Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nientsje schreef:Ik heb de Thorowgood T8, dat is met leer. Zit inderdaad niet veel onderhoud aan, zit lekker en is heel licht. Alleen loop ik met dje van mij nu tegen een probleem aan; hij glijdt. Het zadel is toch niet helemaal goed voor bij Feike. Er is mee te rijden maar hij glijdt dus veel naar rechts. Heel irritant. Ik ben nu aan het sparen voor een andere. Wil graag een vzh van Fryso.
Dott schreef:Haha ik ben zelf de laatste tijd een paar keer gevallen. Elke keer zand op mn zadel als ik er weer op kroop, maar t was afvegen en hop in de kast. Zag er niks van. Echt ideaal
jorretje schreef:@ nimby ik heb een (tweedehands) thorrowgood cob dressuur op Gijs liggen, ben er erg tevreden over. Heb wel de kniewrongen eruit gehaald (dat is makkelijk want die zitten met klitteband), van die gedwongen zit kreeg ik pijn.
Boris lijkt ook wel een tank zo!
grootste die er is. En dat voor pony van 1.44. Maar we hebben er anatomische singels aan en sindsdien is t wel heel erg veel beter geworden

Kan niet wachten om er mee op trektocht te gaan! Vorige keer met mijn goedkope Wintec.. Snap echt niet hoe ik dat heb volgehouden. 

gek paard..)