En iemand een tip mbt. aanschaf van digi-tje voor huis-wei en paard gebruik? Ik zie door de bomen het bos niet meer, heb er geen verstand van en dat wil ik graag zo houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
WenK schreef:Pfff, 1978/79, toen zat ik nog niet eens in mijn mamma's buik... Wat een ouwe mensen hier...
Tricky1 schreef:Oeps, twee keer. Sorry...
Flet (ik kijk nu heeeeeel onschuldig): wat bedoel je met die kleine lettertjes dan?
snowdon schreef:WenK schreef:Pfff, 1978/79, toen zat ik nog niet eens in mijn mamma's buik... Wat een ouwe mensen hier...
My thoughts
flettie schreef:Tricky1 schreef:Oeps, twee keer. Sorry...
Flet (ik kijk nu heeeeeel onschuldig): wat bedoel je met die kleine lettertjes dan?
*Hele harde grinnik* Niks... meende alleen een erg bekend paardje te zien
desillies schreef:hee Spetter,weet je dat degene die het filmpje gemaakt heeft van jullie prcies hetzelfde lacht als ik??
de kinderen en manlief dachten dat ik een filmpje van mezelf zat te kijken!!
ik vond het zelf ook erg opvallend hahahahahhahaaaaaaa
snowdon schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto=LZADUTH4 Dit paard zat ook in GOA vorig jaar.... dacht ik...

WenK schreef:Pfff, 1978/79, toen zat ik nog niet eens in mijn mamma's buik... Wat een ouwe mensen hier...
Was ook maar één dag en toen was de ijzel weg, maar 't was geweldig.
Mooie foto's gezien en zowaar gegiechel gehoord maar op mijn pc gaat dat in de versnelling en de film in hele erge slow motion
Dus wel lachen ja.
Soxje schreef:Mooie foto's tricky van Apassionata! Goed toestel volgens mij. Doet me wel veel aan Goa denken, ander verhaal natuurlijk maar daar waren ook veel soorten paarden. Dat laatste paard is wel héél prachtig, zou dat een Andalusiër zijn? Op een van e eerste foto's een tinker geloof ik achteraan?
Tip: bij www.agradi.nl hebben ze Aigle winter(stal)schoenen in de aanbieding, alleen vandaag nog 29,95 i.p.v. iets over de 40 €. Ik heb ze vanavond besteld met nog HH ruitersokken, ook wel geinige kleurtjes.
Photoshop....
NikitaGoGo schreef:gelukkig had je nog een extra touwtje aan de strengen vastgemaakt
NikitaGoGo schreef:En die galop van Spetter, oeps Cindy, ging net goed zo te zien.... gelukkig had je nog een extra touwtje aan de strengen vastgemaakt
snowdon schreef:NikitaGoGo schreef:gelukkig had je nog een extra touwtje aan de strengen vastgemaakt
Ja hoe doen jullie de slee eigenlijk aan de strengen???