grit, van mijn zus begreep ik dat een enting veeel langer werkt dan een jaar, maar om het zekere voor het onzekere gaan nemen moet je om het jaar enten. en naar mijn mening om geld te trekken om de 8 maanden het is dus wel zo dat je niet kan rekenen dat de enting bijvoorbeeld 2 of 3 jaar werkzaam is, maar wel zekerweten 1 jaar.
oe dat is schrikken dan rhiannon, arme hamster.
mooie kippetjes janet
sem kijkt wel heel stoer!
mijn auto heeft eerder nooit problemen gegeven, sinds zijn apk wel wat gepiep maar dat is iets wat niet goed afgesteld staat. maar nu de accu dus ineens leeg (of de dynamo? niet goed?) morgen zullen we het horen, vind het altijd zo enorm jammer van het geld.
heb geen foto's van het sleeen, maar wel leuke standfoto's. moet alleen alles nog uitzoeken.
Vind Siofra en Ruby er toch altijd uitspringen op de foto's! Wat een plaatjes allemaal!
Lucy_1
Geplaatst: 03-01-10 21:29
Ja, maar dat is ook zo ontzettend leuk om te doen Peet... Vind het echt genieten gewoon dat jonge grut en vind het heerlijk om dat vast te kunnen leggen...
Sprintje naar achteren met z'n allen....
En een sprintje naar voren....
M_D_H
Geplaatst: 03-01-10 21:29
je hebt er 2 prachtige zwarte staan lies wat een beauty's... weet iemand of zwolle international al bezig is?
Ruby heeft een heel mooi fijn hoofdje Siofra heeft gewoon een heel gaaf kleurtje Maar ze zijn allemaal stuk voor stuk uniek.... En als je die Goofy ziet draven! Wow... Net een arabiertje hoor... Echt geweldig om te zien....
Nog een paar foto's van Jildou... En dan stop ik weer....
Met deken....
Zonder deken.... Had ze toch net wat meer vrijheid....
snowdon
Geplaatst: 03-01-10 21:33
Weer heerlijke foto's gezien! Die eerste foto van Liesbeth, Goofy naast die witjakkes.... ( ) hihi dat hoogteverschil
Carlo friet wezen halen met weigerende autodeurenauto Geweldig!
He bah, sneue verhalen van hamsters.....
Ratten hoef ik niet, sorry Sandra Daar kan je me niet blij mee maken
Ik mis nog de foto's van Maartje?
Janet, gaaaaaaf zo'n oprijlaan met idem tuin Daar kan je je wel in uitleven zeg! Staat je schuur naast het kippenhokje nu zo scheef?
O Janet hoop dat het niks ernstig is toen onze auto zo uit begon te vallen was het de koppakking en da's duur grapje en was oude auto dus dat werd sloop en Slee gevonden idd wel foto's maken hè
O Denise die agenten hadden best ff kunnen duwen
Lies heerlijke plaatjes
Hier kwam er niet veel aktie, maar was ook alleen en ze zijn niet zo snel onder de indruk en opjutten en foto's maken gaat niet zo makkelijk samen
Tralalala ff Kluk achterna... voorzichtig lopen
Coco de ontzettend lieve 2 jarige
en rara wat heeft Romeo gedaan
Laatst bijgewerkt door grid op 03-01-10 21:38, in het totaal 2 keer bewerkt
Lucy_1
Geplaatst: 03-01-10 21:36
Ja Janet.... Daar wil ik ook wel foto's van zien.... Vind je kippen overigens geweldig... Krijg je nog kuikens volgend jaar?
Marleen... Siofra betekend elfje... Maar dat is ze absoluut niet hoor