[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:19

En toch, als de toekomstige koper afhaakt zit jij wel met het veulen, hoe je het ook wendt of keert... Maar joh, Mona is nog zo jong, wie weet hoe jouw situatie over een paar jaar is...

Heidy, een zadel past niet op iedere ruglijn, het kan ook "klapperen", een te smal tussenkanaal hebben, en ook aan het verbreden/versmallen van de boom zit een grens. Je trekt een zadel toch min of meer uit verband als je daar overheen gaat, de kans dat hij dan scheef wordt is daarbij behoorlijk groot :o

Caily

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:21

Ooh, ik zie wat nakomelingen van die Muskerro, heerlijke bekkies geeft ie door <3

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:22

Lot, ja Milou is haar Groom, zou never nooit een bijrijder of groom voor der zoeken maar ja tegen je beste vriendin zeg je geen nee, en ik vind het ideaal is tenminste iemand die ik kan vertrouwen met mijn paardje *D
Overschrijven zie ik dan wel hangt geheel af welke hengst ik uiteindelijk kies. Vind zelf Falcon en Prime Time erg leuk maar weet niet of ze op KI staan en wat voor prijskaartje eraan hangt :')
Heb er binnenkort misschien een 2e persoon bij die mijn meisje zo af en toe der eten geeft en een borsteltje overheen haalt :)

Sir Camelot vind ik te groot, en ben zelf wel van de leuke kleurtjes, vin camelot een mooie hengst maar vind hem simpel, geen wow factor zeg maar. Zou niet zo snel zwart bont en bruin bont uitzoeken maar Deaglan heeft gewoon echt iets en Denzel was ik enorm over verbaast hoe die eruit zag voor zijn leeftijd, dus ben gewoon nieuwsgierig naar hoe ze het doen op de hengstenkeuring.

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:25

liekec schreef:
Dat dekhengsten topic volg ik ook maar ik vind Djenges ook zoooo gaaf!!!

Djenges? Die is toch overleden ................. helaas ............ was inderdaad ook een prachtige hengst.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:25

lotte,ik probeer niet negatief te denken,maar ik heb al best wat meegemaakt met mijn paarden,en dan kan je soms wel eens down worden.maar als ik haar zo zie als vandaag denk ik ,hmm dat valt wel mee.t kan dus 2 kanten op.

mona,ik begrijp t wel hoor.ruana wil ook zo graag dingen doen.t longeren vondt ze geloof ik een feestje.die sprong vanzelf in de galop zonder zweep of zonder mijn stem.oren spits omhoog en gaan met die hap.
zelfs de jonkies vinden stilstaan in een wei of paddock wel een keer saai worden en ik vindt het belangrijk ze dan wat anders te kunnen bieden door bijvoorbeeld een buitenwandeling aan de hand.

karlijn,super dat je begint aan een nieuwe opzet voor een topic.zet maar op een rijtje wat je nodig hebt van ons en dan komt t naar je pb toe.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:27

MAIL VOOR DE OPENINGSPOST!

Wil je in de openingspost van het eerstvolgende LGV HK topic? Mail mij dan naar klijntjuh@gmail.com

- Je Bokt-naam
- Je echte naam
- eventueel geboortedatum
- naam(en) van je tinker en hun geboortedatum
- Foto van je tinker helemaal (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- Hoofd-foto van je tinker (of link waar ik dit vandaan kan plukken)
- eventueel woonplaats
Het is erg leuk om een foto van jou MET tinker te doen natuurlijk, maar eventueel los een foto, of geen foto mag ook!

- Een korte omschrijving van je tinker, jezelf of jullie samen!
(bijv: Wij rijden western en zijn dol op lange strandritten.. of : TinkyWinky eet alles wat los en vast zit... ik ook.. of Setjesfreak met smetvrees.. dat soort dingen ;) )

Leuke Quote word wel verzameld voor je!

Enneh... geef een kleur aan die goed bij jou en/of je tinker past! Dan word jouw 'lijstje' die kleur!
(als je gothic bent en je bent niet zo van het pastel roze :') Of je bent meer een lente-groen persoon :P )

Anyway.. lang genoeg zo!!
Hahaha

Enneh.. iedereen het eens over de titel: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken ?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:33

Leuk Karlijn ga het lijstje morgen maken en mailen :)
SulJinty schreef:
liekec schreef:
Dat dekhengsten topic volg ik ook maar ik vind Djenges ook zoooo gaaf!!!

Djenges? Die is toch overleden ................. helaas ............ was inderdaad ook een prachtige hengst.

Zat even in je profiel te kijken, en zag daar een erg bekend koppie even verder naar beneden gescrolled en zie daar onder staan Sullivan :) Hoelang heb jij hem al in je bezit? :D

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:37

@Barbara: Groot gelijk over die leeftijden in het lijstje, hehehe. Wat heb jij trouwens voor wonderborstel??

@Lotte: Ondanks de trailer weet ik nog niet of ik haar dit jaar al in wil gaan rijden. Ze is echt nog zo gruwelijk puppy, maar goed we zien wel ;)
Waarover ben je aan het twijfelen, mooi zadel trouwens. Mocht je trouwens een mooie ketting willen laten maken, dan kan ik makedreamz aanbevelen. Ik heb daar een armband laten maken met Ug’s staarthaar en die is echt heel mooi geworden. Ennuh anderhalf jaar niet bij je ouders geweest??? Als ik me met mijn eigen zaken moet bemoeien, gewoon zeggen.
Hahaha die banaanfoto, geweldig

@Jessica: Wat fijn dat het zo goed gaat met het rijden met Gracey!!

Mooie jas, Karlijn. Heerlijk dromen over fantasieveulens

Kaat is dus in te huren voor sloopwerken, ik ga het zeker onthouden :P

Zometeen Horze eens opzoeken

En een bokt-app wat een goed idee!!!! Die loterij trouwens ook :D

m.bokt.nl een keer uitproberen

Alfie was ik ook al tegen gekomen binnen het hengsten topic, hij heeft echt een hele hoge kwijlfactor, maar vind hem niet zo bij Cait passen. Wie weet als ik ooit de loterij win en dan toch die stal vol tinkers heb………

Ellie, waar blijven de modderfoto’s :P

@Heidy: Welke van de 2 ben je nou gaan kijken, de eerste of de tweede. Wel balen dat het niks was, maar ja gelukkig weet je het nu al en ging je niet pas over twee weken kijken. Oh wacht ik zie het al, dit was optie 2.

De hengstenshow ga ik wel kijken hoor, heb wel zin in een dagje mooie mannen

Mona heeft haar schriktraining weer gehad en geslaagd

Ik ga nou eens nadenken over mijn openingspaspoortje, de naam is helemaal goed

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:40

Lotte, mooi zadel! Wel balen dat het niet goed ging met longeren! Gelukkig wel goed afgesloten!

karlijn, gave jas!

owh kaat wat erg!! ook wel grappig, maar leuk is het niet!!
bij ons is schuttingmuur ook aan het omkiepen. door al het vocht in de grond en deels bevroren grond nog.. dus nu staat ie gelukkig gestut.. maar hij was wel bijna omgevallen..

Jessica, een stoute dame heb jij dus hahahahah

heidy, owh dat klinkt niet leuk van het kijken.. Spannend met die merrie! En wel fijn dat je een zadeltje hebt voor jack!!

hahahahaha lotte! die is goed verzonnen!! Maar ze is heerlijk vies!! Ik dacht dat king vies was!!

enne vandaag lekker met king gewandeld, iets te ver en beetje de weg kwijt hahaha, maar we hadden wel lol.. al had king geen zin in het spelletje follow the leader. Dus na 6 miljard keer waarschuwen kreeg ie het touw op zn neus.. toen was meneer wel in om het spelletje te spelen. Maar het was ook zo leuk dat buiten wandelen
Laatst bijgewerkt door Sandra1984 op 17-02-12 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:41

Ga er maar vanuit dat dat prijskaartje hoog is Jayney := Misschien is Glen ook wel wat dan, is nu nog niet te zeggen, maar wie weet in de toekomst...

Ik snap je ook wel hoor Ellie, t is niet kwaad bedoeld. Meer een poging om ff de spiraal te doorbreken :(:)

Hier op stal ook een Tinker Sullivan, maar das toch echt een andere :P

Ga het lijstje ff invullen een deze dagen Karlijn! Titel is prima hoor :j

Ik heb geen zin om te werken, haha. Domme ik, ik hoef morgen ook pas weer :+ (wel een dienst van 10 uur dan, maargoed, niet aan denken, lieve collega is er ook dus we komen de uren wel door :) )

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:44

rebecca,gelukkig heeft niemand gezien dat ik in de blub viel,blij toe want ik zag er niet uit.

karlijn,ik zal je morgen mailen.de computer begint te vervelen als ie lang aanstaat.dan is de vraagteken bijvoorbeeld een plusje en het plusje een rondje.helaas heb ik de logica nog niet ontdekt,anders had ik het zo wel even gedaan.
we zitten al weer op 440 pagina´s,dat gaat hard zeg!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:46

Ik Pb je wel ff Rebecca, maar eerst ff stukje tv kijken hoor, anders is mn thee koud (typen en thee drinken gaat niet samen :P )

Stoute King ~~}> Luna en ik doen dat spelletje ook wel eens, maar dan de special versie, zij voorop en ik achteraan. Als ik dan ho zeg moet ze stil staan, en leuk dat ze het vindt. Komt omdat ik haar bij iedere keer stil staan wat lekkers geef :+ Maar het werkt wel, inmiddels zijn we zover dat ik nog niet eens uitgesproken ben of ze staat al stil :') En dan vergeet ik "per ongeluk" wel eens dat lekkers :(:)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:47

elliecuijk schreef:
rebecca,gelukkig heeft niemand gezien dat ik in de blub viel,blij toe want ik zag er niet uit.

karlijn,ik zal je morgen mailen.de computer begint te vervelen als ie lang aanstaat.dan is de vraagteken bijvoorbeeld een plusje en het plusje een rondje.helaas heb ik de logica nog niet ontdekt,anders had ik het zo wel even gedaan.
we zitten al weer op 440 pagina´s,dat gaat hard zeg!

Dan moet je ff ctrl en shift tegelijk indrukken, als het goed is is het dan weer normaal....

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:52

andersom doen wij in de bak altijd met dubbele lijnen, anders zit er geen ho op.. meneer heeft een probleem met ho.. Sta ik ervoor is die ho er echt zo.. maar erop of erachter is ie kwijt!

dus dat is ons nieuwe projectje, de ho oefenen.. binnenkort ook zo naar buiten met de dubbele lijnen in menpositie erachter..

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:53

@Jayney, heee die ken ik ;) haha Denzel is daar op die foto echt een tank en daar was hy pas net 1jaar oud! en we zullen zien hoe hy het gaat doen... :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 23:57

Sandra1984 schreef:
andersom doen wij in de bak altijd met dubbele lijnen, anders zit er geen ho op.. meneer heeft een probleem met ho.. Sta ik ervoor is die ho er echt zo.. maar erop of erachter is ie kwijt!

dus dat is ons nieuwe projectje, de ho oefenen.. binnenkort ook zo naar buiten met de dubbele lijnen in menpositie erachter..

En hoe doet hij als je er naast loopt? Dus dat je nog net in zicht bent.. en dan op stilstand vraagt?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 00:04

Karlijn ik stuur het je morgen toe! Als ik tijd heb tussen het carnavallen door! :+
Tinkerhengsten heb ik weinig verstand van helaas.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 00:06

Luna lijkt wel effen ;)

Ik heb gemailt karlijn :)

Gelukkig ben je weer veilig met King thuis gekomen en niet helemaal verdwaald :P

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 00:08

Goeie tip lotte!gelijk geprobeerd en het lukt ook nog.thanks.
tja ben wat dat betreft een nerd.mijn pc is voor te bokken!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 00:09

Mijn laptop is voor alles, ik heb geen tv, geen radio, doe ik allemaal via mn laptop, foto´s bewerken en opslaan, administratie, agenda. Zou niet weten wat ik zonder dat ding zou moeten...

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 00:20

lotte ik ga gewoon ineens stilstaan en meneer gaat ook stil staan, in het begin moest ik mn hand nog omhoog doen of zelfs omdraaien en ho zeggen.. maar nu niet meer, nu staat ie gelijk stil.
maar zitten we erop of als we erachter lopen, heeft ie heel laat pas een rem.

we zijn daar echt al een jaar of 2 mee bezig, maar die rem komt er maar niet in..

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 08:55

wow, wat kletsen julle veel en snel... Ga echt mn best doen om het allemaal bij te houden en op iedereen te reageren... voor nu ff snel...
@Becs. Ik heb een een hondenborstel. Dit is een soort van zweetmes met karteltjes aan beide kanten waarvan je de handvaten in elkaar kan schuiven. Maar dat doe ik niet, ik gebruik hem als zweetmes en dan heb ik een groter oppervlakte wat ik tegelijk schoon kan maken. Ik kan da lekker veel kracht zetten en op die manier ook extreem makkelijk haar buik schoon maken enzo. Heb het geluk dat mijn tinker helemaal dol is op poesten ( ze heeft dagen dat ze er ook niet echt van houd hoor) en dus maakt dat het een stuk makkelijker. Vooral op droog modder werkt dat ding geweldig. Hij trekt gelijk ook veel haren mee, omdat het eigenlijk dus een ding is om honden te poesten die erg verharen. Super ding, maar begint nu na een jaar toch wel al aardig verbogen te raken hoor.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:13

goeiemorgen!! druk dagje voor de boeg..
het is vandaag Strao, dat is een traditioneel paardenfeest hier.. 6 weken lang (zaterdagen) is er in een ander dorp op Schouwen-duiveland strao. de bekenste twee strao dagen zijn op burgh haamstede (vandaag) en noordwelle (volgende week) hier mogen alle soorten paarden mee doen, in noordwelle is het echt vppr de trekpaarden (ruim 150 trekp. zyn daar al ingeschreven) zo'n gaaf gezicht
een hele stoet met dikbillen ;)

het gezegde is dat vroeger de boeren hun paarden van stal haalden om zo de benen te gaan wassen in zee, een nieuw begin van het werkseizoen zeg maar.. de rit duurt zo'n 5 uur, door het dorp, bos, strand etc. echt heel leuk!
en vandaag de dag wordt deze traditie nog steeds herhaald.
dus vandaag paardendagje op het dorp.. meestal doen er hier zo'n 110 ruiters en paarden mee.. allemaal mooi versierd (geen carnaval stijl hoor) :D maar versierd met groen/takjes etc. ik zal wel wat fotos maken!!

aja ga snel mn bedje uit, eerst het huishouden en dn om 12.00 ur vn start. :D
fijn weekend dames!!

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:30

@Barbara: wat een goede tip, ik heb hier ook nog zo'n ding liggen ergens. Straks eens zoeken, want jou resultaat was wel wit.

@Faye: heel veel plezier vandaag, ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt erg leuk.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:34

@Becs _O-... dat was bedrog van de foto! Want haar hals was nog steeds bruinig, helemaal vergeleken met haar rug. Maar het maakt het schoonmaken wel een stuk makkelijker.

@Faye, waren er niet al een paar Strao's geweest waar de paarden niet mee mochten omdat het te glad was? Heel erg veel plezier. Ik weet dan vrienden van vroeger ook altijd meereden met hun Belgien. Helemaal ingevlochten en opgedost. Was altijd een erg groot feest!