@Jackytje; ik herken gelijk het NB
mooi kwartierboogje erin 
@draaakje; je ponys, mooie Tinkers vind ik het!, hebben flair aan de hoeven en heeft de donkere bokhoeven voor? Hij staat in elk geval erg steil.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mooi kwartierboogje erin 
Mira283 schreef:Nessa - Linda - Cheana
donnar - Nikki - Dublin
Dott - Lianne - Zac
Mandyy - Mandy - Macgic en Max
Lori - Lori - Jack, Finn en Cupcake
Jorretje - Jorine - Gijs
TurboTinker - Andrea - Jaron
Cp113 - Chantal - Nuadhu, Giulia, Mella, Carrera, Huayra
Nientsje - Hannah- Feike
_clocloken_ - Claudia - Casanova, Dusty, Jolly Jumper, Pretty Woman
elliecuijk -Ellie -Eros
Shelly21 - Shelly - Xaffier
chimello- Sheryn - Cheyenne, Chihiro, Sansa, Bones etc
Niene87 - Nienke; Roosje en Saar
JoanneE - Joanne - Gi(venchy) en Noeka
Jane2 - Jane - Storm, Woody
Jackytje - Kaat - Tinky, Boris of Willow Creek, Jacky & Zohra
Ginootje- Michelle- Jinty
Mira283- Selda- Pippin

Paardjes worden bekapt door Anne Schuite, bekende naam onder de NB'ers. En ze doet haar werk telkens super. Fijn dat jij alles ook op blote voetjes doet. Ik wil ook graag nog hoefschoenen om mee op trektocht te gaan, om toch iets te hebben indien het terrein ruig wordt/ze gevoeliger lopen. Al kunnen ze wel prima zonder eigenlijk. Heb nog een meerdaagse gereden in de Ardennen zonder ijzers. Toen werden ze zelf nog niet eens natuurlijk bekapt.. Ging prima! En dat terwijl iedereen me voor gek verklaarde dat ik zonder ijzers ging 

) heel stijl op haar hoeven staat, al lijkt het op de 2de foto wel meer dan hoe het in werkelijkheid is. (helemaal nu ik haar sokken eraf heb gehaald) Zijn overigens geen bokhoeven. Zolang er maar netjes rekening mee gehouden wordt door de hoefsmid dat dit haar stand is, is er niets aan de hand 

Scheelt wel een hoop als hij geschoren is, dan staat hij meteen strakker in 't pak. Meneertje is een beetje op pensioen, heb al lang niet meer gemend. Zit anders wel nog pit in, vandaag wou hij niet uit de wei, dus duw ik tegen zijn kont.. Meneer wou schoppen! Dat ben ik niet gewoon.. stuk chagrijn 

hopelijk krijg je hem verkocht!
maar dan nog staan sommigen al na een half uur aan het hek te roepen omdat ze binnen willen
( voor mijn moeder kan het niet avontuurlijk genoeg )
Jammer dat het groepje alweer kleiner wordt. Verwacht je terug veulentjes in de lente?