Marleen ik heb even een vraagje.. jij had toch een soort hooiruif gemaakt voor op het land een tijdje terug.. of was jij dat niet? hoe had je dat gedaan.??
Nee ik ben ook niet moe, en dan heb ik al weer n geweldige voetbal training in de sneeuw achter de rug misschien komt het omdat ik me vanmorge grandioos had verslapen
Welterusten iedereen!! Ik duik ook met een aflevering X-Files het bed in. Even tas inpakken, bammetjes smeren voor morgen, jerrycans vast vullen en nog wat dingen uitprinten voor school... Stomme school
Wat een leuke opgroei fotos zijn er geplaatst zeg!
grrr
Geplaatst: 04-02-09 09:12
BuBBLeGuM schreef:
Marleen ik heb even een vraagje.. jij had toch een soort hooiruif gemaakt voor op het land een tijdje terug.. of was jij dat niet? hoe had je dat gedaan.??
Klopt. 'k Zit nu op m'n werk, dus kan geen foto laten zien, maar heeft mijn superhandige mannetje gemaakt! Heel handig, ze kunnen er makkelijk met 5 paarden omheen en er kunnen zo'n 3 balen hooi in! Hij heeft het een beetje nagemaakt van een foto uit het PaardNatuurlijk boek...
ik ben wel heel beniuwd hoe dat er uit ziet.. dus als je misschien eens een foto kunt plaatsen dan zie ik het graag! ga nu naar de ruitersportzaak en dan naar de peerdies!!
Goedemorgen! Had hier nog niet verteld, maar ben eergister van morwen afgevallen. Ik met het volste vertrouwen er zonder zadel op. En dat ging ook wel goed, maar in een bocht in een gigadraf vergat ze me mee te nemen. Heb nu iets verrekt in m'n nek en doet echt super veel pijn. Maar ben er wel meteen maar weer op gaan zitten, anders stap ik er nooit meer op. Hier was het gisteravond zo glad op de brommer. Dus heb vandaag maar de fiets gepakt. Valt vies tegen zonder conditie en met astma . Op de sportschool hou ik t zo een half uur vol, maar IRL valt het tegen haha.
grid
Geplaatst: 04-02-09 12:21
Morgen
Ben nog bij de "taaldiscussie" pagina 424 --> "Hadde Wa" Ennuh ff tellen dat was gister voor de middag nu 18 pagina's verder hmm dan zaterdag nieuw topic
Verder naar bericht van moeder van zwager gekregen Gaf 's nachts ineens bloed over en bleek dus gescheurde aorta te hebben en door bloed is slokdarm aangetast dus nu hebben ze aorta gedicht en met stuk maag slokdarm gemaakt en ligt nu aan 100% beademing, verder zijn waardes OK alleen het hart gaat nog te snel en door al het vocht toedienen is ze helemaal opgeblazen Pff ...