ja had er al een paar keer gezien ik het topic, maar vroeg me zo af wie ze was. gewoon benieuwd.
Ooh maakt niet uit hoor Val niet zo op in het topic Maar trusten duik ook lekker in me bed
myrhetje12
Geplaatst: 10-02-09 23:18
Grit schreef:
Myrhetje; ik heb je gedicht gelezen. Verder geen tips, ben er niet in thuis. Maar als dit is hoe jij het voelt, is het altijd goed. Volgens mij kan en mag met dichten alles.
Gratis appeltaart?? Ik heb niks gehad of gezien , maar zo te lezen is dat maar goed ook
Was alleen bij de AH hier, en hij was nog warm en errug lekker. Maar ook best veel in je eentje... Buikpijn is nu wel weer weg.
Lucy_1
Geplaatst: 11-02-09 09:03
Sita_ schreef:
HET IS ROND!!!! WE HEBBEN DE BOERDERIJ!!!!!!
Super nieuws zeg!!!! Gefeliciteerd.....
Goeiemorgen overigens....
Ben niet echt bijgelezen... Maar moest toch effe uitzoeken waarom Sita gefeliciteerd werd.... Het loopt hier nog steeds niet lekker met Jil. Ze had deze week weer koorts. Gisteren is de DA geweest en nu heeft ze uierontsteking. Schimmel op d'r lijf... Dus een ontzettend laag en slecht immuunsysteem. Veulen zit er nog wel en leeft nog. Maar als de bevalling allemaal goed gaat en ze krijgt een gezond veulen, kost me dat een grote doos gebak zegt de DA.... Wat ik er wel voor over heb hoor... Maar merrie is belangrijker...
Dus ga weer kids wegbrengen en duik weer de schuur in hier. Wil Lutske nog rijden vandaag. Vrijdag komen ze zadels passen van Tietse Choice... Dus ben heel benieuwd...
SITA en Hotze, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!! Er knalde even een champagne hier door het beeldscherm van Denise
Hihi Annique, geeft niet ... ik ben ook niet zo bijster slim op dat gebied... en het ligt ook wat ingewikkeld, mijn hersenpan bleef er nog heel de avond over doorratelen hahaha
Lien stroa.... leuk! aan wat voor tijden moet ik dan denken? Meedoen zit er voor mij niet in, maar kijken lijkt me wel heel gaaf! Hoe laat begint as zondag zo'n beetje de keuring in Ghlin, weet iemand dat? Ik weet alleen dat Boyan er om 9u aanwezig moest zijn.
*gaat straks verder lezen*
grrr
Geplaatst: 11-02-09 09:05
Mogguh!
Stennisje, een hele appeltaart in je eentje?
Lien wanneer is die strao eigenlijk en waar? Neeltje die eerst hier stond doet namelijk ook binnenkort met een strao mee, dus misschien is het dezelfde?
Marleen ben benieuwd hoe het met Kiki gaat. Heb je a een keer foto's van hoe ze er nu uit ziet?
Martinique__
Geplaatst: 11-02-09 10:48
Goedemorgen!
Ben nog steeds ziek Het viel maandag avond ineens op me ja, kreeg ineens hoofdpijn en keelpijn, en alles ging een beetje zeer doen. Dus om 9 uur in me bed gekropen. En toen liep om 6 uur de wekker af, en werd ik nat van het zweet en nog beroerder als de avond ervoor wakker. Dus ben ik maar thuis gebleven van school. S'middags voelde ik me wat beter, maar toen kreeg ik s'avonds ineens koorts. Vandaag ook nog maar een dagje thuis blijven en dan hoop ik dat ik morgen weer naar school kan.
Liesbeth veel sterkte met je merrie Hopen dat alles goed komt
Met Collin gaat alles goed! Me vader is nog steeds bezig met grondwerk en hij doet het allemaal braaf nu. En ik doe wat poetsen en knuffelen, om weer een beetje vertrouwen in hem te krijgen. Maar hij is nu erg braaf gelukkig.