Chubby schreef:Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!
Lijkt wel of er alleen gezopen wordt bij Jeanette
Trusten
P.S. Jellie, heel leuk huis. ik hoop voor je dat het lukt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!
) 

hihihihihihihiihiiiii
.....dat was wel stoer......We zijn toen maar even naar Cheveyo gereden en zijn een ijsje gaan halen bij de Mac
.....Wat een avond.......Bonte schreef:Chubby schreef:Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!
Lijkt wel of er alleen gezopen wordt bij Jeanette![]()
Trusten![]()
Chubby schreef:Net heul gezellig met Jean aan de telefoon gebept. Jeanette, ik kom echt eens een weekendje bij je logeren, want lijkt me een heerlijk uitje! Gezellig aan de wodka red bull en paardje rijden... Kan me er nu al op verheugen!
EllyG schreef:whahah.......heb ik nog ff lol gehad op dit tijdstip........sta ik buiten te gillen naar Dunla ( die ong 1 km verderop het land staat.......in het donker !?) staat niet alleen zij maar ook de gehele tinkerpopulatie van jean terug te gillen........hihi lol
Ik weet niet of zij al gepost heeft wat er gebeurd is, maar kortgezegd hadden we autopech....
http://www.funda.nl/koop/detail_overzic ... de=normaal
Voor de rest zijn vrijstaande woningen totaal onbetaalbaar hier in de buurt. Die mensen zijn nu dolgelukkig met dit paardje. Ze kunnen nu gewoon veilig rijden en mennen met hem zonder enge acties
Zelfs onze instructrice kreeg het dier niet goed aan het lopen zo dwars was het. En dat wil echt wel iets zeggen. Leuk dat je een x bij Jean wil gaan logeren 

Haha, grappig die reactie van alle Tinks 
!).
Grapje hoor! Erg leuk plekje!
Gelukkig is het met parootjes wel weer uit te houden.
Heb ik gelukkig nooit last van (slik de pil altijd door). Hoop dat de kar inmiddels verkocht is!
Vind het een bijster sneu paardje en ze vragen er niets te weinig voor... Mini Friesjes komen idd wel vaker voor, maar zoals deze eruit ziet is imo niet nodig...

hahah

haha
hihi dankje...

probeer een beetje rustig aan te doen ook met alles
( ik kan ook zooooo mooi rijme haha)
Veel plezier met hun vanmiddag.
Ongie zijn is gewoon k u t. Ik ben het naar mijn bevalling de eerste paar keren ook heel erg geweest maar nu is het gelukkig weer goed te doen. Neem maar lekker een warm bad en heel veel chocolade.
. Maar moet je er voor betalen hoh. Ik zou me laten betalen. En voor de rest zit het je ook niet mee he. Balen van die jongen en ook nog autopech. Ook een dikke knuf voor jou.

Schrik ik ineens wakker van gebons op mijn raam... hihi foutje. Maar goed, ik ga dalijk feest vieren (of iets dergelijks)