Ben verder niet bijgelezen, kga weer een beetje verhuizen..
_janet_
Geplaatst: 17-04-09 11:44
Leuk sita! Vertrek je vandaag weer richting friesland?
Ik ga mijn spullen pakken en richting werk.
tot vanavond!
Muds
Geplaatst: 17-04-09 11:45
@ janet: Omdat we twee drachtige dames hebben en ze alledrie spoelworm bleken te hebben in het mestmonster én één van de dames waarschijnlijk ergens een recessief spoelwormsoort heeft opgepikt zijn ze 2 weken terug ontwormd met panacur. Ik heb woensdag weer een mmo gedaan en daaruit bleek dat ze waarschijnlijk nog lintworm hebben, dus nu zijn ze weer ontwormd met equimax. Ik begin een klein beetje moedeloos te worden wat ontwormen betreft We zijn al 5 jaar bezig met die rode bloedwormpjes bij Coral en vorig jaar dan die recessieve spoelworm... Want nu met de equimax kwamen er weer bloedwormpjes af, terwijl we die niet in het laatste mestmonster hebben gevonden en we hebben nog geen lintworm in de mest zien zitten... (Nou hoeft dat natuurlijk ook niet persé) Ik ben benieuwd wat een nieuw mmo zegt over twee weken.
snowdon
Geplaatst: 17-04-09 11:49
Muds schreef:
@ Snowdon: van wie is Tommie nu drachtig?
Ik dacht Thunder, maar weet het niet 100% zeker! Ze heeft eerder Benson gebaard en veulens van O'Malley en Rocky Mountain.
Geplaatst: 17-04-09 13:42
even snel tussen door net weer thuis mag er zo gelijk al weer vandoor :S
leon nee ik weet het nog niet het vermoedden is er wel dat ie vruchtbaar is (die kans zit er dik in natuurlijk) maar ik ga het niet 123 laten onderzoekken dat zal zich bewijzen als ie ooit eens een keer een merrie dekt
grid als ik de kans krijg staat er idd minstens een tinker merrie bij maar goed dat zijn waarschijnlijk onbereikbare dromen
Grid, reken maar dat ik na m'n stage ook nog wel bij ITS blijf plakken.. Heb tenslotte zowiezo tot december m'n startkaart met Benson, dus die blijf ik nog lekker rijden! Dus kan je meisje nog wel in de gaten houden hoor..
Jarigen gefeliciteerd! Ik ben niet bijgelezen druk met klussen hier
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-09 15:40
Arjan Klus ze begin je het al zat te worden of nog klus zin genoeg
Ah gelukkig Schimpie Ze was dus afgelopen week mega hengstig en bij haar loopt het vrij goed op schema (elke 3 weken) dus dan zal ze de 1ste week van mei weer hengstig zijn Dus Åls wij het samen helemaal zien zitten komt ze dan dus waarschijnlijk in het 1ste weekend/ week van mei al DA gaat t goede moment "pijlen", zodat ik haar niet zó lang hoef te missen
Dan is ze denk wel pas weer weekje thuis en dan weer weekend Veluwe dat zal toch geen probleem zijn of wel ?! Wat denken jullie ? Anders misschien beter daarna pas wegbrengen? Dan is t eind mei 1ste keer dekken ...
Alweer bijna 4 u WEEKEND!!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-09 15:52
Hé Zie dit net da's leuk ipv rommelmarkt op de markt met Koninginnedag nu in een Ruitersportzaak
Jaja het gaat snel allemaal! Leon heeft nu ook lekker een week vakantie dus we hebben nu lekker ruim de tijd! Nu nog hopen dat Santa deze week de beeb krijgt dat zou helemaal geweldig zijn
Iets gezien over veel te vroeg geboren veulen! Nu zou ik ook zeggen laat het beestje niet lijden maar wat doe je als het van jezelf is?
Klussers zijn het een beetje zat.... Kan ik me voorstellen hoor! Had ik ook toen wij 3 maanden in ons huisje bezig waren voor we erin konden....
Verder zit ik weer eens ziek thuis! Heb een fikse bijholteontsteking. Waarschijnlijk te vroeg begonnen met werken vorige week en daar krijg je dit van... De dokter heeft me nu op het hart gedrukt dat ik de tijd moet nemen om helemaal op te knappen want mn lichaam heeft op het moment helemaal geen weerstand meer..... Nu vind ik het ok om thuis te zitten maar als ik me over een paar dagen weer wat beter voel zal het lastig zat zijn ben ik bang.
Even een copietje uit een ander topic: Ik uhm.. ja. Kiki is er nog. De DA vond haar niet slecht genoeg, voelde dat mijn ouders ontzettend aan het twijfelen waren en 'wilde' het eigenlijk niet doen. Hij had de spuit al klaar, en als ze echt wilden dan was ze er nou niet meer. Nou ligt ze compleet tevreden weer op haar stoel Ze heeft nou pillen voor tien dagen tegen haar epilepsie. Als het dan nog niet gaat dan laten we haar alsnog in slapen.
Ik was ontzettend boos toen ik het smsje van mijn vader las dat Kieks levend meer naar huis kwam. Kan al nachten niet slapen, huil om het minste of geringste en het was echt een kútochtend vanochtend. Afscheid genomen voordat ze ging, haar loslaten was ontzettend moeilijk. En toen kwam ze weer blij kwispelend de gang binnen.
Ik weet het niet. Aan de andere kant had ik er vrede mee dat ze ging, ze heeft een mooi en lang leven gehad. Maar het is toch ook wel heel fijn om haar zo in en in tevreden te zien slapen of rondscharrelend. Aan de andere kant, ze gaat toch een keer, en dan moet ik nog een keer door deze emoties.
---
Ben verder ook niet echt bijgelezen, vanochtend voor het laatst gewerkt bij de AH en dus enorme emoties de afgelopen paar dagen. En dus zware hoofdpijn, en dan is de laptop niet zo fijn.
Ik snap je twijfel nu ook Berdien..... Vooral omdat je nu eigenlijk al afscheid had genomen. En inderdaad dat moet straks nog een keer..... Lastig zeg! Sterkte!!