Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mallow schreef:Isra
Ik heb net eten besteld voor mezelf, slecht he

hahaha
Kailonne schreef:Tamadine: Jack wordt op 1 juni 5 jaar, dus ik hoop inderdaad dat hij echt nog iets gaat uitzwaren. Ik kan niet wachten hihi.
Morgen ga ik lekker weer rijden. Ik geniet er weer echt van. Vanmorgen heb ik hem zelfs laten draven met een lange teugel. Dat durfde ik eerst echt niet meer. Dan was hij meteen weg.
Snackie schreef:Mallow schreef:Isra
Ik heb net eten besteld voor mezelf, slecht he
Dan wil je niet weten wat wij dit weekend allemaal gegeten hebben.
vrijdag burgerking, daarna kroeg, zaterdag ontbijt met een visje op de markt, aantal boterhammen, patatjes, verjaardag, vanmorgen duitse broodjes met lekke rbeleg en vanavond shoarma, en ik maar zeiken dat ik aankom ipv afval. hoe zou dat komen?
.
.
.
haha
. Samen komen we er wel ........ ooit (met veel geduld en een beetje hulp van anderen op z'n tijd)
.
ik vind m echt heel gaaf!
vond het maar moeilijk, foto's kiezen.
lekker hele stukken gedraafd. Ook langs de drukke weg.
Al vindt ze nog steeds dat ze zich groot moet maken en stoer over moet komen.
Mocht ik er over een jaar op gaan, dan lig ik er zo weer naast als ze zulke sprongen ook onder het zadel gaat maken. 

Nu moet ik zelf altijd voor mezelf koken, zelf boodschappen doen, alles van verzorging van honden op mij nemen, dan de paarden ook nog doen (en heb morgen en dinsdag stage dus das echt vroeg opstaan dan
nuja morgen komt mijn tante voor de hondjes zorgen smiddags en dinsdag een goede vriendin van mij) Dus opzich ben ik altijd wel blij als mijn ouders terug thuis zijn
Zit toch altijd in mijn eigen studio'tje dus heb zowiso nooit echt veel "last" van mijn ouders
Kailonne schreef:De moeder is scotty's millie. Dat was een welsh cob x tinker.
Hier staat de moeder tussen:
http://www.tinkerstal.nl/TSnakomelingen07.htm
Bijna onderaan staat Macho (=Jack als veulen) met zijn moeder.
Die is ook niet zo groot.
Ryan is 1.45.
. Enneh ......... Macho, zo noem je je merrie toch niet?