Ik heb er nu al wel zin in hoor Ingrid, dus laat maar gauw weten...
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-09 19:08
grid schreef:
Lois moet nog ff navragen hoeveel er mogen komen en of er al weekenden bezet zijn als ik dat weet kan ik topic maken maar ze is een beetje druk dus laatste tijd elkaar vaak misgelopen dus nog ff geduld
Maakt niet uit hoor
grrr
Geplaatst: 04-10-09 19:09
snowdon schreef:
Kascha had er dus zin in
Toen ze net ingereden werd, ook met de wagen, was ze erg sloom, maar tegenwoordig energie genoeg. Wel lekker, je kunt merken dat ze alles erg leuk vind, altijd oortjes erop en lekker doorlopen! Bannie is daarentegen soms wat sloom, behalve als hij met de wagen achter Kascha aan mag, dan looptie z'n benen uit z'n lijf om maar bij haar te kunnen blijven...
snowdon
Geplaatst: 04-10-09 19:10
grrr schreef:
En die zandvlakte lokt natuurlijk een lekkere galop uit he?! Ingrid, gaan wij daar volgend jaar tijdens tinkerweekend ook rijden?????
Is een beetje ver weg te paard vanaf Uden Ze waren nu in Udenhout, bij mij dus, te gast
grid
Geplaatst: 04-10-09 19:10
Oe marleen nu zelf schimmel brrr
O met Banbay ook nog lekker weggeweest
Van die druppels pakken misschien ?! die je op plekje in nek op huid druppelt heb je geloof ik ook van ander merk dan frontline
Haha Ellen lig met benen op de bank kussentje achter men rug laptopje op schoot en typen maar zou ik niet naar laptop kijken dan sliep ik vast nu al
Ook wel benieuwd naar jou foto's
grrr
Geplaatst: 04-10-09 19:12
Bedankt voor het meedenken Ingrid, maar die druppels mogen vaak pas vanaf 6 maanden...
Oh, ik wist wel dat het bij jou was Leon, maar dacht dat Ingrid daar vlak in de buurt zat... allemaal Brabant he, 1 pot nat voor mij...
grid
Geplaatst: 04-10-09 19:13
Haha ja idd dit is beetje ver voor ons ca 45 minuten met trailer
Wij hebben wel een stukje mini duin (Bedafse bergen) en wat hei op Slabroek en Munse hei is dus ook dichtbij en dan kun je ook helemaal richting Schaijk rijden, maar da's wel stuk kleiner dan de hei en duinen van Loonse en Drunense Duinen da's echt niet normaal
Laatst bijgewerkt door grid op 04-10-09 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil ook bij jullie in de buurt wonen. Al kan ik hier ook heerlijk buiten rijden later
Peet, goed te horen! We moeten ff afspreken deze week!
snowdon
Geplaatst: 04-10-09 19:16
grrr schreef:
Hihi, Brabant is... Brabant...
Pas op he
Volgens mij zijn de Brabo's statistisch gezien in de meerderheid hier
Trea
Geplaatst: 04-10-09 19:16
Leuke foto's Ingrid, maar foto's heb ik niet nodig om te zien dat jullie het enorm naar jullie zin hadden gehad . Jullie kwamen stralend en vermoeid terug . Bij terug komst Niamh nog haar paardentaart gegeven, nou die ging er wel in. Hobje krijgt hem morgen dat wil Desie natuurlijk graag zelf doen, dus voor Hobje morgen dierendag. Hij is zo sgattig hij hinikt nu zo lief als we aankomen in stal of op de wei(niet echt voor mij hoor denk ik, maar omdat hij weet dat er dan wat lekkers aankomt.
Ik hoop niet dat je dan morgen veel last hebt van je voet Leon, vanavond nog maar ff het pootje omhoog.
Nou volgend weekend weer op stap met Niamh en Hobje.
grrr
Geplaatst: 04-10-09 19:17
Ik alleen rond 10 uur nog even 3 pensionhonden uitlaten, en paarden gras/hooi geven. Maar vind ik altijd wel lekker om 's avonds nog even bij ze te kijken... Kreeg van iemand te horen dat we TE snel gingen met Banbay, hij loopt ongeveer 1 keer in de week voor de wagen, en gemiddeld nog niet eens 1 keer in de 2 weken zit Mees er eens op (buiten). Hoorde het ook niet zelf, maar via via, baal er een beetje van....
Whisper lekker fris dus, kan het hier ook wel merken dat het waait.
grid
Geplaatst: 04-10-09 19:18
Whisje hyper is ze al op wedstrijd geweest eigenlijk ?
Wijffie je moet eens wat minder naar andere luisteren, jullie kennen Banbay het beste en als jullie denken dat hij het aan kan dan gewoon lekker blijven doen.
Ja Whis is hieper de pieper soms whahah
snowdon
Geplaatst: 04-10-09 19:19
Trea, vermoeid.... wie? wij? welneeeee konden nog wel een rondje hoor