Ja idd maar als het gedurende de dag redelijk droog is ben ik al gelukkig hoor en erge regen tijdens LOZ hebben we ook overleefd wat dat betreft best "Die Hard"
Grit
Geplaatst: 08-05-09 22:01
Is Blizzard zo mooi gemaakt voor de verkoopfoto's?? Is niet mijn type paard, maar vind hem wel iets aandoenlijks hebben.
Grid; beeldscherm misschien anders instellen?? Ik heb een kleine mac laptop, maar hoef niet te scrollen.
Grit wat een mooie foto's! wat een ervaring is dat geweest he! Arme Blizz, hij trekt gewoon een lange neus naar het bit....
Grid; het is een zwarte haflinger met dunnere beentjes.... Ik ontdek er weinig arabier in. Ik vind hem wel passen
Grit
Geplaatst: 08-05-09 22:49
Ik denk dat de neusriem bij Blizz ook niet ten goede komt. Lijkt de neus langer. Och gossie, die Blizz, zo zijn best gedaan voor de foto's. Op zijn knapst gekeken en dan wij met ons commentaar . Maar ik vind hem echt iets schattigs hebben .
Ja Ellen, het is echt een mooie vakantieplek . Was voor ons de laatste keer, mijn broer verhuisd naar Boston. Dus dan gaan onze vakantiereisjes verder weg daarheen.
grid
Geplaatst: 08-05-09 22:59
Truste voor degenen die gaan afsluiten!
en ik ben weer bijgelezen
Berdien nog veel sterkte ookal was ze oud is toch een gemis
Marleen oe dat was balen van vakantie van vrienden hopelijk wagen volgende week weer in orde!
Grit mooie nieuwe avatar
Ellen als schuifspeldjes niet blijven zitten kun je ook gewoon beetje (schuim)gel, of als dat niet werkt haarlak, opdoen voor je gaat vlechten dan kun je die plukken van 10 cm vast wel meevlechten Ziet er trouwens toch goed uit op foto idd iets eerder ophouden dan blijft ie wat netter na halsstrekken enzo
en als we toch foto's aan het spammen zijn van vlechten Ben best trots op deze foto is van Karenfotografie tijdens Grave Heb hem ook bijbesteld staat boven op mijn bureau Kan ik er naar staren als ik op internet zit Ik vlecht dus wel niet bovenop maar aan de zijkant http://archief.paardenfoto.nl/KN080330T ... TD-116.jpg
Trea Als het goed is zijn er in het programma meerdere instellingen mogelijk. Zo kan je kiezen dat het alleen op beeldscherm en niet op laptop wordt weergegeven en de keuze die jij nu hebt heet volgens mij dual scherm dan heb je idd op beide schermen hetzelfde en dan kun je dus nog een andere optie kiezen en dan kun je kiezen wat je 1ste en 2e scherm is en kun je iets ook van het ene scherm naar het andere slepen enzo
Heb nu helaas geen 2e scherm aan mijn laptop hangen dus kan niet checken hoe de opties precies heten, maandag op mijn werk zou ik anders nog even voor je kunnen kijken
TV balen van je autorijexamen
Ja schimpje jij hebt geluk met je was"machine"
Ah Hé Joyce mooie foto pff balen van je oog hopelijk geneest t snel!
TK werkse!!
Anniek boobies gaan goede kant op
grid
Geplaatst: 08-05-09 23:00
Misschien heb je gelijk grit maar meestal krijgen ze juist een mooier koppie met neusriem misschien engelse dan ?!
Achossie, heb net die foto’s van dat muiltinkertje bekeken! Wat een schattig foutje! Grid; ik heb gevraagd of ze me even een foto wil mailen!
Zo drukke dag voor de boeg hier! Zo eerst ff een zomerdekentje opgooien bij Niamh voordat ze naar buiten gaat, ze is al gewassen en wil ze een beetje schoonhouden ivm de wedstrijd morgen..... Dan naar de garage om mijn auto op te halen. En dan met een vriendin ff naar Horse Expo in de brabanthallen. Dan wil ik ook nog ff de proefjes een keer gaan rijden en de finishing touch leggen aan Niamh's voorkomen... En dan het paard van onze stalhouder groomen, want we gaan samen op wedstrijd en hij heeft geen tijd om te vlechten etc.... Pffffoooooeeee het is maar goed dat ik op tijd wakker ben!
Ik lees wel steeds mee, maar heb eigenlijk niet veel te vertellen.. Dus dan vind ik het ook weer zo wat om steeds alleen te komen zwaaien..
grrr
Geplaatst: 09-05-09 09:49
Niks te vertellen???? Nou, ik heb wel wat te vragen hoor! Hoe gaat het in Friesland? Wordt je huis al wat? En met de shetjes en het andere vee?
D_Travis
Geplaatst: 09-05-09 10:52
goeiemorgen!! gister bruiloft gehad.. was erg gezellig en een hele mooie dag! bruidspaar heeft ook erg genoten!! Toen ik thuis was direct in bed gegaan was helemaal kapot haha
heb mooie foto's gezien van alle amerikaanse dieren!
Chayenne is gedekt!!!
Cheyenne krijgt enorm uier!!!
pff verder beetje vergeten.. ben nog een beetje duf.. even lekker rustig wakker worden