[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:33

Ik was er nog wel hoor *LOL* ROFL
Ja ik hoop het ook, ze snakt geloof ik naar wat beweging, en ze is zooo uit haar hum. Arme pony.

Oh ja, ik wilde nog even reageren op je berichtje over Amy, nieuwe voedings'schema' klinkt goed! Weloverdacht Ja

Nou ga ik echt, zodra er wat is weten jullie meer. Als ik er morgenochtend trouwens niet ben - dat klopt. Ik moet van kwart over 7 tot 1 werken, dus ik ben er pas 's middags weer. Mocht ik vannacht wel weg geroepen worden, wie weet dat ik dan nog wel even langs kom gillen óf, wat en hoe er is uitgekomen Knipoog
Doei!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:37

Ja vind je? Eigenlijk heb ik dat hele schema vanmiddag onder het tutten zitten bedenken.
Ik was op school best goed met voeding en supplementen. Eerst dacht ik aan enkel maisvlokken, maar dat is een pure dikmaker zonder veel energie. En ik merk ook dat ze een beetje futloos is.. Dus dan maar een wat heftigere uitgebreidere muesli nemen.
Ik wil haar voor de keuring natuurlijk wel lekker vol daar neerzetten. Nu lijkt ze op sommige momenten erg ingevallen. Mijn instructrice zei het van het weekend ook en als zij het al zegt moet het echt te zien zijn.

Je ziet geen ribben ofzo, maar aan de flanken zie je heel de lijn van de ribbenkast en ze lijkt ingevallen. Dus daar moet ik even wat aan doen..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 00:12

goedenacht, SUCCES BERDIEN!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 09:40

Goede morgen!
Ben net op stage geweest. Mar het was abnormaal rustig, dus ik mocht weer naar huis.

sita: klinkt goed dat nieuwe voedingsschema.
berdien: ik neem aan dat er vannacht nog niets geboren is. Anders had ik wel een berichtje hier verwacht.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:11

Lekker Janet, thuis zijn!

Idd, bij Berdien zal nog wel niets zijn, anders hadden we het vast wel gehoord!

Sita bezig geweest met voedingsschema, hier ook soms nogal twijfel over wat te voeren.

Ik ga zo even naar de kapper, en hoop vandaag wat te horen van m'n sollicitatie!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:16

Ik verveel me dood. Als het nou beter weer was vond ik het niet zo erg om thuis te zijn.

Spannend hoor grrr, hopen dat je aangenomen bent.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:19

Goedemorgen!

Lekker thuis Janet.. Alleen jammer dat het weer niet zo meezit.
Hier is het overigens wel lekker, dernat zat het zonnetje. En nu word het wat bewolkt maar niet dreigend.

Spannend Marleen..!!

Ik ga zo even met mijn nichtje naar de markt, wat boodschapjes doen..
Vanmiddag naar de paardjes.. Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:21

Het voedingsschema is trouwens maar voor tijdelijk. Ze moet weer aankomen..
Ze deed het erg goed op de Liga en Nature's best. Alleen er zit niet genoeg in om als het eens misgaat van meer energie enzo te voorzien. Die Natures best is ook voor pony's die snel dik worden, dus vandaar de zware structuur waardoor ze beter moeten kauwen en dus langer bezig zijn met eten.
De Melange is fijner, minder kauwen, neemt beter en sneller op en is dus een goede dikmaker.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:21

De zon schijnt hier ook af en toe, maar dan ziet er wel weer gelijk een pik zwarte wolk achter. Het regent hier bijna constant

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:56

Stress is het niet Knipoog maar lief dat jullie meedenken Knipoog.
Zit ook niet tussen de oren wat veel mensen denken Knipoog.

Anyway
Net al telefoontje gehad van het zhs..zou eigenlijk vanmiddag om half 1..
Alles ziet er goed uit, hartspier krijgt voldoende zuurstof in rust en inspanning, bypasses werken naar behoren. Er is dus geen reden tot ingrijpen....oftewel, ze vond het echt positief nieuws!
Sorry! Positief!??!
Ik vind het negatief want ik heb wel degelijk de pijnen als voorheen en er is dus (wederom) niks te zien. Nou ja niks, ze hebben zelf de vernauwing aangewezen in mijn r-kransslagader dus die zit er wel degelijk. Deze veroorzaakt het niet volgens haar. En door die test hebben ze besloten om er niet aan te gaan zitten ook al zit die vernauwing er wel.
Daarmee was voor haar eigenlijk de kous af.
Nou voor mij NIET!
Ik ben jarenlang aan het lijntje gehouden om vervolgens met spoed 3 bypasses te krijgen. Hier ga ik NIET mee accoord!
Toen ik vroeg waar die pijn dan vandaan zou moeten komen was het antwoord dat dat een goede vraag was. Het zou van maagzuur, hyper.... (bla bla bla dat rijtje heb ik al 7 jaar gehoord..). Maar als ik spray is het weg dus laten we even niet meer met dat rijtje aankomen maar gewoon verder kijken naar waar het vandaan komt.
Heb nog even aangehaald dat de chirurg het zelf over een vatenonderzoek had ivm autoimmuun, daar kon zij niks mee doen. Nou dacht het wel!
Ik vroeg wat ik nou moest doen als ik weer pijn kreeg, dan moest ik dat melden tijdens de halfjaarlijkse controle of anders eerder. Jaja, u kent de nieuwe mevrouw Buitenhuis nog niet .
We gaan nu een afspraak maken om verder uit te zoeken, we gaan mij niet meer van het kastje naar de muur sturen en gaan dit verder uitzoeken. Ik ben voor jullie slechts een patient maar ik ben voor mezelf mijn enige lijf!! Ik moest dan maar een afspraak maken bij mijn poli en wel snel want het loopt snel vol.
Gelijk maar even gevraagd wat ze dan ging doen tijdens die afspraak, naar mijn andere vaten laten kijken en verdere eventuele onderzoeken. Mooi (kan nooit op die dag maar ik ben dan wel weer bij haar op de stoel, boter bij de vis ).
Goed hoor, sorry voor mijn arrogante aanhoudendheid maar ik pik het gewoon niet meer mevrouw xxxx . Ik weet wat ik voel en laat gewoon niet meer met me sollen!
Gelijk gebeld naar hun poli en hoppa eerst mogelijke is 4.7.07, yep zet me maar neer!

BEN BOOS!!!

mag nu fijn op werk gaan vertellen dat ik niks maar wel half ziek loop...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:58

Jeetje Chev.. Wat een van kastje naar de muur gestuurd worden verhaal.. Bloos!
Ik zou hier ook écht niet mee akkoord gaan.. Sterkte hoor!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:13

jeetje, Ik zou hier ook niet mee akkoord gaan. Ik zou het ook niet pikken als ze me zo behandelde.
Heel veel sterkte!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:38

Thanks, we blijven door gaan. Ze zijn nog niet van me af Knipoog

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:49

Wat een K-situatie!!!!
Ik weet precies wat je doormaakt.
Er geen naarder gevoel dan dit; je lijf doet het niet, maar er is niets aan de hand. Yeah, right.

Een second opinion in weer een ander ziekenhuis is ook niet wat je wilt, denk ik.

Neem anders eens contact op met de FWS stichting, link staat in mijn profiel, om te kijken wat de ervaringen zijn met andere ziekenhuizen bij jouw in de buurt voor mensen met vasculitis en auto-immuunziekten.

Wie weet hebben zij nog goede info of tips voor je.

Sterkte meid, ik denk aan je.

Trouwens mijn moedervlek die plotseling is opkomen zetten, blijkt geen moedervlek te zijn, maar een bloedvat die aan de oppervlakte is komen te liggen o.i.d. Het heeft in ieder geval met mijn ziekte te maken.
De irritatie aan mijn handen is niet te verhelpen/verlichting, hangt ook samen met de ziekte.
Als laatste strohalm probeer ik het nu met probiotica te verlichten. Ik zal 60 dagen lang een dubbele doses slikken.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:52

Ik pb je even schat Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:56

Wat een vreselijke ziekte zeg, tienus63. Zit ik af en toe te klagen over een klein pijntje. Heel veel sterkte Meiden, chev en tienus.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:31

ziggy_janet schreef:
Wat een vreselijke ziekte zeg, tienus63. Zit ik af en toe te klagen over een klein pijntje. Heel veel sterkte Meiden, chev en tienus.

Er zijn altijd weer ergere dingen, echt waar.
Een voordeel als chronisch zieke is dat je voortdurend onder controle staat.
Krakende wagens duren het langst.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:36

He Cheveyo wat ontzettend k*t dat je zo heen en weer gestuurd wordt. Zou het er ook zeker niet bij laten zitten. Hoe neemt je werk het op?

Hier nog geen veulen, ga zometeen weer even kijken hoe het er voor staat. Jes vond het weer dus toch niet mooi genoeg Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:47

Goed gelukkig, hij staat achter me, pfieuw!!!! Heb dan ook een erg goede werkverhouding met mijn baas Lachen

Duim voor een snel en gezond veulen Berdien...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:50

Dat is wel heel fijn Ja Als hij ook nog eens ging lopen zieken..

Ik ook! Heel erg zelfs. Sleur het fototoetsel wel weer mee, eens zien of mevrouw nog op de foto wil Vork

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:51

Gelukkig neemt het werk het ook goed op. Het is natuurlijk ook een vervelende situatie voor hun. Dan is het wel fijn dat je een goede verhouding hebt met je baas.

Heb roosje net wat smulmix brokjes gegeven. En ze heeft voor het eerst uit een bakje gegeten. Ze snapt het eindelijk Haha! Ze eet sinds kort ook al flink wat gras. Gisteren was ze zo heftig aan het herkauwen dat ze groen schuim op haar bek had staan Vork

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:02

Chev Ach gut : Wat een nare dokters zijn er toch, die totaal niet persoonlijk zijn, en zich niet kunnen inleven! Maar goed dat je zo'n taaie bent, en het er niet bij laat zitten! Sterkte!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hier even goed nieuws, ik ben uitgenodigd om vrijdag een proefles te komen geven op die school in Garderen! Dus wie weet, ik ben nu nog een van de twee, eerst een van de 39! Dus.... vrijdag om half 11, duimen voor me!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:07

we duimen nu al GRrr!!! Thanks overigens Knipoog

IK ga nu vliegen, heb zo carrouselles met Kit en moet nog alles doen Knipoog
Fijne avond allemaal!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:08

Oh Marleen, ik zal voor je duimen! Iig al erg goed nieuws!

Nog geen veulen bij Jes..

En Roosje begint brokjes te eten.. Super! Tgaat goed met dr dus! Haha!

Net naar Shania geweest.. Lekker gepoetst, nageltjes gelakt en wezen wandelen. Ging allemaal weer goed. Dan nog naar de manege, les afgesproken voor vrijdag.. Dan kan ik volgende week na de behandeling van de osteopaat lekker aan de slag vol tips en trics! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:11

Doei!

Trekkers. I'm loving it Haha! New Holland of Ford is ons merk. 7340, 4600 (rijd ik het liefst mee) of 4000 (sproeitrekker). Kan overal wel mee overweg, stuur liever met een trekker en aanhanger dan auto met aanhanger Lachen

Chev Ach gut Klinkt frustrerend allemaal... Scheve mond

Dikmaker : Olie!