Dat hoef ik echt niet te proberen ratten en kat in 1 kamer, dat wordt een bloedbad.
ja voor de kat hier heeft Harry(onze vorige kat) menig hap in zn oor gehad en een open poot..
M_D_H
Geplaatst: 03-01-10 20:07
das is goed nieuws whis-serada gaat dus de goeie kant op
ik hou niet zo van kippen... maar deze vind ik wel erg schattig...!!
net gekookt en gegeten
oh me broertje was zo grappig... had een dikke discusie met mijn moeder over luisteren... waarna hij zei mam zeg jij ooit wel een ja? je zegt altijd maar nee... waarop mams zei.. ja kwaad dat hij was... dat telt niet :@ hahaha
het begon prutsmuts vanmiddag al mistig te worden. Want die foto's zijn van 2 uur vanmiddag. Je ziet hier de auto's ook niet meer over de weg rijden. Zicht is zeker minder dan 50 meter...
Grit
Geplaatst: 03-01-10 20:28
Kennen jullie het verhaal van een auto met bevroren portieren nog? Zal ik eens vertellen hoe dat ging bij het friet halen Hij had hem maar even uit zicht van de friettent geparkeerd
Flinke tuin Janet, vooral aan de voorkant. Jullie hebben gewoon een oprijlaan En lol gehad in de sneeuw. Gezellige foto's!
Petra, spannende dag morgen
Hier ook geen mist.
A_Pallieter
Geplaatst: 03-01-10 20:30
goedenavond dames
Ik kom even melden dat ik een week naar oenkerk ben Ik heb jullie trouw elke dag bijgelezen maar ben elke dag de hort op geweest.
Ingrid, we komen de volgende vakantie langs, pallieter was niet goed dus dat kwam er even tussen sorry!
tot over een weekje
petra , heel erg veel sterkte meis ik ga hard voor jullie duimen! jeetje wat een schrik
Heel erg veel kletsplezier toegewenst voor 2010
Gr. annique
M_D_H
Geplaatst: 03-01-10 20:36
te mooi grit... te mooi zou eigenlijk opgenomen moeten worden hoe jullie instappen
grid
Geplaatst: 03-01-10 20:38
Annique je hoeft je toch niet te verontschuldigen pallieter niet goed wat had ie ?? wist wel dat ie toen een dag erg boos/ chago was maar verder
Janet leuk vooruitzicht stallen en paddock en voortuin mooi bloemig en Schattige ontplofte kippies en gezellig in het bos en bij schokland in de sneeuw en mist hier niet maar hier zowiezo ander weer als in de rest van NL
Ruud gelukkig weer wat beter, morgen onderzoeken Succes vast!!
Grit bij de friettent weer moet je ff wat antivries op de rubber smeren of boter/ vet schijnt ook te helpen
Ben foto's aan het binnenhalen van camera kijken of er iets gelukt is