Nou.. hier alleen maar vieze motregen.. Gelukkig is het niet zo koud meer, maar om het nou lekker weer te noemen.. Geef mij maar weer de zomer! Lekker 20 graden en in je t-shirtje te paard het bos in!
Martinique__
Geplaatst: 04-02-09 15:42
Ik wil ook sneeuw, hier lag eergister sneeuw. Maar dat was binnen 2 uur bijna allemaal weer weg
Wil graag foto's van Collin in de sneeuw maarja
Keet
Geplaatst: 04-02-09 15:42
hee snowville, ben je ook in hilversum, gezellig ik ook
Snowville
Geplaatst: 04-02-09 15:44
Wat gezellig ik zit tegen Loosdrecht aan hoor! Naast het vliegveld van Hilversum op de kazerne, daar ben ik nu!
Als je in de richting van hilversum kijkt kan je hem bijna niet missen ding is dik 100meter hoog ofzo alhoewel ik kan begrijpen dat je hem met dit weer niet kan zien
moet je vaker naar hilversum?
Snowville
Geplaatst: 04-02-09 15:50
Ik werk hier de komende 3 jaar dus ben regelmatig hier te vinden
Hier ligt ook sneeuw, gister in de sneeuw gevoetbald (training) En vanmorge, kom ik op mn stageschool aan (Basisschool, groep 6 stagiaire) stap ik uit de auto, ga ik echt bijna op mn gezicht. Natuurlijk zagen een paar kids uit mn klas het, die lagen natuurlijk helemaal in een scheur, en ik maar net doen of er niets was gebeurt hahaa.
Ik dacht met mijn optimistische hoofd dat het wel meeviel met de gladheid, dus trek mijn auto zonder echt af te remmen om de boom in het midden van ons (beklinkerde) hofje heen... Mijn achterwielen gleden heel mooi mee!!
Nu zit ik op school... wil over 40 minuten naar huis, dan vind ik dat mijn werk af is