Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tinker4 schreef:Hoe heet jou spikkel nu ook alweer?Hallo, er staan 2 recente foto's van hem bij in the picture
een van zijn hoofd en een helemaal.

:
Is het zo (of lijkt het maar zo), dat ik vaak hoor dat tinkers iets met hun benen/hoeven hebben?
snowdon schreef:Ik vind juist dat tinkers erg weinig last hebben van hun benen? Hoor het veel meer bij rijpaarden bijv

haha

Maar, die Pintaloosa spreekt me niet echt aan..

grrr schreef:Janet, balen zeg, had je een idee waardoor het kwam?Is het zo (of lijkt het maar zo), dat ik vaak hoor dat tinkers iets met hun benen/hoeven hebben?
.
. Ze liep niet lekker en heel anders dan normaal..
. We hadden 190 en 198 punten..

houd wel van dat aparte. 
zij is nou weer op weg naar Groningen. Ik ga zo maar eens naar stal, kijken of ik een stuk land kan afzetten voor de grote paarden, die staan nou op zo'n kaal stuk elkaar lastig te vallen
ziggy_janet schreef:grrr schreef:Janet, balen zeg, had je een idee waardoor het kwam?Is het zo (of lijkt het maar zo), dat ik vaak hoor dat tinkers iets met hun benen/hoeven hebben?
Ik heb het idee en Angela ook dat het wat hoger in het been zit. Ik denk een spier verrekt of verstapt.
Ik vind dat Tinker niet vaker last van hun benen en hoeven hebben. Op de kliniek kwam ik maar heel weinig tinkers tegen. De warmbloeden hebben veel vaker problemen. Ook veel OCD enzo.
We hadden pas half 11 afgesproken hoor..
Maar goed, ik op mijn fietsje naar stal geraced.. Amy van de wei gevist en de trailer naar buiten gereden.. Zeker een uur aan het laden geweest, maar ze ging maar niet verder dan 3 stappen op de klep.. Heel jammer.. Zaterdag komt ze weer en neem ze dr hekkens mee, die waren nu nog bij Annamarie vd Toorn.. Hopelijk gaat het dan beter.. Amy werd wel al minder bang, maar begon er toen een spelletje van te maken.. Zelf de druk opzoeken en maar achteruit lopen zodat ze ver van de trailer weg kwam..
Heb hoop in de voor de volgende keer..
Ze staat er niet zo aso op de kauwen en het ligt netjes stil.. In de galop begon Shania zo te bokken dat ze op dr knieen viel.. Net goed, dan moet ze maar niet zo stom doen.. Bokken is echt not done vind ik.. Dus vond het wel een goeie dat ze op dr snufferd ging, daarna heeft ze iig niet meer gebokt.. 
Als ik het dus niks vind vind ik het dus ook echt niks..
Maar, dat wil niet zeggen dat ik het paard verder niet mooi vind.. Bouw, Karakter en uitstraling kunnen me ondanks de kleur een heel andere kijk op zo'n dier geven..

als je in de Friezenwereld zit hoor je juist weer meer dan normaal van Friezen die bijv. aan de nageboorte blijven staan. Het is maar net in welke 'hoek' je zit 
die gaat sukkelt normaal een rondje en gaat dan eten, maar nou bleef ze gaan. Heb me suf gelachen. Ze galoppeerde wel een paar keer dat ik dacht
ze kan het wel!
Flynn denderde gewoon de hele tijd heen en weer, samen met zijn hoogst elegante Arabische vriendinnetje

Ben benieuwd hoe ze het gaat doen!