[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:11

Chubby schreef:
Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!

Lijkt wel of er alleen gezopen wordt bij Jeanette
Trusten

P.S. Jellie, heel leuk huis. ik hoop voor je dat het lukt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:32

Zo.... Heb alle [TI] topics eens doorgespit nu. Alle oranje is van m'n schermpje verdwenen

Je moet je ergens mee bezig houden he, na 3 blikjes red bull (zonder wodka )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:44

Ik heb zwaar gevaarlijke toekomstdromen...

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 23:49

jellie je hebt gelijk hoor.....bedoelde het niet kwaad.....als je kleine kinderen hebt is het zeker een verstandige beslissing......en ik weet wat ziekte met het karakter van een paard kan doen dus ik heb er compleet begrip voor.....anyway...zoals ik al zei.....sammy ziet er echt supergaaf uit........en die tinkert van jou kan gekkebekken-trekken als geen ander haha

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 00:01

whahah.......heb ik nog ff lol gehad op dit tijdstip........sta ik buiten te gillen naar Dunla ( die ong 1 km verderop het land staat.......in het donker !?) staat niet alleen zij maar ook de gehele tinkerpopulatie van jean terug te gillen........hihi lol

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 00:05

hehehe Ellen... je maakt ze ook wel erg laat/ erg vroeg wakker hoor!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 00:26

Godskanonne... Nu ik hulpmodje ben mag ik natuurlijk geen foto's van marktplaats hier neerzetten... Maar jeetje zeg... Onder "Dieren - Paarden: Friezen en Tinkers" staat een add "te koop: kleine fries"

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 00:39

Ik ben geen moddie

Maar dit is echt schandalig !!!!
Afbeelding

En dan een fries van 1.39 ??? Tuurlijk

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 04:31

mogguh

alle nieuwelingen welkom,
yarka, wat een gave merrie, leuke paps, ben erg weg van Dublin
lief kinderkoppie voorbij zien komen

pfff tis het vroeg, niet normaal, ik ga aankleden, spullen voor de show inladen en op naar bolle, die zal ook nog wel half slapen, ik hoop dat hij zich schoongehouden heeft.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 06:35

Gooooeeedemorgen allemaal,

Nou datwas me een avond gister wel!
Om half zeven was ik bij WenK, we zouden voordat we naar Vasthi gingen, nog even langs de ruitersport zaak maar helaas hebben we dat niet gered. Op de rotonde vlakbij de winkel hoorde ik een tok en deed mijn auto het niet meer, althans de motor wel maar hij ging niet meer voor of achteruit....
We hebben toen de auto van de rotonde afgeduwd en in de berm gezet. Er stopte meteen een vriendelijke meneer van gerritsen autoverhuur en die wilde wel even kijken of hij de auto kon maken. Hij constateerde dat de versnellingsbak eruit lag.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......heb ik dat!
Gelukkig heb ik nog steeds een ANWB (uitgebreid pakket) en na een half uur kwamen ze al. De conclusie ook van de Anwb was dat de versnelling het niet meer deed, duh......daar was ik ook al achter....

Dus daar ging de man weer en we moesten wachten op een takelwagen. Toen wij daar stonden te wachten kwam de vriendelijke meneer van Gerritsen autoverhuur weer langs om ons wat te drinken te brengen.....goh er zijn toch nog vriendelijke mensen op de wereld, wow! *o/*

Om acht uur arriveerde eindelijk de takelwagen en hebben we de auto naar mijn garage gebracht, daar aangekomen constateerde de garagehouder dat het allemaal wel meeviel. Niet de versnellingsbak was stuk maar de steekas was gebroken en daarbij had hij nog wel een gebruikte liggen voor me.....hopelijk valt deze rekening mee....

Vervolgens naar Groenekan (het depot van de takelwagen) om een vervangende auto op te halen op kosten van de anwb.... Inmiddels was het 10 uur......Dat werd geen Batties meer inpakken voor ons....SORRY VASTHI!
Uiteindelijk reden wij daar weg met een SPLINTERNIEUWE golf met maar liefst 16 km op de teller...... hihihihihihihiihiiiii .....dat was wel stoer......We zijn toen maar even naar Cheveyo gereden en zijn een ijsje gaan halen bij de Mac .....Wat een avond.......

#Alle nieuwelingen welkom......

verder weet ik het even niet meer , mijn excuus!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 07:15

Bonte schreef:
Chubby schreef:
Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!

Lijkt wel of er alleen gezopen wordt bij Jeanette
Trusten

Hahaha, nee gelukkig niet, laat ik aan de jeugd over, maar het is vaak wel een aanleiding voor een feestje, als er iemand een weekendje komt

Chubby schreef:
Net heul gezellig met Jean aan de telefoon gebept. Jeanette, ik kom echt eens een weekendje bij je logeren, want lijkt me een heerlijk uitje! Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!

Ja was super gezellig, bedankt

EllyG schreef:
whahah.......heb ik nog ff lol gehad op dit tijdstip........sta ik buiten te gillen naar Dunla ( die ong 1 km verderop het land staat.......in het donker !?) staat niet alleen zij maar ook de gehele tinkerpopulatie van jean terug te gillen........hihi lol

Dat bedoel ik nou met jeugd

Mamauba, wat een plaatje je dochter. en wat betreft de vergelijking tussen Terry en Raven, ze hebben in ieder geval dezelfde aantrekkingskracht, hahaha

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 07:55

goedemorgen allemaal !

Iedereen een fijn weekend toegewenst.

Ik hoop eindelijk weer naar macho te kunnen,dat is een groot probleem als je ziek bent je kunt nog geen 5 minuten naar je paard want als iemand je ziet heb je grote problemen en waar ik sta,haar zoon werkt ook bij mij !

Jellie : wat leuk om te lezen dat je man heb gemotorcrosst, dat heb ik ook vanaf mijn 8 gedaan tot ik 16 was !
Als ik nu nog een motor hoor krijg ik nog de kriebels !

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 07:59

Goedemorgen!
EllyG nog welkom hier! Leuke tinkers heb je!
Jellie, als ik de link van dat huisje aanklik, dan kom ik gewoon op de website van funda en zie ik geen huis, ja heel veel huizen. Jammer want ik was wel heel benieuwd.
Leuke foto's van kindjes en paardjes!
Yarka mooie merrie. Mooi getekend ook.
Straks komt er iemand bij mijn recreatiewagen kijken. Ben benieuwd of ze hem kopen.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 08:20

Spannend Spetter, ik duim voor je

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 08:33

Goedemorgen!!!

Ik ga zo bijlezen, maar eerst ff mijn verhaaltje van gister...

Heb gister weer lekker gewerkt, daarna naar Fer alwaar ik de vraag kreeg waarom ik niet in rijkleding was. Ik netjes uitgelegd dat ik ten eerste weinig tijd had en ten tweede Fer volgens mijn laatste informatie niet lekker liep.

Waarom ik dan niet gevraagd had of de eigenaresse kon (ik sprak haar moeder dus). Well, omdat zij had aangegeven echt niet te kunnen die dag en ik dus ff tussendoor wel kon.

Volgens moederlief lag dochterlief thuis op de bank een film te kijken. En of ik dan vandaag wel wilde rijden. En oh of ik wel nog even wilde betalen...

Ik gooide Fer gister dus los, paard loopt nog steeds niet goed, dat ze dat zelf niet zien snap ik niet, maar goed....

Ik kan daar niet zo goed tegen, de afspraak is dat ik 3 a 4 dagen in de week ga, de enige week tot nu toe waarin ik 3 dagen gereden heb is de week voor de keuring, verder allemaal 5, soms 6 of 7 dagen. Het is wel haar paard en ik kan/wil niet elke dag heen en weer naar Loosdrecht voor een paard wat niet lekker loopt en waar ik me niet lekker bij voel om die elke keer weer terug te zetten. Op het afgesproken aantal dagen okay, een keer een dag extra, prima, maar niet structureel vaker, dat red ik ook niet met Lisje...

Daarna met Angelique weg, dat was ook een ehm... aparte ervaring... Ik weet niet of zij al gepost heeft wat er gebeurd is, maar kortgezegd hadden we autopech....

Daarna nog ff wat drinken met een vriendinnetje. In de kroeg was het heel gezellig tot ik om me heen keek en zag dat de gozer waar ik al een tijdje mee loop te kloten (net niet zoenen, wel rommelen, lachen etc) een nieuw vriendinnetje heeft. Baal ik echt van, vond/vind die jongen echt leuk en kreeg langzaam aan ook het idee dat er wel toekomst in zat, hij niet blijkbaar... Ben om 1 uur naar huis gegaan...

Strakkies ff les geven, Lisje en Fer rijden en op de rijvereniging een paar uurtjes ringmeesteren....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 08:49

Lon en Jean, fijn dat alles uitgesproken is!

Jean, leuke man hoor!!

C-F sterkte....

Yarka, pappa is al leuk!!!

Jeetje Jellie, weg?

Welkom EllyG.

Ben tot pagina 43 gekomen, moet nu weg, ff lesje geven...

Lees vanaaf weer verder bij!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 08:51

Cindy, dit is de link. Ze hebben de advertentie iets gewijzigd dus ik denk dat je hem daaom niet meer zag http://www.funda.nl/koop/detail_overzic ... de=normaal
Ik hoop dat je je wagen verkocht krijgt straks!!!! Ik duim.

Chub, ik zou mijn knol ook niet aan huis willen. Ik heb t veel te goed naar mijn zin op stal dus zou wel gek wezen Voor de rest zijn vrijstaande woningen totaal onbetaalbaar hier in de buurt. Die mensen zijn nu dolgelukkig met dit paardje. Ze kunnen nu gewoon veilig rijden en mennen met hem zonder enge acties Zelfs onze instructrice kreeg het dier niet goed aan het lopen zo dwars was het. En dat wil echt wel iets zeggen. Leuk dat je een x bij Jean wil gaan logeren

Maya, ben benieuwd naar je toekomst dromen

Elly, ik weet wel dat je t niet kwaad bedoelde hoor Haha, grappig die reactie van alle Tinks

Shay, dat beestje ziet er wel wat zieligjes uit. Maar ik las op bokt dat die minifriesjes toch vaker voor komen. Heeft toch iets te maken met inteelt oid?

Jacky, cool dat je ook gemotorcrossed hebt!

Wenk, balen met Fer zeg. En autopech voor jou en Silas is niet fijn

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 09:01

Hoe heet je man met zijn achternaam en hoe oud is hij ?
(niet nieuwsgierig hoor !).
Misschien ken ik hem wel van vroeger,ik heb al die jaren door heel nederland gemotorcrossed met de k.m.n.v !
Daarna heb ik ook nog een paar jaar met de grote meegereisd ,mijn vader sleutelde bij Frank Xhofleer, de beste vriend van john v.d berk, waar we ook goed bevriend mee waren.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 09:06

Jel, ik kan hem nu wel zien! Leuk huis, mooie plek! Maar er staat dat je niet met de auto op het erf kunt komen? Hoe gaat dat dan? Auto aan de andere kant van de dijk en dan met een bootje over Grapje hoor! Erg leuk plekje!
Shayla ik zag dat Friesje ook. Triest beestje. Ik kreeg er kippevel van....
Pfff zit hier met megabuikpijn van de ongie. Pfff mogen ze van mij ook wel afschaffen. Paar dagen er voor enorm sjachie en hoofdpijn en dan 2 dagen buikpijn. Leuk, vrouw zijn Gelukkig is het met parootjes wel weer uit te houden.
Vanmiddag werken, nu snel naar stal voor de kijkers voor de kar.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 09:34

Angelique, wat een pech met je auto!! Hopelijk valt de rekening mee inderdaad. Bij een kapotte bak is het qua kosten vaak snel over met een auto, geloof ik

WenK, moet je betalen om Fer los te mogen gooien?! Misschien een keer goed het gesprek aangaan? Precies de reden dat ik een eigen paard wilde. Ik had het na jaren verzorgpaardjes wel gezien. Er waren enkele pony's en eigenaren bij waar ik het super heb gehad, maar vaak was het ook een heel gedoe...

Spetter, succes met de buikpijn Heb ik gelukkig nooit last van (slik de pil altijd door). Hoop dat de kar inmiddels verkocht is!

Jel, je betaalt daar ook zeker voor de locatie. En de hoeveelheid grond is natuurlijk ook niet mis. Er waren toen wat goedkopere dijkhuuisjes voor ons ook. Echt alle prijsklasses kom je tegen op die dijk! Wrs staat het huis achter wat andere huisjes (dus niet direct aan de dijk). Hebben wij ook een x gezien daar. Dan moet je idd de auto bovenaan de dijk laten staan en met een trappetje naar je huis toe (recht van overpad bij je buren)...

Dank je voor het plaatsen Shay. Volgens mij moet ik je nu op je donder geven Vind het een bijster sneu paardje en ze vragen er niets te weinig voor... Mini Friesjes komen idd wel vaker voor, maar zoals deze eruit ziet is imo niet nodig...

Zo... Ontbijt zit erin (chocomelk en cake)... Nu ff roken

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:07

Jellie, super huis !! Ik vind het een enorme uitstraling hebben (moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik alleen de foto's nog maar bekeken heb, moet zo met Jesse naar zwemles), maar het is een huisje om verliefd op te worden vind ik !!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:27

CF, fijn dat het met je oma weer een beetje de goede kant op gaat

jellie, kan me helemaal voorstellen waarom je iets wil minderen met posten hier, echt wel hoor, en begrijp ook dat je dan niet helemaal weg zal zijn, gelukkig niet
leuke foto van jan zeg, die is volgens mij ook een beetje gek, haha wel goed gek hoor, net zoals ik zeg maar hahah
leuk dat het rijden zo goed ging
enne
Afbeelding
fig bekt ff terug naar flan
ik kan het huisje trouwens niet zien

ellyG, welkom hier

coydog, ja echt een lekker paardje, ben echt fliefd op hem, haha kreeg net een dvd van iemand die me had opgenomen met fig, muziekje dronder enzo, echt mooi
maarja, droom nu alleen over gister dat ie ging liggen voor mn voeten hihi

chubby, figor was ook geen rollert, echt niet hoor, zelfs niet met 30 graden als ik hem af ging spuiten, friendly game is het sleutelwoord, dus dezelfde liefde doorgeven met je handen die de merrie met haar staart aan het veulen geeft, put your heart in jour hand.... en het gaat je lukken hoor, bij fig dus na bijna 2 jaar, maar na 3 dagen heel intensief, en nog te weinig friendly game, deed hij het eindelijk, ook mijn droom dus
wat ik wil van poppetje 101, weeknie :p hij komt vanaaf bij fig als het goed is, zal dr is over nadenken, t is gewoon een hele lieve en aardige jongen, lekker rustig maar toch een beetje gek, kan ook serieus zijn en denk ik ook wel gevoelig, prachtig toch haha

mazzlmeid, hihi wordt een beetje verlegen over je compliment over mij en fig hihi dankje...

maya, thanx, fig en ik een beetje gek en jolig
gewoon prettig gestoord en niet te houden hahaha
leuke spulletjes gekocht

keevagirl ---->>> blingblinggirl hihi ney wel gaaf hoofdstel hoor!
voor de rest ook leuke foto's, mooi cadeau, mooi kindje, mooie paardjes hihi
en kyara is idd een knoeperd zeg

yarka, ze is werkelijk prachtig, leuk hoor
veel plezier en succes met dr!

mamauba, echt fijn dat je je er zo mee bezig houdt met die fjord, heb je terug gepbt dus ook
leuk dat je gewonnen hebt met volleyballen
leuke foto's van je dochtertje!

shayla, sterkte met je oma probeer een beetje rustig aan te doen ook met alles

tinkermuts, succes en veel plezier op de show!

silas, jeetje wat een avond zeg, lekker altijd met die auto's
wel lekker gemact ff, das dan weer een pluspunt he haha

jacky, das minder dat werk en prive beetje bij elkaar komt bij de paarden, kan je er idd niet ff lekker heen want dan zien ze je als 'niet ziek'

spetter, succes met de verkoop van het wagentje
lekker ritje ook weer gemaakt zo te horen met spetter

wenk, je bent maar druk met die fer, wel lastig geregeld allemaal zo ja, je zit ook met lisje enzo en je hebt het verder ook druk zat
maar vind het wel goed van je dat je voor het beest gaat hoor, echt

zo, alles weer bijgelezen
NK cutten was heeeeeeeeeeeeel gaaf, lekker cowboys gespot hahaha
ney was echt mooi, ook een super gafe fjord die meedeet natuurlijk, rodblakke met lange manen, zag mezelf al gaan over een jaar of 2 ook, hiehaaaaa achter de koetjes aan hihi, ga zeker een keer kijken of fig cowsense heeft
heb een boel foto's gemaakt, zal ze nog wel een keer plaatsen maar is slechte kwailiteit door de binnenbak he, heb ze al wel lichter gemaakt

toen belde poppetje 101 nog, wilde er alles van weten van dat Cutten haha en was verder ook lief, heb gevraagd of ie vanaaf bij fig wilde komen, wilde die wel, als ie niks te doen had verder, vergeet ie altijd geloof ik, haha vorige keer vergat ie zn ooms verjaardag
dus heb tegen hem gezegd dat ie me moet verrassen als die komt haha }>

verder weeknie meer wat ik zeggen wou, haha owja, dak van figor hou ( ik kan ook zooooo mooi rijme haha)

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 11:05

Roos moet popetjes 101 jaloers worden op Figor? Veel plezier met hun vanmiddag.

Chubby ik vind die mini fries er zo zielig uitzien. Als ik maar wat meer geld had dan kocht ik alle zielige paarden

Spetter een dikke knuf voor jou Ongie zijn is gewoon k u t. Ik ben het naar mijn bevalling de eerste paar keren ook heel erg geweest maar nu is het gelukkig weer goed te doen. Neem maar lekker een warm bad en heel veel chocolade.
Oja veel succes met de verkoop van je recreatie wagentje ik vind het een leuk karretje maar ik hou even mijn centjes achter voor de fjord mocht het nodig zijn.

Wenk balen zeg dat het met Fer niet goed gaat en heeft dat arme beest ook een baas van niets . Maar moet je er voor betalen hoh. Ik zou me laten betalen. En voor de rest zit het je ook niet mee he. Balen van die jongen en ook nog autopech. Ook een dikke knuf voor jou.

Jacky2 dat is balen zeg kun je niet eens lekker ontspannen naar je paard toe. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat en je weer lekker van Macho kunt genieten.

Jean nou dan kan ik begrijpen waarom je zo loopt te grijzen op de foto's. Geniet er maar lekker van hoor. Je verdient het.

Silas balen van je auto. Gelukkig lijkt het mee te vallen met de euries

Maya verteld eens wat meer over je dromen?

Chantaljamie gefeliciteerd met je opa en oma en veel plezier vandaag.

Jellie kan het goed begrijpen dat je Flan in pension willen houden want uit je verhalen merk ik altijd dat je veel plezier daar hebt. En volgens mij zijn jullie echte gezelligheids mensen.

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 11:19

Mamauba, dank je wel hoor. Ik ben benieuwd vandaag

Chub, als het goed is heb ik gewoon internet en dan hoeven jullie mij niet te missen hoor. Ik vind jou ook heel gezellig irl

Spetter, is je wagentje al verkocht? ik hoop het voor je

Keeva, Gaaf hoofdstel

Yarka, heeft je nieuwe merrie al een naam?

Verder heb ik eigenlijk niks te melden. Oja, wel....Vanacht nog wel uit m'n bed gehaald door mijn huisgenootje. Ik dacht dat ze al thuis was, dus alles zat braaf op slot. Schrik ik ineens wakker van gebons op mijn raam... hihi foutje. Maar goed, ik ga dalijk feest vieren (of iets dergelijks)

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 11:24

Leuk dat jullie mijn aanwinst ook mooi vinden.
Tot nu toe heet ze (nog) Ms. Jane Doe van de Olde Hietmoat
Nog even nadenken over een naam, al vind ik deze ook wel geinig.

Ze is idd voor de fokkerij Mamauba, moet voor haar nog een hengst uitzoeken.
Tips misschien?
Lieve foto's van je dochtertje

Ga zo weer aan het werk. Ben lichtelijk geblesseerd, vanmorgen met het poetsen van Cody drukte ze me een beetje plat (niet met opzet) tegen de wand. Nu is mijn schouder en deel van ribbenkast wat pijnlijk.
Nog wel gelongeerd, maar niet echt van harte. Zal het wat rust gunnen. Trekt wel weer bij.

Gevaarlijke toekomstdromen Maya??? Vertel!

Succes met de Show Tinkermuts. Hopelijk heeft hij zich schoon gehouden?

Akelige foto gezien van een 'mini fries'?!

Balen van de autopech Silas!
Is Vasti nu helemaal overwerkt van het Battie's inpakken?
Hopelijk niet.

De recreatie wagen nog verkocht Spetter?

Veel plezier vandaag Chantal op het feestje!

Hopelijk ben ik nu niemand vergeten?

Fijn weekend allemaal en veel plezier met jullie paardjes!