Maar wbt paard, neem je wat lekkers voor hem mee als je hem ophaalt? het blijft de bekendste truuk, geef m wat en hij vind je leuk. ook af en toe wat geven en weggaan zonder hem mee te nemen.
NathalietjeB
Geplaatst: 28-11-12 20:52
snackie ja meer dan genoeg hoor hij krijgt iedere dag wel wat
Ha ha, Mona stond lekker in dr schone stalletje met deur open lekker hooi te eten. Ik kom uit zadelkamer en zeg: kom je mee. Mona draait zich dan om en loopt los braaf mee naar de bak. Echt ideaal paard. Ik gebruik dan ook echt nooit een halster, alleen als ik buiten ga grazen ofzo. Uit het land komt ze ook al aanlopen als ze me ziet of hoort aankomen of als ik dr roep. Heerlijk paard
@nathalie,das nogal een verassing zeg,maar daardoor extra leuk.
hehe ik heb alles geregeld ,maar dat viel niet mee.voor de klinische keuring dierenarts gebeld,maar de eigen dierenarts bleek vrij te hebben en collega zat vol.bij praktijk nummer 2 t zelfde verhaal en bij praktijk nummer 3 kreeg ik een heerlijke chagerijnige arts aan de telefoon.hij vondt t niet prettig dat hun praktijk de derde keus was(had net zo goed de tweede keus kunnen zijn)en bovendien vondt hij mij een beetje ongeloofwaardig over komen.maar hij zou een collega bellen van de praktijk bellen die wel zou kunnen,dat gebeurde en hij deed totaal niet moeilijk.dus morgen 3 uur is hij er voor de keuring toen de huidige eigenaar gebeld.en verder de verzekering gebeld zodat hij voorlopig is gedekt. maar toen....mijn werk.t gemakkelijkste was de klant te bellen waar ik zou moeten werken.maar na een keer of 10 nog een bezettoon gekregen te hebben,werd ik toch wel ongemakkelijk.hoe bereik ik haar nou?toen er heen gereden.wat bleek achteraf?telefoonlijn was dood en klant wist dat niet eens.gelukkig heb ik alles kunnen regelen dus nu kan het doorgaan.eros komt morgen.
dus nu weer energieloos op de bank.ben wel even op stal geweest,maar daar kon ik niks doen behalve een beetje vegen en water geven.kon ook met niemand praten,en voelde me een beetje solo terwijl er wel mensen waren.maar ik wilde me niet in hun gesprek mengen,dus ben maar weer gegaan.
morgen d-day.zal zodra ik me morgen kan los wrikken van eros laten weten hoe t gegaan is...
Ik wil me graag voorstellen. Ik ben Susanne ben 30 jaar oud woon samen met Bart en we hebben 1 hond, 1 konijn, 1 fjord en sinds kort een tinker. De fjord heet Trees en is nu 14 jaar oud, heeft hoefkatrolontsteking en zomereczeem (functioneert nu op een goede manier als bosritjes hobbel-paard). Haar grote fjordenvriendje hebben we door omstandigheden moeten verkopen. Maar er is sinds kort een tinker voor in de plaats gekomen. Hij heet Ricardo en is 6 jaar oud, bruinbont met "blauwe" ogen. Hij moet rijtechnisch nog veel leren maar het is echt een goedaardige sukkel (= positief bedoeld, hierom hebben we hem gekocht). Aangezien ik altijd fjorden gehad heb is het wel even wennen, Ricardo is een stukje groter en ik moet nog uit zoeken wat de beste manier is om hem een beetje wit te houden en wat ik met al die haren aan moet. Maar dat komt wel goed .
Welkom Susanne , leuk verteld over je Tink ... Ik maak me , zeker nu in de winter , niet zo druk om ze schoon te houden .... 1 Dagje land hier thuis en heb ze allemaal zwart .. hihihii