Wat heeft Lies toch een heerlijke paarden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat heeft Lies toch een heerlijke paarden! snowdon schreef:Leuke foto's Maya!Wat heeft Lies toch een heerlijke paarden!
..... Leuke foto's van Tymokyana.... Grrrrr heeft een lekkere gekke ondeugende Banbay.... Nathalie wil met mannen met veel grond in contact komen! Neem eens contact op met boer zoekt vrouw!
.... Sita, Farmdate bij jullie geweest of moest je er naar toe?.... Rommulus vandaag een date, oh
, al die honden op je bed - er is geen plaats meer over voor jouw
.... Welkom Roxtemp.
Maar probeer toch alles nog een beetje te volgen....
). Kijken of dat ook wat is.... Vind haar erg mooi om te zien en gelukkig niet zo groot. Denk dat ze een stokmaat van 1.55 heeft. En ze is drachtig... Zou wel gaaf zijn volgend jaar een veulen van Lynn en van Lutske in de wei... Lijkt me wel wat
Zo zit ik jaren op een veulen te hopen en te wachten en zo heb ik er misschien in eens 2 als alles goed gaat....
Niet (Ziggy-)Janet d'r vader, maar Bassie de shire-hengst.. Ziggy's vader 
Heb smakelijk gelachen
Wat een creativiteti, wat een schrijverstalent en ow ow ow wat een wereldgenie... machtelijk!
Bedankt voor het versturen, ben ik ook weer op de hoogte hoe het nu echt zit bij Horse & Country Life aka Tinkerland

Maarja, dat heb je met zware paarden.
Sita_ schreef:Nou Leon, zo te lezen heb je inderdaad genoeg te doen!

hahaha

ziggy_janet schreef:lucy: gelukkig is mijn paps niet overleden hoor. Maar de paps van mijn kruising tinker shire ruin.
Had nog nooit van datingsite Farmdate gehoord
Zitten hier nu ook voornamelijk alleen maar boeren en boerinnen op? En de landelijke mensen denk ik....
niks aan
Mooie fries is idd ook leuk en idd heeft ze wel nog wat sokjes enzo
(*foto*
)
Sita shoppen bij Ruitersportzaak (ging je nu vandaag naar Arthurs of??) en op kijken naar wagentjes
op de terugweg schrok een jonge koe van Sayla waardoor Sayla weer van koe schrok best lachwekkende situatie
en dan laarzen passen/ bestellen

Ja was echt lachwekkend 1st schrikt koetje 4 benen in de lucht, stukje wegschieten snel weer omdraaien en enorm snuiven/proesten en Say dus als reactie ook 4 benen in de lucht, wegschieten en snuiven
en daarna dus naar ruitersportzaak enzo
en binnenkort misschien logeetje wie, wat

En hij zag een tuigje wel zitten.. Het worden er zowiezo 2.. Een voor Bembem en 1 voor Amy.. Ben benieuwd wat hij er verder mee wil. Hij is van de menafdeling.. Want dat ziet ie beter zitten dan rijden. 
)
Even in de etalage staan kijken en nog even langs de Euroshop gereden. Daar nog wat gekeken en een spelletje voor de DS en cdtjes om te branden.. 
En gewoon om daar weer eens te zijn, ben dr al lang niet meer geweest. En een beetje met Arthur kletsen..