en ja wortels, volgens mij heeft ze gewoon geen oren, ja alleen voor haarzelf, want uiteraard heeft zijzelf wel een vast rooster, makkelijk als je zelf plant he...
Biancaa
Geplaatst: 14-11-09 06:31
hm net een dodelijk ongeval gebeurd op de A12 bij Veenendaal, persoon in kwestie is zo in de kreukels dat er voorzichtigheid geboden moet worden. Waarschijnlijk een jongen van 20 jaar. Bah leuke politiemelding weer...
Grit
Geplaatst: 14-11-09 07:15
Mogguh! Alweer even op, veeeeeeelste vroeg
De 500 is niet gehaald, net niet
Bianca, dat zijn vervelende meldingen en fijn van die roostermakers met wortels in hun oren
Mirjam, wat vervelend nieuws voor jouw vriendin en haar moeder Leuke foto's, is leuk wakker worden
Kim, gefeliciteerd!! Dat doe je idd snel, twee dagen klussen en huppatee verhuizen
Chantal geslaagd bij het shoppen. Een roze muis gescoord
Ga maar eens werken. Vanavond nog een halloweenfeest, maar of ik dat ga redden om nog heen te gaan na zo'n lange werkdag
Dat zijn weer nare berichten Bianca, vreselijk....
Moooie foto's voorbij zien komen, leuk
Ga zo boodschappen doen en dan naar Tinka.....ik hoop ook dat het droog blijft, al ziet het er niet naar uit Daarna naar een verjaardag....... Ik ben vandaag de computer kwijt, dussss veel plezier iedereen met wat ie vandaag gaat doen
grrr
Geplaatst: 14-11-09 09:59
Petra, veel plezier, en maak je foto's van Serada, zodat wij mee kunnen genieten? Stalgenootje vroeg of ik zometeen mee ga buiten rijden op Banbay, nog nooit gedaan, maar doe het denk ik wel, klein rondje...
Toch bij Cecile geweest zo te zien Mirjam? Mooie paarden!
Bianca, de planning zit je een beetje tegen...vervelend! Mirjam, naar nieuws, je hoort en leest het idd zo veel, vind het wel eens eng hoor!
il probeer vandaag bij te lezen, maar onze computer is bij de maker... Dus nu even snel via de tel. een berichtje, en vanmiddag bij mijn moeder even alles proberen bij te lezen.. Sorry voor het verwaarlozen!
Zo even wat vulsel voor de koelkast en m'n buikje gehaald, had niks meer in huis. Boek gekocht voor mijn moeder, als bedankje dat ze op Pippi heeft gepast. Heb lekkere hamkaas croissants en ze zijn nog warm
agut, wat sneu voor die hond... had in het asiel ook echt zo'n gevoel van auto open, alle poezen erin en mee nemen, arme stakkers...
ga zo naar een uilen fokkerij, ben heel benieuwt.
in het asiel zat een heel lief zwart poesje, beetje bang, maar pim heeft nu bedacht dat hij haar wel wil maar is maar net afwachten of ze er dan nog is
Ben een paar dagen niet online geweest wegens drukte en een griepje. Ben niet ziek genoeg om thuis te blijven dus heb wel gewoon gewerkt. Gisteren een paar heftige dingen gehad op de kliniek waaronder een herhaalderlijke reanimatie met helaas slecht eindresultaat.
Maargoed, de paarden gaan verder redelijk hier. De ziekste veulens lijken iets beter te worden. Mijn eigen paarden gaan nog steeds goed.
Verder nog geen kracht gehad om bij te lezen............ sowwie