Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Waar blijft mijn geldboom?
Is alleen uitgedroogd
heb je nog niet eerder hier gezien.Citaat:Nog even mijn speciale complimenten voor de bijlage, komt erg prof over zo, super. Gaat dit elk jaar nu gebeuren, zo aan het eind een overzicht van het hele keuringsjaar?
Zit ook veel tijd en uitzoekwerk in. Wil het volgend jaar wel weer doen.
gaat weer geld kosten
Zal wel midden op de middag komen...
Ik heb eigenlijk alleen geen shirtjes nodig, maar gewoon truien, en die zag ik niet naar mijn smaak...
Dus daar wacht ik op
Bonte schreef:Citaat:Waar blijft mijn geldboom?
Staat bij mij op het balkon, snowdonIs alleen uitgedroogd
Maya schreef:Flettie, hoe ging het optuigen?

Ik ga vanmiddag nog wel weer verder klooien heb geen zin om het huis schoon te maken 

Maar was het niet 2-3 vingers boven het borstbeen? De broek moest 1 handbreedte onder het zitbeen zitten (dat wist ik nog
).
snowdon schreef:Ik vind dat ze zo wel heel wat meer weer op d'r moeder lijkt!

Ik had zelf dat idee ook al sinds eind september/begin oktober maar ja, ik zie haar elke dag en wacht er al 2 jaar op dat ze eindelijk eens wat gaat uitzwaren (wishfull thinking enzo
). Maar ze wordt de laatste tijd idd breder in d'r borst+kont.... nu d'r sokken nog
Gelukkig had ik de strengen wel lang genoeg zodat hij me niet raakte. Gekke Spet, hihi. En o zo braaf. Zodra hij merkte dat je er bijna af viel ging ie over in stap. Mijn superpeerdje! silas schreef:heb je niet een zelfde soort foto van haar een half jaar terug? en plaats die eens naast elkaar hier op tp dan kijken we gewoon nog eens naar....ik zie haar nog voor me op de keuring in Beilen toch? daar was ze super slank ook in borst en billen
Was ik net mee bezig.

echt wel haha
haha

Had hem direct vanuit de paddock meegenomen naar de binnenbak en na wat dribbelen en uitschudden, was hij nog steeds voor het overgrote deel WIT! Maar na het rollen was ie weer bruin
Pff wat heeft ie een energie zeg, we bleven dollen! Jammer genoeg kon hij op dat moment niet los, dus ik moest net zo veel energie eruitgooien