@ Peetorlan: mooi wit plaatje! Bij ons is er nog niks gevallen. Vriendjelief maakt zich nu al druk dat ik vanmiddag geen boodschappen ben wezen halen (we hadden ook niet echt wat nodig...) omdat we morgen misschien wel niet weg kunnen door het sneeuw. Aha... eerst maar eens zien of er hier uberhaupt gaat sneeuwen

@ Bonte: jij ook al van die mooie foto's gemaakt. Volgens mij kun je die zo af laten drukken en volgend jaar als kerskaart verkopen

@ SR:
solly
Maar ik had alleen woensdagavond tijd en het was ook een vluchtactie van mij om maar niet samen met mijn manager + 2 Taiwanese dames te hoeven eten. Taiwanese eetgewoontes ontnemen mij vaak de trek 
snowdon schreef:Ik ben benieuwd wat er van Fayette overblijft als het veulen eruit is...
Zeg!!
Wel een beetje lief blijven doen tegen zwangere vrouwen/merries he? Je weet maar nooit hoe ze daarop reageren met al die hormonen
Ik ga er in ieder geval vanuit dat Fayette gewoon Fayette blijft alleen met een wat minder bol en hangend buikje 
@ WenK: leuke foto's! Maar waar is de foto van Lisje d'r buik?

Daarnet nog aangeklooid met Flet. Even in de bak in vol ornaat rond gemend. Gelukkig is ze dus al lang gewend aan stem- en teugelcommando's dus voorwaarts, halt en een bochtje links en rechts zitten er al best in.
Jammer genoeg is dit een vage foto geworden want anders was het erg mooie geworden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=BPPHYBK4
Misschien dat we nog wat voor elkaar kunnen krijgen met photoshop ofzo.
En ten slotte zegt Fayette:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DYT7MQT7 Haaaaaaaaaai

Roy heeft ook nog even aan de strengen gehangen ("De wattuh?""Die lange stukken leer die ik net op de grond heb gelegd""Ow... die dingen"
). Eerst had Fayette wel zo iets van: Krijg nou wat! Maar al snel had ze door dat ze haar gewicht naar voren moest doen en dan trekken en vervolgens was het dus een eitje om die 75 kilo van Roy zo op gang te brengen
Ik moet volgend weekend maar eens gaan babbelen met onze buurman. Of hij nog tijd heeft voor Fayette. Hij mag de eer hebben om haar echt voor een koets te zetten. Dat durf ik niet aan

Ik vind ook dat ze ietsjes grover is geworden, mssn ook wat meer bespiering? Maar niet echt bijzonder veel nee
Er is nl een kleine loze ruimte onder het dak en de muur voor de beluchting, maar daar is het dus behoorlijk door binnengesneeuwd. Er lag verdorie gewoon 2 cm op mijn zadels, voerbakken en hoofdstellen en andere zooi. Ook de eerste stal (deurgat op oosten, ja ik weet, fout), dus die was compleet wit. Heb ze maar in de tweede stal gevoerd, daar viel het nog mee met de sneeuw...
is het echt weer voor!!