[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 22:47

Leuke foto's Maya! Haha! Wat heeft Lies toch een heerlijke paarden!

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 22:50

welterusten

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:36

Welterusten allemaal!

Enne... idd, Hugo is ontzettend leuk en mooi!

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:53

ok...ik ben helemaal confuus nu...ik snap er helemaal niets meer van.....TK's zadel is klaar....DAT begrijp ik.....Sieta heeft "boele centjes" binnen..die snap ik ook....maar...ehm...hoe zit dat nu met Maya...help mij....ehm...de date was met Hugo...er is dus geen boerenvlam waarover ze gaat vertellen en waarover wij met z'n allen wild gaan speculeren?

Alles hangt nu dus van Romm af en haar blind date morgen? Qua sappige verhalen?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:51

snowdon schreef:
Leuke foto's Maya! Haha! Wat heeft Lies toch een heerlijke paarden!

Jij komt toch ook nog een keer daten met Hugo voordat de hengstenkeuring begint? Knipoog

Was erg gezellig Maya.... En Huugje was echt braaf met je... Ja
Heb lekkere massage-olie meegenomen voor zijn spieren....
Leuk he? Prutweg Haha! Haha! Haha!

Heerlijk... jullie reaties en speculaties over Maya d'r date.... Haha!

Heerlijke vakantiefoto's gezien van ZiggyJanet, gecondoleerd met verlies van je vader Ach gut ..... Leuke foto's van Tymokyana.... Grrrrr heeft een lekkere gekke ondeugende Banbay.... Nathalie wil met mannen met veel grond in contact komen! Neem eens contact op met boer zoekt vrouw! Haha! .... Sita, Farmdate bij jullie geweest of moest je er naar toe?.... Rommulus vandaag een date, oh Bloos! , al die honden op je bed - er is geen plaats meer over voor jouw Nagelbijten / Gniffelen Haha! .... Welkom Roxtemp.

Ben weer beetje bijgelezen.... Jullie kletsen wat af hoor Tong uitsteken Maar probeer toch alles nog een beetje te volgen....
Heb paardjes gevoerd... Strakjes alles maar eens lekker laten luchten en de wei in gooien...
Heb er nu een nieuwe friese merrie bij staan (jaja... eens geen tinker Haha! ). Kijken of dat ook wat is.... Vind haar erg mooi om te zien en gelukkig niet zo groot. Denk dat ze een stokmaat van 1.55 heeft. En ze is drachtig... Zou wel gaaf zijn volgend jaar een veulen van Lynn en van Lutske in de wei... Lijkt me wel wat Haha! Zo zit ik jaren op een veulen te hopen en te wachten en zo heb ik er misschien in eens 2 als alles goed gaat.... Clown
Lekker alles maar weer eens op de foto zetten denk ik....

Fijne dag allemaal! Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 10:12

Bloos! Niet (Ziggy-)Janet d'r vader, maar Bassie de shire-hengst.. Ziggy's vader Bloos!

Alles op de foto zetten, goed idee! Heeft Lutske nog wel wat sok voor een fries? Heb je bladen ontvangen! Haha! Heb smakelijk gelachen Nagelbijten / Gniffelen Wat een creativiteti, wat een schrijverstalent en ow ow ow wat een wereldgenie... machtelijk! Clown Bedankt voor het versturen, ben ik ook weer op de hoogte hoe het nu echt zit bij Horse & Country Life aka Tinkerland Koe

Langskomen, al moet ik met OV... dat doe ik nog wel eens in December ofzo. Hopen op een lekker sneeuwlaagje op de akkers en mezelf lekker opwarmen bij jouw kanjers Vingers aflikken

Nou, gisteren dus eerste lesdag. Was wel geslaagd! Hoef voortaan ook niet meer zo asociaal vroeg op om m'n bus te halen, ik kan met een jongen uit Breda (woont hemelsbreed zo'n 3 km van me vandaan) meerijden met de auto! Erg divers clubje leerlingen en een leraar met humor en levendige verhalen uit de praktijk. Altijd mooi meegnomen dus. Tijd ging redelijk vlot en op het eind nog even een biertje (of iets anders) gedronken met het meerendeel. 's Avonds lekker plat op de bank, want was wel kapot na zo'n week werken en leren na 2 weken niets gedaan te hebben. Komende week is Arjan ook weer 5 dagen weg, maar vervelen zal ik me niet.... heb genoeg huiswerk!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 11:35

Goedemorgen!

Lucy.. Farmdate is een internetsite, dus ik moest niet naar daar en hun niet naar mij.. Alhoewel de date wel eerst naar mij toe kwam..

Nou Leon, zo te lezen heb je inderdaad genoeg te doen!

Maya en Hugo.. Wat een leuk stel zo saampjes.. Clown
Was trouwens net zo verbaasd als Nathalie! ROFL

Maar goed.. Zometeen met Maya naar de ruitersportzaak en naar een koetsenbouwer.. Vanavond de paardjes doen!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 11:54

Hoi,

Wat is Hugo mooi he?!!! Ik snapte um eerst ook niet hoor!
Hier net even voor 3 paarden ontwormingsmiddel gehaald, gelijk een goeie, maar tjee wat is dat dan duur. 100 euro bijna Bloos! Maarja, dat heb je met zware paarden.

Er staat hier ook nog iets verrassends te gebeuren, maar dat vertel ik nog wel! Vingers aflikken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 11:58

Sita_ schreef:
Nou Leon, zo te lezen heb je inderdaad genoeg te doen!

Huh Verward

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 11:58

Huiswerk.. Knipoog

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:18

goeiemiddag!! nou heb weer mooie foto's voorbij zien komen van Janet op vakantie en van Maya op een hele knappe Hugo Ja

hihi dat was je date dus Knipoog hahaha

gister weer een vriedn van mij terug gekomen uit Afghanistan, nu zijn ze gelukkig allemaal weer terug!!

vanmiddag naar Misty toe, zin aan Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:23

lucy: gelukkig is mijn paps niet overleden hoor. Maar de paps van mijn kruising tinker shire ruin.
TK: ik ga volgend voorjaar lekker beginnen met het inrijden van Ziggy. Hij heeft niet zo veel meer voor de kar gelopen de afgelopen weken. Ik heb geen rijbak thuis, dus om Ziggy in de winter in te rijden of een bevroren of nat gras land vind ik niets.
Maya: hugo is een lekker ding. Ik zou vaker met hem daten als ik jou was. Ik ben benieuwd hoe hij het op de hengsten keuring doet.

Heb net gewerkt. Het ging niet echt super, zat in een dufheids dipje.
Straks naar de kapper, en dan nog even winkelen. Opzoek naar een winterjas en een paar warme truien.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:33

ziggy_janet schreef:
lucy: gelukkig is mijn paps niet overleden hoor. Maar de paps van mijn kruising tinker shire ruin.

Gelukkig maar iid.... sorry van de fout Vriendjes zijn?

Pffff.... ben d'r wel in he? Bloos Had nog nooit van datingsite Farmdate gehoord Haha! Zitten hier nu ook voornamelijk alleen maar boeren en boerinnen op? En de landelijke mensen denk ik....

Gaat jongste zoon weer naar zwemles brengen... Vind het hier allertergend koud buiten.... Boos!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:36

jaa koud.. Boos! niks aan

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:41

Lucy volgend jaar misschien wel 2 veulies Dromen Mooie fries is idd ook leuk en idd heeft ze wel nog wat sokjes enzo Cool (*foto* Haha! )

Dromen Sita shoppen bij Ruitersportzaak (ging je nu vandaag naar Arthurs of??) en op kijken naar wagentjes OK dan!

Leon drukke week gehad en zal zich niet vervelen...

Ben net terug van Sayla ben weer heerlijk naar Bedaf geweest Dromen op de terugweg schrok een jonge koe van Sayla waardoor Sayla weer van koe schrok best lachwekkende situatie Nagelbijten / Gniffelen Koe
en nuu staat alles weer lekker op de wei Vork

Zo ff broodje eten Vork en dan laarzen passen/ bestellen Sigaar

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:43

ehm...Lucy? Denk niet dat mijn man het zo leuk zou vinden als ik nog op zoek ging naar een boer voor erbij... Knipoog
Die kans is nu verkeken..moet het nu met een IT-er doen Tong uitsteken

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:49

ik ga even een tosti maken YUMM Vingers aflikken

tot de volgende keer maar weer he!! Doei!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:49

Twas t plan om naar Arthur te gaan, maar toch maar niet doorgegaan.. Toch beetje ver rijden en morgen ben ik weeral de hele dag weg.. Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:58

is idd ook wel ver vanaf jullie ... je kunt trouwens ook via internet daar bestellen hè Knipoog

Druk weekendje dus, maar vast ook erg gezellig Dromen

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:12

Zo...ik ga mijn rijbroek opzoeken...al lijkt het op regen..bah....veel plezier vandaag!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:12

nou ik ga naar de kapper, geen drastische dingen hoor. Gewoon puntjes bij knippen.

Lucy: maakt niet uit hoor, iedereen maakt wel eens een foutje
grid: shayla shrok van koetje en koetje van haar. Zal vast wel lachwekkend geweest zijn.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:17

Nathalie ik duim voor je dat het droog blijft (volgens buienradar geen buien)

Haha! Ja was echt lachwekkend 1st schrikt koetje 4 benen in de lucht, stukje wegschieten snel weer omdraaien en enorm snuiven/proesten en Say dus als reactie ook 4 benen in de lucht, wegschieten en snuiven ROFL

Broodjes zijn klaar Vork en daarna dus naar ruitersportzaak enzo Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 15:49

Hihi grappige reactie koe en Say Koe

Hier heeft Shiloh een uurtje los in de wei gelopen met de rest v/d bende! En halstertje kan voortaan af, mission accomplished Haha! Go jij! Go jij!

En.... binnenkort misschien een logeetje!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 15:58

Janets haar weer bijgeknipt Rock-on, dudes!

en Shiloh mission accomplished Go jij! Go jij! en binnenkort misschien logeetje wie, wat Tong uitsteken

Zie nog een leuke smile Huilen van het lachen

Afbeelding

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 16:13

Doei!

Weer terug.. Lachen
Tuigjes gekeken, Hotze vond t allemaal niet zo duur.. Clown En hij zag een tuigje wel zitten.. Het worden er zowiezo 2.. Een voor Bembem en 1 voor Amy.. Ben benieuwd wat hij er verder mee wil. Hij is van de menafdeling.. Want dat ziet ie beter zitten dan rijden. Lachen

Nog een hoofdstel gescoord voor Shania.. Ik zocht een goedkope, Maya vond een goedkope en we gingen alsnog met een dure Kieffer naar huis.. (Hotze vond het niet duur.. Clown )
Nog een bitje meegenomen en koekjes..

Toen naar dat koetsengebeuren.. Zijn ze dicht.. Zij zijn groot en ik is klein! Even in de etalage staan kijken en nog even langs de Euroshop gereden. Daar nog wat gekeken en een spelletje voor de DS en cdtjes om te branden.. Lachen

Grid, ik weet dat ik via internet kan bestellen. Maar in de winkel hebben ze gewoon vele malen meer plus dat je dan alles kan voelen, vasthouden enzo.. Vind ik wel fijn.. Ja En gewoon om daar weer eens te zijn, ben dr al lang niet meer geweest. En een beetje met Arthur kletsen.. Lachen

Shiloh kan zonder halstertje! Leuk!
Oh dat logeetje is dat dat paardje was een plekje zocht op EA-Diensten? Heb dat topic namelijk gezien + jou reactie.. Lachen