Wat een leuk knuffeltjes, waar heb je dat vsn gemaakt? En gefeliciteerd net de hengsten!!!! Welke kleur is larry? Is dat valk of gaat hij nog verkleuren? En wat is Gijs geworden op de keuring? Hij toont erg groot, prachtig dier om te xien
Ja Larry is valk getest . In de zomer is hij wat warmer van kleur en in de winter kleurt hij naar heel donkerbruin . Alleen zijn hoofd blijft in de valk-kleur
@plientjedres Het knuffeltje heb ik van los vilt helemaal in elkaar gevormd door middel van prikvilten (droog vilten)
Dimitra_32
Geplaatst: 18-10-15 23:36
@lataar. Ik zag het in je profiel inderdaad. Wat leuk. Ik kom bij je bestellen voor mijn kindjes. Ze missen onze huisdieren vaak wanneer ze logeren en dit is echt mooi. Morgen ga ik aan ze vragen welk huisdier ze willen. We zijn nu nog op vakantie maar daarna ga ik snel foto's maken en stuur ik je een pb.
@oniekje. Ziet er goed uit. Lekker ontspannen.
Om on topic te blijven nog een foto van Yokki als veulen en nu.
J_E
Geplaatst: 19-10-15 08:46
Gefeliciteerd met de hengsten! Blijft leuk de foto's van veulen tot nu! Dax is prachtig net als Reannah!
Wat is gi toch uitgegroeid tot een prachtig paardje
dnieSz
Geplaatst: 19-10-15 15:05
Wat een snoepjes winkel is dit topic toch! [
Randy en Prince
tinkerkyara
Geplaatst: 20-10-15 09:16
Joepiedepoepiee! Ook mijn lieve Jackie is zaterdag naar de keuring geweest! Meneer Janesho Snorremans van Germania is definitief goedgekeurd en meet maar liefst 1,58m! Trots baasje hier!
morisson moeder Destiny's Moya, oma is Two Faces Irah en opa is Dazzled Sun, vader van Morrison is valkbonte hengst Yellow van Tinkerfarm Gentle. Morisson is PSSM vrij.
Die lieve roze snoetje! Wat een schatje is het! Allemaal mooie beestjes in dit topic! Ik blijf mijn ogen uitkijken over de verschillende soorten, maten, kleuren tinkers die hier allemaal voorbij komen!