Hele zoektochten naar zwarte hoofdstellen lees ik hier.. Ik ben voor Maya al een hele tijd op zoek naar een zwart westernhoofdstel.. Dat wilde ik haar ooit eens kado doen.. Maar niet te vinden, of ze zijn niet te betalen. Of te klein voor Dewi.. Noem maar op.. Ik had ze laatst op Equitana gezien.. Maar ook daar waren ze megaduur..
Zoo.. Ik ben net even kadootjes wezen halen voor de kinderen in Friesland. Even gewoon een kleinigheidje. Maar dat is zo moeilijk he, iets shoppen als je niet weet wat je moet kopen. En ook niet precies weet wat ze leuk vinden. Heb dus doelloos door de Intertoys gelopen.. Daarna Hotze maar gebeld en toen bleek dat ik toch goed had gedacht.. Iets om te knutselen, iets van trekkers of wat voor buiten te spelen..
Verder heb ik mijn cijferlijst binnengehad.. En ook ik ben over.. *duh* Er staat in de brief, je hebt je niet uitgeschreven dus je gaat door naar het volgende jaar.. Mooi! Boekenlijst erbij, die ook maar invullen en dan moet ik 17 augustus alweer op school verschijnen..
rommulus
janet heb ik ook wel gezocht maar zelf nog nooit gezien daar (weer een excuus om daar weer eens te gaan kijken )
sita weer onderweg naar friesland lees ik ???? leuke gift's idd zo iets had ik ook gehaald voor boeren zoontjes
edit gaat er weer vandoor gezien ik nog weer terug moet met mijn telefoon die doet raar verdorie een stervens duur ding sony ericsson k800i cyber-schot
Laatst bijgewerkt door rommulus op 26-06-07 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb via Bokt een zwart westernhoofdstel gekocht! Bakstukken en frontriem zijn met een goudenband omwikkeld, te hip voor woorden Ik heb er ook zwarte westernteugels bij. Volgens mijn instructrice (of was het iemand op het NK western? ) komt er bijna geen zwart voor omdat zwart de kleur van de bad-guy is Jessie en ik zijn dus de westernslechterikken op stal
He Cheveyo dat klinkt echt heel vervelend Hoop dat de minst ingrijpende oplossing voor jou ook de beste is. Sterkte ermee!
rom: ik ben er een paar weekjes geleden geweest. Hoop dat ik het goed heb, en dat het niet een heel donker bruin hoofdstel is. berdien: you badguy! Arme stalgenoten. sita: 1 tip: heb je de goede kleur trekkertjes gekocht?
Mén wat gaan jullie hard! Ik hou het niet bij!!!!!!!!!!!!
Jammer Grid, dat je niet mee kunt met de rit, maarja andere keer beter.
En velen van ons op zoek naar een zwart hoofdstel. Ik ben juist weg van ruin, dus da's lekker handig. Heb nu ook al drie hoofdstellen in de kast hangen, dus dat is wel genoeg. Al wil ik nu nog graag een halsterhoofdstel. Even een tip. Bij Country Mill in Nijkerk verven ze het naturel leer ook. Ik heb daar eens een onbehandeld naturel hoofdstel laten verven in donkerbruin, en ik weet dat ze ook zwart kunnen verven. Het geeft niet af, dus misschien is dat een tip?
Timokyana: Klinkt wel echt geweldig he, wat je nu hebt! Geniet er maar lekker van!
Sita cadeautjes gekocht, voor de kindertjes, goede keus dus.
Als ik ooit kinderen krijg met wilco weet ik wel dat de groene John Deere en een Massey Fergunson het huis niet inkomen. Bij hun zijn helemaal case fan. Ze hebben zelf een lievelingstype die trekker hebben ze thuis ook. En niemand komt aan hun 1255
Case.. Hahhaa.. Als je denkt dat dat geen brol is..
Ach ieder zijn ding.. Maar voor die kinderen daar maakt het ook niet zo heel veel uit nog, zijn ze nog te jong voor..
Later komt er bij ons op de boerderij ook geen JD of Fendt in huis, al wil ik over een Fendt Vario nog wel nadenken.. Maar later word bij ons alles rood.. En mooi ferrari rood dus.. Dat is er maar een en dat is MF..
Jep, ik ben de badguy! Met mijn boevenpaard Jessie Ik heb vier hoofdstellen ( ) - een gewone zwarte, al vijf jaar, kwam met Jessie mee - een zwarte western, met goude banden - een donkerbruine western, voor de hackamore - een lichtbruine western, voor de (blauwe ) bosal
Dan heb ik drie halsters: - een licht met donkerblauwe die ik van de ITS kreeg toen Jessie daar in het land haar halster had afgepriegeld een KNALrode, gekocht op het NK een zwarte met zilveren lijntjes, vers uit de winkel.
Oi, en dan nog een hele lading gewone zadeldekjes, en 3 pads voor onder de BF, 2 zweetdekens, tig potjes, pannetjes, smeerseltjes, olietjes, vetjes.. Ik heb ook ene hele, hele grote kast
Zo groot als mijn kast, of tenminste mijn ruimte die ik nodig heb in de zadel kamer, overtreft je nooit hoor Berdien.. Ik heb zóveel.. Echt ik schaam me soms dood..
haha heb helemaal geen verstand van trekkers. Maar als ze bij mij vriend wat geld over hadden en een nieuwe trekker nodig hadden dan kwam er zeker een Fendt vario.
En dit vind ik nou mooi.. En het mooiste is een MF van de 74 of 8400 serie uitgerust met Dyna VT.. Al mag de 100 serie er ook zijn.. Ik heb leren rijden op een MF 135 zonder cabine.. Deze is trouwens een 5400 serie..
Uhm.. sowieso de Grandeur westernpads van BF zelf, en wie weet dat Innova Tack ook wat heeft. Verder weet ik het zo niet..
Allemachtig wat een ding Sita! Ik werd gister nog ingehaald in een bocht (!!) door twee trekkers die een kar vol ronde balen hadden. Balen lagen en niet vast, en onstabiel, ik zag mezelf al liggen onder zo'n ding
pff dat hij lijkt groot door de banden. Haha Ik vind hem mooi hoor. Bij mij vriend hebben ze 2x een mx 110, cs , 1255 en een heel klein oud fendt trekkertje. Ik heb verder geen verstand van trekker. Ik vind het allemaal wel mooi. Ik kijk eerder naar de kleuren, haha
Laatst reed ik mee in een New Holland.. Ook een van de nieuwste.. En de voorband was bijna net zo groot als ikzelf.. Toen had ik zoiets van eigenlijk zijn het toch onoemlijke bakbeesten he.. Van geen wonder dat ze niet zo hard mogen..