[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:43

spetter, komt t filmpje van de galop bij jou ook nog?

leon, jammer dat snow weer niet helemaal lekker liep
wel prachtig timing moment!

wenk, echt leuke foto's

flettie, haha geeft niks hoor!
leuke foto's ook weer, super dat ze dit al doet, meeste paarden proberen de eerste keer om te draaien
zal vast allemaal goed gaan!

maya, sneeuw in de stal dus, minder

baileys, ik niet wijs haha ik weet het het is hier nu ook, brrrr
lekker erwtensoep, zelfgemaakt, ik kom er ff aan, maak maar weer wat warm haha
ik kan hier makkelijk lopend naar de paardjes, 10 minuutjes lopen, maar ik kan ook orben dusja haha

tantemiesje, ook hele fijne jaarwisseling!

desillies, schaatsen op straat, hihi eng

zo, heel leuk die sneeuw maar morgen weg want anders krijg ik die leon niet op bezoek haha
verder dus vanaaf lekker vuurwerk afgetsoken, eerst aan een lang touw, later los gedaan op 1 meter van de rotjes en vuurpijlen af
niks aan de hand, gewoon saai
toen maar vlechtjes dr in gaan draaien haha, maf paard!

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:46

Zat van de week te bedenken dat het alweer ruim 10 jaar geleden is dat we op de Vest hier konden schaatsen. Toen ik nog klein was ging m'n vader 's avonds met ons naar de Singel, sterruvusdruk altijd en zo'n koek-en-zopie-tent. Da's echt lang geleden, zeg.

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:48

Ik wilde een link naar mijn album plaatsen over Apassionata, maar ik doe dat meestal met maar 1 foto. Hoe doe je dat voor een link naar een heel album, of kan dat niet?

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:50

desillies schreef:
ooit heeeeeeeeel lang geleden hebben we wel eens op de straat kunnen schaatsen,

Dat weet ik ook nog. Wij hadden een pleintje voor ons huis en dat was een leuke schaatsbaan geworden. Ook gingen te schaats over de straat naar de sloot

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:51

Tricky1 schreef:
Ik wilde een link naar mijn album plaatsen over Apassionata, maar ik doe dat meestal met maar 1 foto. Hoe doe je dat voor een link naar een heel album, of kan dat niet?

Dan moet je op de eerste foto klikken, dat die in je scherm staat(gewoon) en dan de link in de adresbalk copieeren en hier neerzetten.

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:56

SuperRoos schreef:
lekker erwtensoep, zelfgemaakt, ik kom er ff aan, maak maar weer wat warm haha

Is goed, hoor. Kom je dan wel op je bezemsteel Afbeelding want het openbaar vervoer ligt hier al een paar uurtjes plat.

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 20:57

ik zei toch net dat ik kon orben haha
ben er over een paar seconde

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:01

heb orb-storing, w8ff hoor

Tricky1

Dankjewel Bonte! Hopelijk lukt het, hier gaan we dan:
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q6XLRXSP

Ze zijn lang niet allemaal scherp en zo, maar het geeft een goeie indruk denk ik zelf. Ik vond het heel leuk om erbij te zijn, we waren in de middagvoorstelling, en je mocht tot mijn verbazing flitsen. Filmen mocht niet. Dus ik heb toch maar mijn best gedaan, al viel dat niet mee. Ik heb wel de dvd gekocht, want dan kun je het nog eens een keer bekijken. Heb het idee dat het een show in ontwikkeling is, een beetje fragmentarisch en de diverse acts werden aan elkaar gebabbeld op een manier dat ik dacht: bladiebladiebla, waar blijven de paarden?

Maar voor de rest zeker een belevenis. Een soepele reis naar en van Amsterdam erbij genomen en lekker eten en je hebt een perfect uitje voor deze tijd van het jaar. Maar goed dat ik niet gegokt had op vandaag voor de kaartjes, als ik naar buiten kijk....
Laatst bijgewerkt door Tricky1 op 30-12-05 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Bonte

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:02

Weet ik veel wat orben is....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:03

Tricky, die's wel heel klein!

Bonte: bijvoorbeeld hier? > http://www.cosgan.de

Baileys: orben is je dmv de lichtsnelheid verplaatsen Gebruiken ze in films ála Star Trek/Star Wars etc

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:04

Hehe, het ging met drie edits, maar volgens mij kunnen jullie het album nu bekijken. Veel plezier ermee!

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:05

Hihi die kleine foto was poging 1, Snowdon, je hebt wel snelle klikvingertjes.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:05

Hallo allemaal......

Hele leuke foto's en filmpjes gezien. Kreeg ook gelijk zin om Lucy voor de slee te zetten, maar vond het er toch wat te koud voor.....
Flettie : hele leuke foto's..... ze ziet er goed uit, mooi "zwanger"

SuperRoos : helemaal klaar voor Leon zijn komst morgen??? Huisje schoon, paardje gepoetst....

Erwtensoep met dit weer is inderdaad heerlijk, maar een pan spagetti door je man gemaakt is ook niet te versmaden hoor....

Man en schoonmama hebben vanmiddag de oliebollen gebakken.... Super, heb ik dat morgen lekker niet.... De kids vonden ze geweldig lekker en kwamen er regelmatig 1 pikken....

Ze geven vannacht alweer dooi op, dus morgen zal ik vast niet meer kunnen sleeen met Lucy..... Helaas.... Maar aan de andere kant is er wel weer het voordeel dat de leidingen ontdooid zijn, het is geen pretje hoor met emmers water sjouwen voor 5 paarden..... Zo heeft elk voordeeltje zijn nadeeltje, maar mijn voorkeur gaat momenteel toch wel weer naar ontdooide leidingen

Maya lekker sneeuw ruimen in stal? Had het hier bij ons in de garage.... Zit ook net zo'n kiertje van onder en daar waaide al die fijne stuifsneeuw door.... Onze kat vond het geweldig..... Mag nooit naar buiten en had nu toch sneeuw om zich mee te vermaken....

Des : fijn dat het met Tommie zo goed gaat.... Het is een prachtig paard en ik denk dat ze hem geweldig vinden op de keuring.....

Leuk foto's van apa en nog wat.... ben benieuwd...

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:06

Tricky1 schreef:
Hehe, het ging met drie edits, maar volgens mij kunnen jullie het album nu bekijken. Veel plezier ermee!

Jaaaaaaaa, gelukt Jij had toch ook een Nikon D70??
Mooie foto's hoor.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:08

Wauw Tricky, geweldig die foto's .....

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:12

snowdon schreef:
Bonte: bijvoorbeeld hier? > http://www.cosgan.de

Thanks Leon en Baileys via PB. Leuke smiles

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:13

Laatst bijgewerkt door snowdon op 30-12-05 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:13

Ik ga douchen en daarna met een BonBonBloc op de bank hangen Afbeelding

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:14

Tricky1 schreef:
Dankjewel Bonte! Hopelijk lukt het, hier gaan we dan:
http://
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q6XLRXSP[/url]

Afbeelding Heb je weer zitten photoshoppen met een van je foto's?

Mooie foto's weer Nicky.. ik vraag me toch altijd af hoe je dat toch voor elkaar krijgt. Ach, sommige mensen hebben er gewoon gevoel voor en ik niet

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:16

Spetter, heb me helemaal een deuk gelachen om het geluid bij je filmpje, helemaal tof, moet je bewaren voor mensen die depri zijn. Wie hier niet om moet giechelen, is niet meer te helpen volgens mij! Hoe krijg je dat beest trouwens zo kalm? Ik wil dit zooooo graag ook met Abby gaan doen, maar ik durf het niet alleen. Je hoort zoveel rare verhalen over mensen die beleren met mennen, brrr, zie Abby er al vandoor gaan en wat doe je dan met je sleetje? Hihi, bezem meenemen en meevliegen!

Bonte, nee, de Nikon was te duur, het is een Canon 350D geworden. Moet er echt nog mee leren wennen, maar met name de zoomlens heeft me aangenaam verrast. De eerste dag dat ik hem gebruikte was het te donker en kon ik het ding niet stilhouden, maar hier in de voorstelling heeftie het toch goed gedaan.

Ik was vooral trots op die laatste. die slotacte, niet alleen staan alle partijen er prachtig op, hij is nog scherp ook. Zie me dat met Abby nog niet doen, op zo'n piano, hoewel ze slim genoeg is om het te leren. Wat dat betreft vind ik het soms jammer dat ik alleen sta op de stal, want met zijn tweetjes onderneem je experimenten als sleetjerijden veel eerder. Die piano bewaar ik voor later, gni gni!

Ik vond in de voorstelling met name die capriole indrukwekkend. Later, in de toegiftfase, deden ze dat nog een stuk of drie keer onder de man. Jemig, dan moet je een paard toch wel goed hebben getraind en hij moet het leuk vinden ook, hij gaat echt wel anderhalve meter de lucht in hoor. Purrachtige beesten die Lipizaners.

Ik vond alle paarden er trouwen voortreffelijk uitzien en ook uitmuntend goed bereden. Heeft iemand van jullie enig idee of ze zulke dieren tijdens een voorstelling met zoveel herrie nog oordoppen indoen? Ik bedoel, paarden horen beter dan wij en IK vond het al een plens herrie!

Tricky1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:16

Oeps, twee keer. Sorry...
Flet (ik kijk nu heeeeeel onschuldig): wat bedoel je met die kleine lettertjes dan?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:17

Indezz schreef:
SuperRoos : helemaal klaar voor Leon zijn komst morgen??? Huisje schoon, paardje gepoetst....

Ik ben er wel klaar voor! Heb de vodka, treinkaartje, winterboots en vanavond brengt m'n ma zelfgebakken appelbeignets mee en morgenochtend haal ik nog wat redbull, dan ben ik verder klaar voor morgen!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:18

Pfff, 1978/79, toen zat ik nog niet eens in mijn mamma's buik... Wat een ouwe mensen hier...

Hier ligt ook een behoorlijk dik pak nu... Waarom nu pas... Morgenochtend is het natuurlijk allemaal al weer weg. Beetje jammer. Dit is leuke sneeuw voor foto's!!!

Angelique, alleen op die laatste foto was het al donker... Maar flitser en sneeuw is geen goede combi...

1 voordeel aan deze sneeuw, ik hoef morgen alleen m'n eigen knollie maar te doen... Vind lesgeven etc heerlijk, maar dan wel graag met een beetje goede weersomstandigheden..