[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:28

:$ ik probeer me altijd netjes aan de snelheid te houden
maar ik moet toe geven dat ik wel eens met 4 wieltjes van de grond zeijen binnen ben gekomen (drempeltje gemist en reed harder dan ik dacht) dat was 1 keer en nooit weer :P

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:30

ben off :D byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:35

bye bye ik gaat er ook zo vandoor :D
krijg nog wat pic's van yavanna en die zijn het meer dan waard om te krijgen dus daar wacht ik nog even op :D

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:04

hallo gluurt even om de hoek om te spammen ,vriendin van annique die samen met haar in polen zit heeft een topic gemaakt...
[SPR-ITP] Black Jack aan het springen

nog maar 1 week dan komen ze weer thuis :D

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:33

morguh!

Berdien :(:) heel veel sterkte!

Avalon is een lekker ding zeg! :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:36

geen beeb nog...

nog aan t bijlezen

Resi_lover schreef:
Santa nog geen ukkie, wat is ze trouwens door en gafe hengst gedekt O:)

Vanwaar die smiley en waar heb je nu Sorento gezien dan? ;)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:39

Berdien, sterkte vwb Kiki! :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:52

Morguh!

Zo, bijgelezen :) .

Berdien; heel veel sterkte :(:) En al is ze op leeftijd, dat maakt het er niet gemakkelijker op.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 08:56

Goede morgen!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:10

goedemorgen iedereen!!

Berdien heel veel sterkte vandaag Y;( Wat Grit al zei, al is ze op leeftijd dit is nooit leuk en het gemis en verdriet zijn altijd hetzelfde! Dikke knuf meid!

Leon Heeft nog steeds geen Beeb, onee Santa he :P Ze loopt wel erg lang voor een shet volgens mij?

Sita de sleutel van haar huis las ik ergens, ook feli!!

Verder ben ik het kwijt, oh ik ben trouwens ook een hardrijder hoor :o Ik heb nooit veel bekeuringen moet ik zeggen, zo'n 2 in het jaar. Al heb ik er nu net 2 achter elkaar gekregen :( Tja eigen schuld he...

Hier gisteren een lieve dag gehad, Mich is geslaagd voor 3 examens van zijn werk. Hij is bezig om 2e ABL te worden zodat hij niet meer op zn knieën hoeft om te vullen, dit vanwege zijn operaties en dat zijn been aan het "afsterven" is. Hij is afdelingshoofd bij de Hoogvliet maar vult alles nog zelf. Nu heeft hij 2 afdelingen erbij gekregen en dat redt hij uiteraard niet (hij werkt nu al 6 dagen in de week af en toe) 2e ABL is 2e assistent bedrijfsleider en dan loopt hij door de winkel in plaats van vullen, hij was erg trots. Volgende week weer 3 examens en dan is hij er bijna.
Toen we gister bij de concurent boodschappen aan het doen waren, kwam hij aanzetten met een doos met een herder erop. Hij zegt tegen mij dat deze voor mij is, maar ik mocht nog niet in de doos kijken van hem, ik dacht nog bij mezelf pfff sukkel er staat toch op de doos wat erin zit :? Maar ja niet gekeken, toen we bij de auto waren zei hij, nou je mag in de doos kijken.. Toen ik keek zat er een schattig beeldje in van een engelse bulldog (daar ben ik dus verzot op) lief he :+: Had hij speciaal voor mij een cadeautje gekocht, dat vond ik al lief en dan dus ook nog zoiets. Maffe vent, zegt die later, ja als ik mijn vakantiegeld heb dan koop ik wat anders voor je hoor, dit was maar iets kleins. Ik kijk hem aan en zeg dat ik niks wil, ook niet voor mijn verjaardag. Waarop hij boos wordt en zegt "je bent nu bij mij hoor en ik geef nou eenmaal cadeautjes, je went er maar aan, dus ook op je verjaardag krijg je wat. Ook van mijn familie want die zijn gek op je" Zucht lieve man van me...
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 16-04-09 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:11

Biancaa schreef:
Ze loopt wel erg lang voor een shet volgens mij?

Sssst ik wil t niet horen! Die draagt nog wel even hoor...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:12

:o sorryyyyyyyy Go Santa *\o/* Go Santa *\o/* Go Santa *\o/*

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:12

Wat ontzettend lief van hem zeg!
En gefeliciteerd voor hem dat hij zijn examens heeft gehaald.

Wat voor operatie krijgt hij precies aan zijn been?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:22

Hij is al 4 keer aan zijn knie geopereerd. Hij heeft toen 2 kijkoperaties gehad, waarbij en deel van zijn miniscus af is gehaald. Toen bleek later bij dezelfde knie zijn spier te zijn afgescheurd. Deze is met schroeven en een plaat vastgezet. Meneer liep toen teveel en hield er veel pijn aan. Nadat hij is aangereden (ja fijn uiteraard zelfde knie) zijn de schroeven en plaat gebroken en werd hij weer geopereerd. De plaat is er toen uitgehaald maar de schroeven kregen ze er niet meer uit. Deze waren dusdanig in zijn bot afgebroken dat ze deze er anders uit moesten boren en hebben ze die dingen toch laten zitten. Als je aan zijn knie voelt, voel je ze zo zitten. Ze hebben hem toen tot aan zijn lies in het gips gezet zodat hij dus niet meer kon lopen, aangezien meneer stronteigenwijs is...
Nu zitten er aan het been waaraan hij dus geopereerd allemaal zwarte vlekken. Dit is onderhuidsweefsel wat aan het afsterven is. Ze denken dat de doorbloeding na de laatste operatie (en het ongeval) is opgehouden of sterk verminderd is. Nu heeft hij op 27 april een afspraak bij een vaatchirurg om te kijken of dit ook zo is. Hij heeft nu regelmatig geen gevoel in zijn onderbeen of voet of alles tintelt constant.

Ik ben wel blij dat ze nu op zijn werk dit proberen te doen, zo hoeft hij dus niet weg of afgekeurd te worden en kan bij het bedrijf blijven. Veel langer op de knieën zitten redt hij gewoon niet. De andere knie zou namelijk ook geopereerd moeten worden, maar dat durft hij nu niet meer aan. Helaas is die miniscus ook niet goed, dit allemaal door het voetballen en dat doet hij nog steeds (hoe bedoel je eigenwijs).
op zijn werk heeft hij nu een nieuwe bedrijfsleider en die helpt hem heel erg, Mich heeft namelijk examenvrees en als hij dus op papier iets moet maken, klapt hij dicht. Nu mocht hij met de bedrijfsleider alles mondeling doen en schreef de bedrijfsleider alles op. Super he!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:29

heftig zeg.
Gelukkig denkt het bedrijf mee, om hem op de arbeidsmarkt te houden. En dat hij dus kan blijven werken.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:39

Ja hij heeft veel meegemaakt (en nog steeds helaas) dus dit vond ik echt super van de nieuwe bedrijfsleider. Ik had ook al kennis met hem gemaakt en met hem gesproken. Hij wilde perse kennis met me maken en dan fijn op zo'n dag dat het regende en ik binnenkom als verzopen kat hahahaha Maar ja maakt niet uit, het is een lieve man die goed meedenkt en met Mich zijn moeilijke karakter kan omgaan. Hij is nou eenmaal niet de makkelijkste en al helemaal niet in zijn werk. Hij heeft er bijvoorbeeld niets op tegen dat een jonger iemand leiding heeft, maar als die net een jaar bij het bedrijf werkt en hijzelf al bijna 9, dan wil hij er nog weleens tegenin gaan, zeker bij betweters.

Ach Mich is niet moeilijk hoor, zelfs met zijn been in het gips, tot aan zijn lies dus, stapte hij op de scooter, krukken onder zijn billen en dan 8 km op de scooter naar mij toe, alleen maar om me te zien... rare man is het eigenlijk, waar ben ik opgevallen _O-

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:43

Idd gelukkig dat de baas mee denkt!!! Klinkt akelig.
En wat betreft het voetballen. Eigenwijs, of dom?? Uiteraard zijn eigen keuze, maar ik zou hier toch echt wel ruzie om maken met mijn vriend. Wat nou als zijn andere knie nog slechter wordt? Je kunt niet alles laten in het leven, maar ik zou mijn gezondheid wel boven voetbal stellen.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:48

stiekem ben ik we eens blij dat Wilco niet aan voetbal doet. En zie mezelf nou ook niet bij wedstrijden gaan kijken.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:49

inderdaad dom, ik heb er al vele ruzies over gemaakt. Hij zal het nu dus van die andere arts ook nog wel horen.
Het nadeel is dat de vorige arts zei dat hij op zich wel mocht voetballen als de operatie geslaagd was en hij weer normaal en zonder pijn kon lopen. Dit was dus het geval, tot nu de laatste tijd.
Hij voetbalt gelukkig wel minder nu (hij zal wel moeten) en speelt geen hele wedstrijden meer.
Zijn geopereerde knie kan niet veel kwaad meer, de schroeven zitten vast en kunnen geen kwaad. De andere knie zou op zich moeten, maar hij mocht er wel mee voetballen (rare artsen).

Mich heeft nu gezegd dat hij dit seizoen afmaakt en dan stopt met voetballen, hij zit nu ook op darten en hij gaat dit doen. Alhoewel ik aan hem merk dat dit niet zoveel voldoening geeft als het voetbal, voor iemand die altijd gesport heeft, is het gewoon moeilijk om te stoppen. Hij heeft krachttraining en fitness al opgegeven vanwege de druk die dan op zijn spieren komt. Hij kan niet alles in 1 keer vaarwel zeggen.

Maar als blijkt dat de doorbloeding niet goed meer is, zal hij niet veel keus meer hebben vrees ik...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:50

Carlo geeft ook niks om voetbal. Alleen het EK/WK wil hij zien. Hij is F1 gek, maar dat is een iets te dure hobby. Dus crost hij maar op Tom door de bossen, vroem, vrrrroem :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:50

_janet_ schreef:
stiekem ben ik we eens blij dat Wilco niet aan voetbal doet. En zie mezelf nou ook niet bij wedstrijden gaan kijken.

:o vind het wel leuk om hem te zien voetballen, hij kan het goed en Mich in een korte broek staat errugggg leuk :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:52

ja naar het gewone voetbal kijken vind ik ook niet leuk hoor, pfff ik zit dus vanaf vrijdagavond tot en met zondagavond naar voetbal te kijken (leuk digitale tv, eredivisie live). Nou ja hij dan want ik vermaak me wel met andere dingen ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:54

Klopt hoor Bianca, je kunt ook niet alles ineens opgeven. Maar bij voetbal ren je, stop je, maak je onverwachte bewegingen enz. Lijkt me eng.

Is waterpolo niks voor hem??? Of gebruik je daarbij ook teveel beenspieren??? Schijnt wel veel energie en kracht te kosten.
Alleen jammer van het badmutsje op :D En je ziet zijn benen ook niet meer, maar hij heeft wel een strak zwembroekje aan *D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:02

Ik vind waterpolo er soms net zo wild aan toe gaan als voetbal.
Elkaar trappen en krabben onderwater, elkaar naar beneden sleuren.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 10:05

hahahaha ik zie hem geen waterpolo doen, al heeft hij wel alle zwemdiploma's die er zijn (goh ik heb eigenlijk wel een sportieve vent nu ik eraan denk) Nu vindt hij helaas dat hij niet zo goed eruit ziet om alleen in zwembroek te lopen. Hij wil al in het "normale" leven niet in korte broek of t-shirt zonder mouwen omdat hij vindt dat hij tevele haar heeft :o

Ik vind die onverwachte bewegingen en de stops enzo ook erg eng. Ik merk dat hij daar ook moeite mee heeft hoor. Hij speelt gelukkig niet in het 1e of 2e maar 5e team, dus ook niet zo hoog. Ik zie dat zijn coördinatie ook minder wordt naarmate hij langer speelt. Als hij dan de keepersbal uitschopt, (dat doet hij dus allemaal, vrije trappen, bij hoekschoppen koppen naar het doel en dat soort dingen), dan schopt hij op een gegeven moment in de grond en das pijnlijkkkkk maar ja als hij dan het veld afkomt en zegt dat hij pijn heeft, kijk ik hem aan en zeg droog "tja wie koppig is, zal pijnlijden he" Hihihi kan wel gemeen zijn hoor...

Nou ik ga mijn bed in, heb 2 nachtdiensten achter de rug en mag het weekend weer. Afgelopen nacht niet gewerkt maar ik voel het nog wel. Dus spreek jullie vanmiddag wel weer, ik ga vanmidag even kijken of het lukt om Noaatje te ontwormen, als ze die spuit ziet probeert ze al te ontsnappen :D