de derde en de laatste foto, daar zit hij in zijn wintervacht, dat is weer een stuk donkerder dan zomervacht.
Ik heb nog ergens een foto van Dundee, waar hij heel ziek was, zal even zoeken.
Martinique__
Geplaatst: 03-02-09 23:18
Topic is zo te zien al weer bijna vol gekletst, stelletje kletskousen
Heb lekker gesport en daarna even met m'n vriend naar z'n ouders geweest. Hij moet morgen weer voor 3 weken weg
Wat zijn alle paarden ontzettend veranderd ! Van Collin staan alle foto's van vroeger op de computer en niet op m'n laptop. Dus van Collin kan ik nu niks plaatsen.
En siet heeft DE hengstennaam
Muds
Geplaatst: 03-02-09 23:19
Dan houden we Collins foto's toch gewoon tegoed? En vriend weg... ver weg?
Heeft Mark nog wat gevonden tegen zijn zeeziek zijn? Je vader vertelde dat ie nu echt ver de zee op ging..
Martinique__
Geplaatst: 03-02-09 23:21
Naja, hij vaart. Dus hij moet opstappen in Vlissingen en dan weet hij nog niet waar hij heen moet. Kan gewoon hier in de buurt zijn, maar kan ook richting de zwarte zee etc.
Martinique__
Geplaatst: 03-02-09 23:24
Nee volgens mij heb je dat nog niet tegen mij verteld! Anders zou ik het me wel kunnen herinner natuurlijk
Ja hij heeft iets van een soort armbandjes ofzo & dat zou moeten werken. Ben benieuwd, misschien heeft hij wel helemaal nergens last van.
_janet_
Geplaatst: 03-02-09 23:24
jongens niet schrikken Dundee als ziek hoopje botten
ik wil even 1 ding duidelijk maken, voordat mensen denk dat hij mishandeld is geweest ofzo. Dundee is van Paintlinger geweest, bij haar is hij ziek geworden. Hij had meerder dingen tegelijk (oa luis waardoor bloedarmoede) Dankzij haar is Dundee zoals hij nu is.