Ik heb ook alweer heel lang dezelfde andere 2 paardjes staan nieteens meer bij Sayla dus misschien toch ook maar weer eens op zoek naar iets anders maarja met kapotte digi krijg je niet veel nieuwe foto's
Pff kom ik er dus net achter dat weekend WK ijslanders hetzelfde weekend is als de tinkerrit op de veluwe 12 augustus dus ik kan helemaal niet kaartjes WK heeft vriendin al lang besteld en is natuurlijk ook ontzettend gaaf een WK in Nederland maarja veluwe leek me ook zo leuk ga t maar ff in het topic melden ...
Whaa ik kom weer even binnenwippen, natuurlijk altijd veel ter druk met werken dus weinig tijd om tussendoor berichtjes te posten. Maar meelezen doe ik natuurlijk wel Nu zie ik dat iemand een zwart western hoofdstel zoekt. Ik heb die van mij gekocht bij de Horseman outfitter. Hij heeft ook een website ik zal zo eens zoeken. Ik heb voor Joey dus een zwart hoofdstel gekocht met een bosal eraan. Ik weet niet of dit ook met bit kan maar dat zal wel denk ik. Het zit met een soort sier schroefjes vast, ik vind het een mooi hoofdstel en goeie kwaliteit.
rommulus
ben al druk aan het rond struinen dat zelfde soort verhaal hoorde ik dus ook bij de oregon dus vandaar ik het intensieve zoekken maar had opgegeven. nu zoek ik veel op sites van winkels in de buurt en op markten en beurzen ed
Ik dacht inderdaad dat met bit ook gewoon kon. Je kan het hoofdstel maar aan 1 kant verstellen het is 1 lange riem die doorloopt achter de oren langs. Hier de website http://www.horseman.nl/ Hee grid ga je nu niet mee met de rit bij grrr?
ja had zo graag met jullie en alle anderen over de veluwe gestruind maarja WK is maar 1x en hopelijk dit wellicht nog een keer ! en wil in september/ oktober (of rond kerst/ nieuwjaar?) ook nog steeds een rit bij ons organiseren
gaat weer ff aan de gang
Laatst bijgewerkt door grid op 26-06-07 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt
rommulus
kom ineens zo veel tegen maar gezien de hoeveelheid hoofdstellen en de prijzen die ik tegen kom ben ik haast geneigd er zelf een te maken (heb ik al eerder aan gedacht) ik twijvel enorm aan de kwaliteit het divoza gebeuren (had ook zo'n ding en was er absoluut niet tevreden deed zijn werk maar was niet echt een fijn ding) maar waar kan ik materiaal krijgen wat goed is
timokyana
Rom waarom laat je er geen maken bij luckyhorse (weet niet zeker of de naam goed is). Zit in zundert, zij maakt hoofdstellen op aanvraag. gaat effe zoeken
rommulus
Dat is ok hoor, dat je hem saai vind. Alleen ik dus niet ..... Joey's bonte hoofd, een bosal met andere kleur (rawhide)en een megate die ook aandacht trekt maakt het voor mij een mooi geheel. Ik hou niet van poppekast Succes met je zoektocht.
bij jou is dat best wel in de buurt Rom, die zelfmaakcursus met leer. Wilde dat ik zo dicht bij woonde, dan werd alles custommade bij myself hihi (behalve zadel dan .
rommulus
edit: heb heel geen tijd om te zoeken kijk eens bij western en dan zoeken op berichten van ene aafke geloof ik. Als het niet lukt help ik thuis meezoeken! usasaddlery oid?
rommulus
pff hehe ik ben thuis. Wat een weer zeg. Ik ben helemaal zeik nat thuis gekomen. Op stage moesten we een lab reu castreren. Heb goede foto's kunnen maken voor in het verslag. Ik heb u foto's van een castratie en van het vast zetten van een lebmaag.
Chev. Wat een verhaal zeg. Hopen dat ze er achter kunnen komen wat het is. En als het een auto immuun ziekte is, kunnen ze daar wat tegen doen? medicijnen ofzo? Heel veel sterkte rom: Bij de westernstore in westerbork heb ik een zwart western hoofdstel gezien. En het is mooi dicht bij jou in de buurt.