donnar schreef:Ik vind de aparte kleurtjes ook veel leuker dan 'gewoon' zwart-wit, maar karakter vind ik veel belangrijker!
ja dat zeker
hier word ook echt op karakter gefokt. zie ik bij Dana's veulens echt terug 
maar een leuk kleurtje is mee genomen. zwart wit is natuurlijk ook leuk, maar na 5 zwart-witte nu eens wat anders (op cullan na, die was voor ons perfect alleen hangt daar een pielie aan haha)
hetlevenwint schreef:Gaan rijden met Jack, op een gegeven moment ik een galopje over een ongezaaid veld ziet meneer gras. Nu was me al aan het voorbereiden want dat gras was een gracht. Jack jump dat "gras" in een meter naar beneden heel snel terug jump naar boven en ik maar lachen en hij dwaas kijken terwijl die aan het draven was.

Die gaat 2x nadenken de volgende keer dat die gras in springt zo

.
wat een actie haha
JPTinkers schreef:jaa eindelijk nummer 1 is geboren . Wilgje x Bandit =
om 22:14 uur een zwartbont hengstje ( en eindelijk 1 met een blauw oog) genaamd Jadore JP
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
wat een droppie! 
draaakje schreef:Wat lief Chimello!
Echt en leukerd is het Joella, groot ook al of niet?
Vandaag zou Avelyn 5 jaar geworden zijn. Wel een dag waarop ik er even extra bij stil sta. Naast dat we haar missen had ik graag gezien hoe ze uitgegroeid was..
Maar het leven gaat verder... Dus heb ik vandaag lekker extra met Khaleesi geknuffeld en in de tuin gespeeld.
[
Afbeelding ]
[KS-ITP] Khaleesi en haar "familie"
knappe meid word het
Caily schreef:Hee ja, mooi vriendje voor Caily haar hengstveulen, maken we een hengstenwei

maar weet je al dat het een hengst word dan ?
donnar schreef:Jeetje, ben net achter het werkelijke verleden van Dublin gekomen. Had al zo mijn vermoedens, maar dat ze waar zijn en zo erg had ik niet gedacht.
De eigenaar van Dublin waar wij Dublin van gekocht hebben, heeft hem bij een handelaar vandaan. Hij was net 6 weken in Nederland en net geruind, wel 'zadelmak' en 'beleerd' voor de wagen. De man heeft Dublin naar iemand gebracht die hem door zou rijden, helaas kwam ze er al snel achter dat er iets niet pluis was. Ze is verhaal gaan halen bij de handelaar en toen is ze er achter gekomen hoe hij beleerd is. Het zadelmak maken was een zadel er op en net zo lang laten rennen en bokken tot hij gebroken was en niet meer kon, met de wagen hetzelfde verhaal. Waarschijnlijk is hij ook geslagen, en dat terwijl het een heel gevoelig dier is! Ik schrok er toch wel van.. Mijn vermoedens zijn bevestigd, ook al hoorde ik het tegenovergestelde van veel mensen om me heen voor wie Dublin een verwende knol was en ik hem harder aan moest pakken. Gelukkig heb ik er niets mee gedaan en naar mijn gevoel geluisterd.
Dublin is heel angstig, naar vreemden en met van alles. Hij heeft heel weinig vertrouwen en is heel zuinig met het beetje vertrouwen wat hij nog heeft. We gaan weer met vernieuwde moed verder en ik hoop hem lekker te kunnen laten ontspannen en zijn rust vinden.
he wat naar zeg.. dat vind ik dus echt niets. Hier gaat het op vertrouwen. beginnen met longeren, dan langzaamaan een zadel erop. Dan longeren met zadel. lichte bijzet erbij om het gevoel van een bit in de mond te bevestigen. dan langzaamaan hangen en dan pas iemand erop. met zowel mary als roisin is dit goed gegaan. maar wel met respect en vertrouwen. niet met dwang.
JPTinkers schreef:ah arme dublin
hier wel al meegemaakt dat 2 nakomelingen van bandit gewoon echt ondervoed waren
zo zielig ook
en vanmiddag geboren
Jix JP
[
Afbeelding ]
leuke naam Jix.. 
hetlevenwint schreef:Mag ik eens wat vragen vinden jullie voor honden foto's dit eerlijk:
*Eerste 10 honden 15euro (20foto's) daarna 20 euro. De eerste 10 hebben dus een korting van 25%, vervoer inclusief. Vinden jullie 15 euro een eerlijke prijs voor dat aantal foto's of eigenlijk vrij duur ?
Mijn foto's prive zijn een stuk anders dan voorbeeld evenementen dat wel.
Heb je voorbeeld foto's? dan kan ik iets beter oordelen over de foto's
draaakje schreef:Iedereen een hele fijne Pasen, ook namens Khaleesi en de kuikens

[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]