[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:19

Poster is bewerkt, dus Sox dichterbij gehaald zeg maar.

Baileys, zat je op een stuk kaas te bijten of zo? Kan toch niet zomaar afbreken?

Trouwens leuke foto's SR! Ligt die bak tussen flats in??

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:35

thanx voor de leuke reacties op mn slee foto

wenk, misschien scheurtje in je wreef en ff beslissingen met werk enzo misschien, moelijk allemaal hoor

ingrid, verkering dus, leuk zeg, vertel eens wat meer, was dat die ene waar je het toen al eens over had...?

silas, lekker visite met oud en nieuw, leuk hoor, ik krijg leon over de vloer haha

wat een boel bokkers in de battie zeg, leuk hoor!

TM, haha ja 2 van die volgepakte sleen nog wel, hij heeft ook 3 volwassenen getrokken nog, op een stuk waar echt goed sneeuw lag, daar heeft ie echt totaal geen moeite mee, ondanks zn smalle boegje haha, t is gewoon een schattie
balen van je internet zeg

bonte, haha met 2 karren, goed idee, ney dat doen we arme figs maar niet aan haha, hij heeft alweer een dik jaar niet voor de kar gestaan, maar weer is ff doen als ik in het gips hang ofzo haha

mazzelmeid, thanx
jammer dat je niet kan komen trouwens...

leon, neem de battie zaterdag ook maar mee haha

spetter, mooie foto is dat hoor
lekker sleetje rijden morgen, heb je mijn pica's nog gezien van de slee-trein haha

pellie, haha thanz je denkt aan mij, een fjordend nieuwjaar haha, jij ook super veel plezier daar in barcelona en een goede jaarwisseling!

baileys, russel hou ff op ik wil zo slapen hahahaha
balen van je tand..

sox, dat is de oude bak, erachter ligt een klein stukje nieuwbouw dus, erg jammer, verder zitten we helemaal aan de rand van het bebouwde gedoe
voor deze bak liggen de stallen zeg maar en aan de andere kant de nieuwe bak waar je uitkijkt over weilanden en de volgende boerderij, 1 drukke weg op zo'n 100 meter afstand van de stal en daarachter de heerlijke recreatieplas
dus voor arnhem zitten we eigenlijk prachtig, vergeleken met andere stukjes hihi

zo, dvd avondje was leuk, ff gekwijld weer maar toch blijft honza mn topper
ook nog video gekeken van de stunttrainer mario luraschi, echt geweldig
zal eens zien of ik info over hem kan vinden op t internet, zo lekker naar bedje
morgen grote schoonmaak want dag erna komt leon haha grapje

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:44

moest even deze foto plaatsen ze had zo een lol vanmiddag in de wei..
Afbeelding
zo vrolijk en blij...
Afbeelding
ik had mn hart in de keel, maar ze bleef gewoon door rennen
Afbeelding
het is zo een nieuwschrierig ding haha, waar ik loop, loopt zij

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 23:51

Ben jaloers op de sneeuwfoto's......

Droppig Figje

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:13

nou heb even op je site gekeken, jij hept ook een gave tinker!!!

Shayla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:28

Maya schreef:
Ben je soms bang dat het betonnen pad te hard is qua klappen op de gewrichten? Ik denk dat dat wel meevalt, mits ze niet continu heen en weer galoppeert...

Daar ben ik inderdaad bang voor....Ik heb vanuit Bodegraven het advies meegekregen van : Niet een te harde maar ook niet een te zachte bodem. Tuurlijk loopt ze met mennen ook op het asfalt , maar dat is niet dagelijks. Het zou dan wel de bedoeling zijn om elke dag op het koeienpad te lopen....Het heen en weer rennen zal wel meevallen denk ik (als ze maar een flinke plak hooi heeft )

Baileys : Tandarts maar bellen ??

Sneeuwfoto's Zijn leuk. Hier alleen geen sneeuw.

Vind het maar raar weer wat ze opgeven voor morgen....Het gaat dooien , maar ook geven ze ijzel op... Voor ijzel moet het toch vriezen ???

Mariel : Balen van je cursus , maar geluk bij een ongeluk , ik las dat het helemaal niet doorging. Dus wie weet een andere datum ?? Lijkt mij ook erg leuk om aan mee te doen , maar het is voor mij zo ver weg.

Iedereen nog bedankt voor reacties op foto's en filmpje

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:50

Eindelijk, mijn tuin is wit(tig)! Morgen bijtijds op, wie weet zitten er morgen wel wat Mira-en-Kootje-in-de-sneeuw-foto's in.....
Hier het bewijs.
Max
Afbeelding

en Molly
Afbeelding

Sneeuw is hier in Den Haag echt een zeldzaamheid, dus aub nu even allemaal je CV uitzetten, dan smelt mijn sneeuw niet
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 30-12-05 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:51

Shayla, het is in ieder geval beter dan hele dagen op stal staan. Bewegen is de remedie, nou ja remedie het is niet te genezen maar wel stil te leggen.

Tja Kit's halster zit scheef, maar hij heeft ook net zitten schudden met zijn kop (zie zijn manen raar zitten!) omdat hij helemaal waus werd van de slee en zwaar verbaasd was dat het vrouwtje daar op zat, vind het toch wel een leuke foto geworden.
De foto heb ik zelf niet gedraaid, oke ik doe hier en daar wel eens een aanpassing op de foto maar deze keer niet (of toch gedraaid voor de kerstkaart? weet het niet meer). Voor het stamboek heet hij nog Boyke maar dat vind ik niet bij hem passen, Boyke is voor een rustig ventje, Kit is kort maar krachtig en vlot door de bocht net zoals hij is. Kitano is zigeuner en KoiBoi is cowboy op zijn plats, cowboy is dan weer strak vertaald naar koeienjongen, vandaar zijn toepasselijke naam van betekenis.

Nog even mijn speciale complimenten voor de bijlage, komt erg prof over zo, super. Gaat dit elk jaar nu gebeuren, zo aan het eind een overzicht van het hele keuringsjaar?

Leuk al die andere fotos' ook. Heb alleen pas de eerste pagina gelezen van Pellie, leuk hoor! De rest zal morgen worden want ik ben net pas thuis...Fijne vakantie trouwens Pellie!

Mijn Sox-poster zat ook ve-ve-verliefd tot over mijn oren, onderste boven, ik stotter er van

Vrouwencultuur hebben wij ook een beetje, maar dan op het gebied van de kleding die je aan hebt. Sommigen lopen echt in het nieuwste van het nieuwste en de laatse modetrends, sorry dat geld heb ik gewoon weg niet, alles wat ik over heb na mijn meestal primaire boodschappen gaat naar mijn paardjes. Kan me wel voorstellen dat je een mannencultuur leuker vindt om te werken, hier bij mij op kantoor is het wel redelijk in evenwicht.

OH boy, ik ga dus echt die kaarten never nooit meer redden....wel l*llig want ik heb het aangeboden/aangenomen, kan ik jullie verblijden met iets als een (jaar)kalender net zoals wat anderen uit de lijst?

Zie nog net een foto van Max en Molly, gaaf die sneeuw, wil ik ook!

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:57

Kater Mac liep te kirren en te rennen (hij heeft nog niet door dat hij EXkater is) in de buitenren, maar de camera vond het te donker om nog scherp te stellen, helaas. De 4 witte 7mnd oude pubers lopen heen en weer door 't kattenluik te rausen, leuk dat ze ook zo genieten.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 01:48

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 06:07

Goedemorgen!!!!

Ken de slaap niet meer vatten dus ga ik maar eens lekker bijlezen Voor de rest veeeeel te druk denk ik dus mooi effe de tijd

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 07:02

Ik begin bij pag. 432 met bijlezen dus hoop ik dat ik de pag’s ervoor niet te veel mis.

Het bezichtigen is niet doorgegaan. Die man had s’avonds gemaild dat het hem toch te klein leek, haha. Makkelijk oordelen als je niet binnen bent geweest. T is t op 1 na grootste huis in H’veld op Funda Naja beter van te voren afzeggen als dat we al een eindje gevorderd zouden zijn Hoe dan ook t wordt iig bekeken

Chub, je hondje geholpen. Hoop dat ze geen last meer van heeft. lem ligt deze week ook gezellig bij ons Felies met t huisje!

Grid, gaaf he dat het lessen zo goed ging!!!! Ik ben benieuwd hoe jullie t op wedstrijden gaan doen Zag die leuke Winnie nog voorbij komen Dat andere paard was die toen meegegaan met ons buitenritje?

Leon, weer vrijgezel

Silas en Chev gezellig gemeet Zag mooie Kit foto’s in je log Chev.

Roos, wat balen dat Figje wat op eieren liep. En je moest nog oppassen ook hihi, leuke foto’s van een ‘kontloze’fig met sleees!

Bonte, ik laat mijn kerstkaarten nog effe hangen. Kan ik ze desnoods ook opsturen naar je? Balen van je cursus

Annick, leuke foto van Deems + mini vriendje en nieuwe jas

Vasthi, leuk dat je moeder helpt met t inpakken van de Battie!

Maya, leuk dat je even een handje helpt door Amy te rijden Bij jullie sneeuwt het, gaaf. Bij ons valt er geen donder

Peeto, ben je nu weer verhuisd met Whis?

Sox, heerlijk dat je zulk leuk contact met de stalbazin hebt! Leuk idee van de ruitersportshop haha, beetje oogje op DA! Kan je een leuke combi maken met je shop

Shayla, leuke foto’s van je meis! Filmpje is ook leuk!! Nog bedankt voor de felicitaties voor Jan Leuk dier die Rapide!

Fk, ook een mooie golden foto van Miertje.. woeps type per ongeluk eerst Mietje Heerlijk dat je vrij bent! Leuke foto’s van je doggies!

Cindy, tof dat jij ook aan de stoere laars kan! En jij ook weer lekker sleetjerijden!

Dienie, dat is nog eens een bevalling geweest bij Sissi

Pel, ik hoop dat je een goede reis hebt! Veel plezier

Wenk, nog wat in de lappenmand Ik zou toch proberen te solliciteren. Zeker als je t niet zo naar je zin hebt!

Ingrid, fliefd

Beel, balen van je tand

Ik heb de Battie niet dus kan jammer genoeg jullie droppies niet zien.

Gisteren heb ik heerlijk op Flan gereden. een dik uur aan het dressuren geweest. T is dat ik en seintje kreeg van Jan anders zat ik er nu nog op hihi

De mokthee lijkt te helpen ook, verrekt!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 08:26

Goedemorgen,

Jammer van je opruim/poets werk Jellie.

Ik kwam vanmorgen beneden, hebben die mannen toch netjes al hun zooi opgeruimd, ben heul verbaasd, ze waren om een uur of 6 vanmorgen klaar met kijken, vanaf gister middag 1 uur dus, pffff, maar ze hebben het wel heel gezellig gehasd, daar gaat het om.

Ga vandaag lekker knolhobbelen en vanaaf partyyyyyyyyyy, gister daar leuke nieuwe kleren voor gekocht en coiboi laarzen

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 08:31

Goedemorgen!!!
Roos, erg leuke foto's van de sleetrein!!! Jellie jammer dat de bezichtiging niet doorging, echt balen! Nog meer sneeuwfoto's gezien.
Ook hier is weer een laagje bijgekomen. Ze voorspellen nog meer sneeuw vandaag. Vanaf morgen dooi toch? Ga me maar gauw douchen en naar stal!

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 08:39

Goedemorgen,

#Jeetje Baileys: balen van je tand...

#Fjordkootje: leuke foto's misschien nog wel sneeuwfoto's met de paarden. Hier ligt maar een heel klein beetje...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 09:15

O helemaal vergeten... Pellie, veel plezier in Barcelona!!!

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 09:20

Zo en hier gaat het als gewoonlijk weer hard door en ik kan het weer eens niet bij houden.

Maar wou wel even melden dat alles goed gaat en iedereen alvast een fijne jaarwisseling wensen.

Morgen heb ik met Meine en Bram menwedstrijden dressuur en vaardigheid en dat word lachen want ik heb dinsdag voor het eerst in ongeveer een halfjaar weer met ze gement. Die arme beesten weten niet wat ze overkomt. Denken ze dat ze lekker gaan rijden moeten ze mennen.

Morgen word Myrthe ook 1 jaar dus lekker druk.

Gisteren al een dressuurwedstrijd om Meine gehad. Ging redelijk voordat ik pas 2 keer weer op hem gereden heb en de proef niet heb geoefend.

Als iemand wat wil weten of melden het best is via PM want ik denk dat ik het weer niet bij kan houden.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 10:21

Shayla schreef:
Maya schreef:
Ben je soms bang dat het betonnen pad te hard is qua klappen op de gewrichten? Ik denk dat dat wel meevalt, mits ze niet continu heen en weer galoppeert...

Daar ben ik inderdaad bang voor....Ik heb vanuit Bodegraven het advies meegekregen van : Niet een te harde maar ook niet een te zachte bodem. Tuurlijk loopt ze met mennen ook op het asfalt , maar dat is niet dagelijks. Het zou dan wel de bedoeling zijn om elke dag op het koeienpad te lopen....Het heen en weer rennen zal wel meevallen denk ik (als ze maar een flinke plak hooi heeft )

Je kon toch van die rubberen matten krijgen? Waarom leg je er niet een paar van die dingen in het betonnen pad? Dat heb ik ook gedaan..... Heb er alleen niet genoeg voor heel het pad/stal, maar nu kunnen ze wel zelf kiezen. En ze gaan toch daar staan waar ze zich het lekkerst voelen....

Goedemorgen verder,

Heb er de pest aan dat Hart van Nederland tussen zo'n film door komt. Alsof Piet (kwijlebal) mij interesseert.....
Maar ja, ik heb die film nu al een paar keer gezien zonder einde en heb tenslotte nu vakantie dat ik hem van de keer toch maar eens uit gekeken heb..... En ik heb er geen spijt van....

Pellie : fijn vakantie....

Ennuh, ik vind het wel leuk dan Kit's halster scheeft zit hoor.... Lekker noncho!!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 10:24

Oh, en ook hier hebben we een pakkie sneeuw...... Is alleen echt ijzig koud door een frips windje.....

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 10:35

zo ff vlug wat gelezen.
gaaf al die sneeuw foto's ik hoop er straks een paar van whis te maken.
whis is wel verhuist maar op de zelfde stal naar een hele splinter nieuwebox hihihihi
een villa van 3/3,50 heerlijk hoor.
ze lijkt enkel wat klein in die box nu hihihi.

pellie meid fijne vakantie.
ik zal ff de battie aan lin geven kan ze je verhaal ff lezen.

nou ik zal wel weer een hoop over geslagen hebben zoals altijd.
maar iedereen een fijne dag vandaag.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 10:36

Ja, de wind is hier ook begonnen..... Ik ga eerst maar even honden wakker maken, ze eten geven en in de tijd dat ze nog niet mogen rennen maar alvast boodschappies doen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 11:20

Hoi allemaal!!

Het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest
Met mij gaat het al een stuk beter, ook mede dankzij het lekkere vriesweer nu.. Het ademen gaat een stuk makkelijker en ik ben ook minder moe..

Met Amy gaat het ook stukken beter.. Ze bokt *op het moment* niet meer.. En Maya is woensdag wezen rijden en dat ging allemaal heel goed.. Zij rijd Amy nu een beetje voor mij als ik zelf te moe ben.. Echt super lief van haar

En hoe is het hier..?
Jullie hebben flink doorgemekkert allemaal
Heb een paar dingetjes opgevangen..
Echt leuk dat jullie paardjes allemaal in de Battie staan.. Lijkt me echt leuk als je paard ineens ene blaadje staat

Mooie foto's ook allemaal..
Ik heb vandaag ook sneeuwfoto's gemaakt..
Ze zijn echt super mooi geworden.. *Vind ik zelf*

**Sneeuwfoto's AMY**

Hier waait het nu ook stevig door.. Het ziet er naar uit dat het dalijk gigantisch kan gaan sneeuwstormen.. *Goh dat geven ze ook af *

Kweet verder niet zoveel meer te vertellen..

Maar als ik jullie niet meer 'spreek' allemaal een super uiteinde van 2005 gewenst.. En oppassen voor de vingertjes, handjes en weet ik veel wat als je vuurwerk gaat afsteken. En veel paardengeluk gewenst in 2006

En verder voor iedereen die het nodig heeft.. , ,

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 11:22

na al die sneeuwfoto's wil ik jullie even laten zien hoe Smash, mijn Rottweiler reu verlangt naar de zomer
Afbeelding

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 11:47

stalnijmegen, leuke foto's zo in de sneeuw

FK, droppig figje haha, t kan echt nog veel droppiger, eens even zien of ik de cam weer ff mag lenen van mn zus als leon dr is
gaaf dat dr nu sneeuw bij jou ligt, snel picca's maken van je scheetjes, die van de hondjes zijn echt leuk!

cheveyo, de cd met foto's is voor mij genoeg hoor, dan hoef ik verder niks haha

jellie, jammer dat de bezichtiging niet door ging
lekker lang gereden met flantje haha gelukkig heeft jan je dr afgesleurd

TM, fijn dat de kerels wel alles hebben opgeruimd, en vanaaf feessie met je nieuwe boots, veel plezier!!! leuke foto van de hond

spetter, idd nog meer sneeuw, dikke warschuwing zelfs, als leon maar wel kan komen haha

mamauba, leuk zeg al die wedstrijdjes, en myrthe morgen jarig, alvast gefeli
en succes dus met mennen

indezz, hier ook al zo'n vies windje haha

sjietaah, fijn dat t met jou en amy allemaal beter gaat, en kei leuke sneeuw foto's hoor!

zo ff eitje bakken en opweg naar de paarden, ze voorspellen noodweer he

iedereen fijne dag vandaag!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:14

Zo, hehe heb bijgelezen van 2 dagen niet achter de computer gezeten.
Zat woensdag en donderdag in de omgeving van Nijmegen. Ik moest meehelpen met het tellen van een van onze magazijnen die in Heijen zit.
@ Tricky1: ik vond het erg leuk en gezellig om jou, Neil en Abby eens in het echt te zien. De tijd vloog voorbij en het eten was heerlijk! Ow... en dat boek he?.... Ik kan dus ook maar moeilijk stoppen met lezen Aaaah, wat heb je me aangedaan???

Als jullie het niet erg vinden reageer ik verder niet. Er is teveel bijgebept en ik ga me eerst even een boterham gebakken ei maken en dan fotootjes uploaden. Primeur: Fayette in vol ornaat met tuig op (helaas wel zonder koets maar je kunt niet alles hebben ).