[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:35

Oew das rottig nieuws! Wat is het vooruitzicht, heb je dat ook gehoord?

Vorige week is mijn achterneefje verhuist van ziekenhuis, hij is in het VU geboren met 25 weken en 5 dagen en is inmiddels verhuist naar het OLVG waar hij ook al van de beademing af is. Echt super!
Binnekort zal hij weer terug verhuizen voor zijn operatie (2 liesbreuken) en verschillende onderzoeken. Hij zou deze week geloof ik officieel geboren moeten worden.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:49

zo wat naar zeg grid!

Evelli wat vroeg zeg! Maar fijn dat het goed gaat!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:52

Ja was idd wel heeeeeeeel vroeg. Eigenlijk onder de grens van medisch handelen (die ligt op 26 weken) maar hij probeerde bij geboorte zelf te ademen en zijn hartje deed he, dus zijn toch voor hem gaan vechten. :) Maar als ze hem langer hadden laten zitten was het niet zo goed afgelopen met mijn nicht :\

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:58

Oei, wat een verhalen allemaal hier...
Sterkte aan iedereen die het nodig heeft!

Giel en ik hebben besloten om Max pas in de zomer te verkopen.
Hij is nu al 3 maanden niet bereden....een eventuele koper kan dus geen proefrit maken.
En dat wil ik eigenlijk wel... ik wil zien of het klikt tussen Max en zijn nieuwe baas..
Ik geef hem niet zomaar mee....dan staat ie misschien snel weer te koop, dat willen we niet,

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:11

Evelli als hart rustig wordt mag ze weer bijkomen maar dan de vraag of ze dan ook meteen weer zelf goed gaat ademen en daarna dus hoop gedoe met slokdarm enzo dus :? :(:)
pff dat was idd jong :wow: maar dus een vechtertje }>

Paintlinger richting zomer is misschien idd ook wat makkelijker in winter wordt vaak toch minder gezocht/ gekocht ;)

* tm blz 433 := *

8-) Wat gaaf vasthi...

Oh shetjes en omheining vertel me er niks van %) houten hekwerk met stroomdraadjes (met véél stroom) eronder hielp het beste :=
Sommige zou je graag met beton omheinen O:) iets waar ze niet onder of overheen kunnen
Maar aan de andere kant is het ook wel gezellig om ipv erfhond een erfshet te hebben :P hebben ze hier op diverse plekken :)) --> het erf zit meestal het beste hek om :+

idd weinig sloten hier dus als je daarmee wilt omheinen hebben ze 20 HA of zo tot hun beschikking :D

Hier doen ze trouwens zo ver ik weet niet zo moeilijk over shetten wel idd op eigen risico of ze achter omheining blijven maarja dat geldt ook voor grote ken er ook die zo over hek sprongen en naar stal liepen :=
Succes met zoeken naar plekje Sosy!!

Say heeft gelukkig veel respect voor draad. Nu staan ze achter glad ijzer draad... Voorheen achter mooi bruin lint, dat is ZOveel mooier dan van dat brede witte dat je op 10 km afstand al ziet :o en wat ik echt erg vind is van die witte kunstofplanken := nee doe mij maar gewoon houtkleur.

Ah leuke foto's van Bas en Nigel met zusje :+:

pff fotoboeken hou stil hou stil moet die van Finland nog maken :o en ondertussen dus ook alweer naar Schotland geweest ...

Klinkt goed zo hout als omheining Marleen *D

Muds dipje met muddy :(:)

CPleuke kuddefoto's :z

Frontriemen wilde ik 1st altijd een V voor op wedstrijd maar die ik wilde wilden ze niet los verkopen :roll: dus toen maar gewoon 1 met paar steentjes.
Nu heb ik weer gewoon mijn simpele met bruinonderlegd (wat je bij say niet ziet :=) hoofdstel v Hubertus tig jr geleden gekocht met 75% korting :D uiteindelijk dus geloof 25 euro voor erg goede kwaliteit *D maar moet eigenlijk een andere want deze is net beetje krap vind ik...
Heb 2 hoofdstellen 1 was voor wedstrijd en 1 gewoon 8-) o nee ik lieg :oo heb ook nog een halsterhoofdstel :P

Pff Berdien hoop gedoe voor Vodafone dus :\

Whahah schimpje lollifant en takkewijf :D

Slimme aktie janet :+ hoop dat t nog gesmaakt heeft :Y)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:41

O ja hier trouwens ook weer sneeuw gisteravond was ik aan het rijden sneeuwde maar een beetje maar hoe langer ik bezig was hoe meer het ging sneeuwen tot de hoefsporen na een rondje alweer bedekt waren := toen vond ik het wel weer genoeg geweest en na het uitstappen waren we toen ook echt helemaal wit :+

Ze hebben trouwens een stenen paal omgebeukt :oo

*vanaf 433 tot nu*

:wow: shania lijkt hier idd echt GROOTT GAAF gezicht hoor 8-)
Leuk zo die 2 blije gezichten *D : http://i193.photobucket.com/albums/z126 ... 31Jan3.jpg
en idd zo anders dan toen je haar kocht :oo Nu echt enorme manenbos =:) en haar kleur is ook zoveel mooier geworden :#

-O- balen marleen toch vergunning aanvragen ...
Mirthe heeft Pokon en Steroiden gehad :wow: ook enorm verschil ze was ook echt schraal zeg :(:)

Prada heeft een vrolijkere en frissere uitdrukking en ook glanzendere vacht en mooier in model :))

Whis op de keuring 8-) mooi mooi mooi!!

Leuk al die voor/ na foto's 8-)

Santa is zo schattig :+:
en Chayenne heeft kortere pootjes gekregen :=
en snow gewoon :wow: vooral toen met de keuring :9

en Ziggy zo leuk idd die kleursverandering :#
Jill (die kleine grijsbonte) is ondertussen ook helemaal wit en heeft nu van die bruine sproetjes op haar gezicht waardoor heel haar uitdrukking is veranderd :oo

Baalt dat ik niet meer (fatsoenlijke/ stand) foto's heeft van toen ik Say net had -O-

Ennuh ik ben ondertussen in de leeftijd gekomen dat je je je leeftijd niet meer verteld O:) :+
Want uh je bent zo oud als je je voelt O:) en voel me 20 :D
Zit alweer vanaf eind 2003 op bokt :oo maar weet dat er hier zowiezo nog zijn die er NOG langer al opzitten :P

Hé Grit die erlangs staat op de puppy foto lijkt wel Ryon o malley :=
o haha istie ook zegt silas _O-

en nu ben ik weer bij en is er niemand meer :? :')

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:52

_janet_ schreef:
Afbeelding

ik wil even 1 ding duidelijk maken, voordat mensen denk dat hij mishandeld is geweest ofzo.
Dundee is van Paintlinger geweest, bij haar is hij ziek geworden. Hij had meerder dingen tegelijk (oa luis waardoor bloedarmoede)
Dankzij haar is Dundee zoals hij nu is.

Ik zal het verhaal nog een beetje aanvullen ;)

Hij heeft Steatitis gehad...Vetonststeking....en niet zo'n beetje ook!.
Op bovenstaande 'zielig hoopje botten'- foto was hij al bijna weer de oude qua gezondheid.. het volledige lichamelijke herstel heeft alleen heel erg lang geduurd..dit was een jaar na de ziekte.
Het is veeeeeel erger geweest!
Hij heeft echt op het randje van de dood gestaan als jaarling!

Door de verminderde weestand kreeg hij er toen ook nog eens luis bij....dat heeft ook niet geholpen.

Maar gelukkig heeft ie er uiteindelijk niets aan geleden, hij ziet er nu super uit!
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 04-02-09 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:55

Ik ben er nog half, geniet van je bijleesreacties :D Hoever is het nieuwe topic? Red je zaterdag? ;)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:55

Dundee'tje :(:)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:08

ja da's wel de bedoeling := Ben wel niet zo'n ster met paintshop/ fotoshop enzo dus wordt denk ik vrij basic :o met leuke quotes enzo :P

:(:) zielig hoopje dundee oh da's toch Hyperlipemea (vetotsteking) is heel vaak dodelijk :oo

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:10

Nee grid, das niet hetzelfde..
Hyperlipemea betekend vet in het bloed...
Steatitis is zit voornamelijk in bepaalde spiergroepen...waar het vet dan onstoken is.

Vooral de spier vanaf zijn oren naar zijn schoft was zo hard als staal!! En dat was ook reden hij niet goed kon eten....was té pijnlijk!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:11

Ah ok :)* weer wat geleerd :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:11

Goede middag allemaal :wave:

Jeetje Grid.. Das niet niks.. Was ze verder helemaal niet ziek? Komt het wel weer helemaal goed?? Sterkte iig :(:)

Vanmorgen weer naar stal geweest.. Heel optimistisch met zadel en al.. Kom ik daar.. Ligt er overal nog sneeuw ;( (hier in Assen dus echt niks..) Dus bak nogsteeds bevroren met glibberig laagje bovenop.. Dus de dames ff lekker gepoetst en geknuffeld en toen lekker buiten gezet, waar ze weer helemaal los gingen! Behalve Nora dan.. Die deed 1 bokke sprong en bleef toen stil staan met een blik van.. Oef das toch behoorlijk heftig met zo'n buik := Ze loopt ook bijna wijdbeens := echt geen gezicht.. Nog 2 maandjes waggelen en dan kan ze weer lekker rennen met de kleine :D

Toen ik thuis kwam was me hoofdstel bezorgd bij de buurvrouw *\o/* Hij is in t eggie nog mooier dan op de foto :D was al bijna weer in de auto gesprongen om hem te gaan passen.. Maar bedacht me toen.. Levera krijg ik nou toch niet te pakken.. We hebben ze in het schapen landje gezet.. (kunnen ze weer langzaam wennen aan t gras := ) dus die blijft voor donker wel uit de buurt bij iedereen die haar misschien wel naar binnen wil brengen := Morgen maar ff heen dus :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:28

Jill

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(helaas slechte foto :\)
Afbeelding :)*

en verschil Sayla (wat ik nu even zo snel kon vinden :o)
Afbeelding
Afbeelding

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:29

Jammer dat je rijden niet door kon gaan ivm bevroren bak en sneeuw :(:)
en leuk hoofdstel binnen :):)

:wave: gaat verder met starttopic ~~}>

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:33

Tja, nog geen voor en na foto's van Benson, maar wel van het schimpie..

Hier had ik hem net een half jaartje denk ik.. Een van de eerste keren dat we een kruisje sprongen..
Afbeelding

En zo was hij afgelopen zomer!
Afbeelding
Afbeelding

Vind hem zelf echt super anders, hij is nu paard in plaats van baby... :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:47

idd ook enorm verschil Gaaf is ie nu ook met die donkere benen en manen en leuke appels *D

en nu zeg ik niks meer :x anders is topic te snel vol :+

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:11

Appeltjes! :+: houd ik van, Had Girocco deze zomer voor het eerst, maar hij is bruin dus dan ze je dat niet zo goed :+ (nouja, nu is hij zwart)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:13

k wil ook in het nieuwe topic :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:23

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:25

:(:) hoop dat Puss snel eer terug komt

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:29

Goedemiddag!

Wat rottig zeg Grid! Hopen dat alles goed komt.

En gelukkig dat het bij je achterneefje beter gaat Evelli, is wel erg vroeg indd.

Max blijft nog even staan. Wij hadden bij Collin ook dat probleem, dat hij al even niet bereden is.
Maarja Collin die blijft nu toch nog dusja. Dundee is zeker erg opgeknapt. Hij is in ieder geval flink ziek geweest zo te lezen!

Nathalie vervelend dat je niet kon rijden. Ben benieuwd hoe de bak bij ons ligt. Hier geen sneeuw maarh het heeft wel redelijk hard gevroren. Vannochtend -3

Collin heeft ook appeltjes :+:

Ben op school nu :O Nog 1,5 uurtje.

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:34

Hopelijk vindt je Puss snel weer terug!

Grid sterkte met je moeder van je zwager!

Hier sneeuwt het :( wordt file rijden straks denk ik.....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:36

het sneeeeeeeeeeuwt :+:
vind sneeeuw zooo romantisch :+:

sorry snowville voor mijn romantische bui :(:)

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:41

Ik vind sneeuw alleen leuk als ik thuis ben en niet meer ver hoef te rijden :D, Moet vanmiddag nog vanuit Hilversum naar huis....