hier is het echt megadruk in de winkels chantal.wordt gek van al t autoverkeer.
ben er net achter gekomen dat mijn paard een flessenveulen is geweest.dankzij een forum op bokt!moeder is overleden toen hij 2 maanden was.
Lori
Geplaatst: 01-12-12 17:48
Snackie schreef:
lekker!
Hoe lang zijn jullie knapperds manen? die van jaron waren gister 60cm in de punt, 58 op t dikkere gedeelte. Juli 54cm. zijn voorpluk is 56cm, en niet gegroeid sindsdien
Van Jack 1maand geleden 70cm en +-50cm voorpluk.
Susanne100
Geplaatst: 01-12-12 17:51
Ricardo +/- 60 cm op het langste maar ze zijn erg dun. Zijn voorpluk is kort
Hoelang laten jullie de vlechten er inzitten? Wilde er net nieuwe in maken maar ik had zo'n koude vingers dat het niet lukte (ben er ook nog niet echt handig in) dus nu zijn ze los.
Laatst bijgewerkt door Susanne100 op 01-12-12 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Nog gefeliciteerd namens mij, had het gisterenavond nog gezien maar was echt moe.
Ik ga best morgen Jack z'n staart eens uit de vlechten halen als ik thuis kom en anders vrijdag, heb vanaf woensdag examens. Zou vrijdag prima even kunnen vrijmaken voor die zijn staart en manen eens los te halen.
Nu moest ik hier niet meer komen komende 2weken is het om die examens niet omdat ik jullie niet meer graag heb:p.
Ik lees al een tijdje mee en dacht ik zal ook eens actief gaan meepraten.
even snel voorstellen wei ik ben: Ik ben dus Monica 24 jaar en in het bezit van 2 (vindt ik schitterende) tinkerdames. Ik kom uit omgeving voorne putten (echte woonplaats zet ik liever niet on-line). Werkzaam in de regio amsterdam in het stedelijk groen.
Dan nu het belangrijkste gedeelte het paarden gedeelte
Paard 1: Saphira, een nu 5 jarige tinkerdame die dit jaar een schiterend veulen heeft gekregen genaamd shandy (v. Shamrock). Zij is niet mijn eerste tinker hiervoor heb ik al 9 jaar een tinkerdame gehad maar die is helaas al op circa 15 jarige leeftijd overleden.
een paar plaatjes van de dames
Dus ik hoop dat ik mee mag kletsen?
Magica
Geplaatst: 01-12-12 19:25
@Ellie: hoe gaat het met Eros, heb je hem vandaag gelongeerd?
@hetlevenwint: succes met je examens!
Natuurlijk mag je meekletsen gezellig ! Wat een leukerds die twee van jou! Mijn naam is Jessica 30 jaar en ik woon in Hoogezand (nabij Groningen) samen met mijn vriend hebben we een Tinker merrie Luna. Ze is nu 3 jaar en bijna 8 maanden oud. We hebben Luna gekocht van een bokker die hier ook mee kletst (hijadelaluna) en tevens zijn we stalgenoten
Welkom Butengeweun wat een knappe tinky's heb jij!
Ik ben Selda en heb een super leuke kruising tinkerxKWPN ruin van 4,5. Zelf woon ik bovenin Groningen en mijn paardje staat bij de stad Groningen in de buurt
Welkom! Wat een superleuk veulen zeg! (de moeder ook hoor, daar niet van ). Blijft het veulen ook?
Hier nog een groningse, 28 jaar jong en 1 tinker merrie van bijna 3. Daarnaast nog 2 KWPN dames (20 en 1 jaar, ook moeder en dochter) en de onvermijdelijke shetlander uiteraard .
Ellie; Heb je al een foto van je nieuwe topper? Ben inmiddels wel heel benieuwd:P. Gaat het goed met hem op zijn nieuwe plekje? Dat ie flessenveulen is hoeft niet erg te zijn, wel apart dat je daar nog achter kon komen zeg!
Hier is het ook even stil geweest, heb Pfeiffer dus doe het nu heel rustig aan
Owja hier huppelt ook een mini shet ruintje rond. Kleine terrorist is het
butengeweun
Geplaatst: 01-12-12 21:04
Gezellig om alles te lezen.
Shandy staat inderdaad even in de opfok voor afspenen en daarna komt ze weer naar huis, hier loopt ze gratis en daar moet ik betalen dus keuze snel betaals . Ze mag voorlopig blijven en ik hoop heel lang maar in deze tijden kan ik zelf ook niet langer dan een jaar a 2 jaar vooruit kijken. Dus er blijven updates komen van het kleine meisje.
Ellie leuk dat je weer een nieuw paardje hebt. Ik las iets over exames nou sterkte ermee
Shetten ik denk dan dat mijn vader me gaat vermoorden alle hekken in de wei staan ophoogt tinker dus op min 1 m. voor een shet zou ik er 2 draadjes bij mogen spannen
Caroline sterkte met de pfeifer, hopelijk ben je snel weer een beetje de oude
Verder mag ik hier ook sinds gisteren een weekje de ziektewet in moeders (saphira) heeft mij voor het eerst sinds jaren de grond van dichtbij laten zien en zit nu dus thuis met flinke hersenschudding en wat beurse spieren.
nog wat plaatjes van ook een hele mama en kind aan het spelen
Haar vriendjes houd ze niet bij zijn 2 arabiertjes
moeders hoogdrachtig moet ik nou echt dat zakje eng vinden
welkom monica!ik ben ellie en 30 jaren jong.ik woon in het brabantse cuijk.Tot voor een maand terug had ik ook een mooie tinker,maar ben nu sinds eergister in het bezit van een mooie groninger,eros. wat heb jij een mooie tinkies,vooral van dochtertje ben ik wel erg gecharmeerd.wat een prachtige kleur
@magica:eros heeft vandaag met verschillende dingetjes kennis gemaakt.een ander halster(was van ruana en vindt t hemok niet zo verkeerd staan),een hoofdstel(moest nog ingesteld worden en dat ging zonder problemen)een zadel erop(tijdelijk,ben al aan t rondkijken).daarna zijn we even bezig geweest in de rijbak.heerlijk in de blub en de regen/natte sneeuw.ja ja hier is t sneeuwen begonnen.eros was wel wat frisjes.maar morgen ga ik m echt longeren in de rijbak. ik moet er nog wel aan wennen eros nog nieuw is.hem dus in de gaten houden en nog niet even alleen laat staan.dat wil ik nog wel even vergeten tussendoor,maar dan wordt dat me wel verteld.ehm ellie,bij eros blijven en op hem letten,eros kent t wel,maar je weet niet of hij toch onverwachts iets doet!ach ja,morgen een nieuwe dag.ik kan t ook niet allemaal meteen weer perfect.
@caroline:nee helaas nog geen foto.had de camera wel bij maar door alle drukte is het er bij ingeschoten.hoop dat hij morgen op de weide/in de rijbak staat waneer ik er kom,want dan kan ik m vrij fotograveren.
@nathalie:sttt misschien lezen er ook wel stoute kindjes mee.hihihihihi.of waren ze allemaal zoet geweest?
NathalietjeB
Geplaatst: 01-12-12 23:11
ze waren allemaal zoet geweest hoor...zo lief ook 2 buitenlandse kindjes kwamen we tegen die speciaal met hun ouders naar nl waren op vakantie om sinterklaas te kunnen vieren.. en of ze even met piet op de foto mochten...tuurlijk en dan ook nog een hand vol met lekkers van zwarte piet...zo schattig ...
mijn zoontje daar in tegen die vond t helemaal niks haha ik pakte hem vast bij me ouders nou janken joh haha echt te grappig