Ik heb al dagen dit nummer in mijn hoofd, een heerlijke zomer hit
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 11:55
(nog net) goedemorgen allemaal
Berdien sterkte ermee ook al is ze al op leeftijd het blijft moeilijk
Rom
Joehoe Santa beeb
Leuke foto's van Avalon
Bianca super geregeld dat ie zo iets anders kan doen wat minder belastend is voor z'n knieën, maar idd voetballen niet zo slim Lief cadeautje gekocht dus ook al
John geeft ook niks om voetbal, alleen NL elftal wil hij wel eens kijken
en Verder RACEN F1 A1 WTCC GP Kan daar zelf ook goed naar kijken (al blijf ik er niet voor thuis )
Maar John heeft dat nog niet vertaald naar rijden op ponie zoals Carlo
Hij gaat trouwens met kameraad deze zomer naar Spa Helaas is dan mij Ma ook jarig dus kan deze keer niet mee misschien een andere keer ?! maar eigenlijk maar goed ook want van dat geld kan ik nl dekking betalen
D_Travis
Geplaatst: 16-04-09 12:37
bianca wat een leuk kadootje.!!
Voetbal.. Ik vind het helemaal niks.. Ik heb een vriend thuis die een passieve sporter is zoals hij het zelf noemt, hij kijkt alle (ja alle..) sporten op tv.. Maar doet zelf niks.. Owjah biljarten..
Grid niet mee maar hele voor dekking haha nou dan wist ik het ook wel
hier lekker weertje.!!
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 16-04-09 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt
avalon is een droppie zeg! die staat nog aardig wankel op z'n beentjes, super schattig
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 12:40
Whaha klinkt als een vriend van ons die moet idd echt ALLES zien, maar zelf sporten Liefst kijkt ie de herhalingen ook nog allemaal O ja en dan baalt ie enorm als ie erbij in slaap valt "Vroeger" was ie nog niet zo erg deed hij ook nog Atheletiek en was ie veel van huis dus geen TV maar Nu
O ja en nu ik niet mee ga kan ik dat ook mooi gebruiken mocht John t dekken "te duur" vinden
Grit
Geplaatst: 16-04-09 14:13
Spa of hengst, spa of hengst, spa of hengst, spa of hengst. Na lang wikken en wegen zou ik ook voor de hengst gaan
Hoe gaat het met Say's manen??
Janet; kan je zomerhit niet afspelen, iets met "niet ingesloten".
Heerlijk weer hier, niet zo zonnig, maar lekker temperatuurtje. FF naar de bieb en dan naar de horsies.
rommulus
grid toch voor de dekking (al had ik nog wel ander opties over dacht ) haai btw
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 14:55
Ja grit zoiets Gister niks nieuws gebeten gezien dus hengstevlecht scheelde al alleen gaar Say met hengstenvlecht sneller schuren dus dat moet ik dan nog ff extra goed in de gaten houden...
Veel plezier bij de horsies!
Rom welke andere opties Ennuh nog niks zeker hè 1st zaterdag met John naar Hengst kijken en dan nog ff mijn twijfels vd laatste tijd weer van tafel vegen en John er ook 100% achter staan en dan idd misschien laten dekken Maaruh zo heb ik alvast een extra argument waarom kosten dekking geen argument kunnen zijn
Laatst bijgewerkt door grid op 16-04-09 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt
ja alle sport, herhalingen niet gelukkig, wel elke dag teletekst checken qua uitslagen van voetbal tot golf en wielrennen tot curling!! Noem maar op. Maar hij vind het leuk dus das u belangrijkst haha
Resi_lover
Geplaatst: 16-04-09 15:39
snowdon schreef:
Resi_lover schreef:
Santa nog geen ukkie, wat is ze trouwens door en gafe hengst gedekt
Vanwaar die smiley en waar heb je nu Sorento gezien dan?
wahha, ik had 'm ergens in een topic gezien, het dikke buiken topic?! weet 't niet zeker hoor, maar vond 'm er zo gaaf uitzien
snowdon
Geplaatst: 16-04-09 15:50
rommulus schreef:
grid toch voor de dekking (al had ik nog wel ander opties over dacht ) haai btw
RM niet goed genoeg?
rommulus
Geplaatst: 16-04-09 15:51
houd zich even wijzelijk stil hengst is prima hoor daar geen cometaar op
maar idd je hebt nu meer minutie tegen um
is het veulen voor de verkoop of voor jezelf ??
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 15:59
Voor mezelf
rommulus
dan zou ik als ik een merrie er bij zou hebben sil pakken als het veulen voor mezelf zou zijn een eigen hengst voor mijn eigen merrie daar zou ik dan niet moeilijk over doen er is ook geen mens die me dat zou kunnen verbiedden
grrr
Geplaatst: 16-04-09 16:40
Leuk toch Grid! JE maakt wel veel foto's van RM he?!
Zit nog op school ,maar heb bijna weekend!!! Zin in, het is hier nog steeds lekker droog, dus ga weer lekker genieten.
ff een domme vraag....wie wordt er bedoeld met RM (heb wel een vermoeden....
Lucy_1
Geplaatst: 16-04-09 17:20
Rocky Mountain!
Waai ook maar weer eens even aan.... Alles goed hier? Ben niet bijgelezen hoor... Helaas geen tijd voor...
ellieellende
Geplaatst: 16-04-09 17:58
Goedemiddag!
Ai Berdien! Heel veel sterkte morgen hoor! En veel passiefe sportmannen hier! hihihihi Santa dus nog steeds niet bevallen Bianca wordt dus lekker verwend! mooi toch? Idd janet, das een super lekker nummer, als die op de radio komt blijf ik altijd ff in de auto zitten
De rest ff vergeten Vul me ff aan als ik iets belangrijks over het hoofd gezien heb! Ik heb doordeweeks altijd meer moeite met bijblijven.
Nou hier wordt het inmiddels spannend, vanavond maar vast trailer helemaal klaar maken, en dan hopen dat de VA met goed nieuws komt, en het spuitje de hormonen wakker heeft gemaakt, VA komt rond het middaguur... pfffff spannend! en dan als alles er goed uitziet en er zit een eitje, zaterdagochtend naar Garish!!! En dan moet ik ze tot woensdag missen Ga ik Hobje wel uitlaten
Pff wat een heerlijke dag vandaag, voor mijn gevoel is het nog steeds 12 uur vanmiddag toen ik begon met werken. De dag vloog voorbij. We hadden het lekker druk, zo als het hoort zefs geen tijd om even thee te drinken
Liesbeth hoe is het met de kleine Max, wat een plaatje zeg. Ik ben helemaal verliefd op die kleine hummel.
Leon al een Santa baby?
Spannend ellieellende, hopen dat het zaterdag ochtend naar Garisch wordt.
Grit
Geplaatst: 16-04-09 19:51
Dan gaat de dag idd snel voorbij. Beter als je tijd uitzitten.
Grit
Geplaatst: 16-04-09 19:53
Net een topic gezien van een veel te vroeg geboren veulentje. Zo'n teer dingetje
Net ook gezien. Las de beginpost ook. Merrie liep meermaals te kappen naar het dier. Dan weet je het eigenlijk wel, als de merrie zich zo gedraagt. Ben benieuwd hoeveel dagen het gerokken wordt voordat het diertje overlijdt. Het is een prachtig ding, maar nog lang niet af, heel dun velletje, erg mager.