ik probeer me altijd netjes aan de snelheid te houden maar ik moet toe geven dat ik wel eens met 4 wieltjes van de grond zeijen binnen ben gekomen (drempeltje gemist en reed harder dan ik dacht) dat was 1 keer en nooit weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik probeer me altijd netjes aan de snelheid te houden
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 

Wat Grit al zei, al is ze op leeftijd dit is nooit leuk en het gemis en verdriet zijn altijd hetzelfde! Dikke knuf meid!
Ze loopt wel erg lang voor een shet volgens mij?
Ik heb nooit veel bekeuringen moet ik zeggen, zo'n 2 in het jaar. Al heb ik er nu net 2 achter elkaar gekregen
Tja eigen schuld he...
Maar ja niet gekeken, toen we bij de auto waren zei hij, nou je mag in de doos kijken.. Toen ik keek zat er een schattig beeldje in van een engelse bulldog (daar ben ik dus verzot op) lief he
Had hij speciaal voor mij een cadeautje gekocht, dat vond ik al lief en dan dus ook nog zoiets. Maffe vent, zegt die later, ja als ik mijn vakantiegeld heb dan koop ik wat anders voor je hoor, dit was maar iets kleins. Ik kijk hem aan en zeg dat ik niks wil, ook niet voor mijn verjaardag. Waarop hij boos wordt en zegt "je bent nu bij mij hoor en ik geef nou eenmaal cadeautjes, je went er maar aan, dus ook op je verjaardag krijg je wat. Ook van mijn familie want die zijn gek op je" Zucht lieve man van me... 

En je ziet zijn benen ook niet meer, maar hij heeft wel een strak zwembroekje aan