen
en goed nat geworden buiten

Je bent niet de enige, ik ben ook al twee dagen stomend thuis gekomen. Mocht niet eens ziek naar huis, nou vraag ik je?! Ik werk zo'n 24 uur boven m'n contract per week, maandag werd ik om 7 uur uit m'n bed gebeld vanwege zieken, en dan nog een schop na geven en me niet willen laten gaan als ik me zwaar beroerd voel 
) dus gisteren ziek naar huis. Dinsdag was ik ook al ongesteld + toen was het zeikweer, dus toen ook niet naar stal geweest. Maandag van 8-5 gewerkt. Kortom.. ik heb mijn modderkruipertjes niet meer sinds zondag gezien
Maar, ik ga strakjes naar stal, eens zien hoe ze erbij staan
Citaat:Kenmerken Metaalpaard:
Karakter:
+/+ koelbloedig, no-nonsense, goede werker, recht door zee.
-/- in zichzelf gekeerd, afgesloten voor de omgeving en verdriet.
Zwakke organen: longen en dikke darm
Vatbaar voor: luchtwegproblemen, huid- en vachtproblemen en dikke darmproblemen.
Hoofdemotie: verdriet
Jessie heeft afgelopen jaar zandkoliek gehad, en al járen lang mijt. Ook de verder beschrijving past haar helemaal.

Raak het daarom eens een beetje beu zo hoor..
succes en sterkte met alles Siet...
Zelfde vader. Staat nu een paar km verderop

het is dus niet de 1ste keer dat ie tinkers te koop heeft enzo dus vond zijn verhaaltje "stoppen met hobby" beetje raar
(maar kan natuurlijk wel gewoon waar zijn)
ga nog ff genieten van mijn vrije dag