Wat een te gekke veranderingen zeg Chayenne van spillepoot naar heerlijk dametje
Snow die er toen net zo uit zag als Whis en nu een geweldige vent is geworden
Grit
Geplaatst: 03-02-09 22:58
Bijgelezen en gedoucht (het enige waarbij ik de laptop niet mee neem ).
Heel veel mooie foto's gezien . Van Vince heeft voor en na nog niet zoveel nut. Ik wil van de zomer de foto's naast elkaar leggen en kijken of hij veranderd is qua postuur. Zijn toch heel wat kilo's vanaf.
En als ik lees hoeveel spullen jullie hebben en in welke kleuren, dan ben ik maar erg sobertjes. Gewoon van alles een, qua kleuren vooral bruin en zwart en geen bling bling.
Mijn laatste werkuurtjes waren glibberig. Vooral de stoepen waren erg glad. Maar volgens mij is het nu alweer over.
Muds
Geplaatst: 03-02-09 23:00
Wat een verschillen allemaal. Goed zeg! Ey, Atchoo had ik ook verzonnen Goed zo Sita, lekker voor jezelf houden
Even kijken of ik zulk soort Muddy foto's kan vinden...
Jeemig hey.. 15 pagina's bijlezen sinds half 1 vanmiddag..
leuk die foto's! Gaaf om te zien hoe de tinks allemaal opgeknapt zijn bij hun huidige eigenaren
Ik heb (hopelijk vanaf morgen) 3 hoofdstellen *heeft niet eens een eigen paard * 1 western 1 k*t hoofdstel en morgen krijg ik hopelijk mijn nieuwe.. Had hem stiekem vandaag al verwacht.. maar helaas..
Ik heb 1 dekje en die zit onder mijn zadel.. Heb meer een hoofdstel/halster tik dan dekjes.. heb ook beetje rare, moeilijke smaak..
Vanmorgen weer met Jelmer bezig geweest. Hij heeft de hond van de stal eigennaar gebeten... Wel beetje z'n eigenschuld.. had hem al paar keer weg gestuurd en hij hing Jelmer steeds in z'n staart.. Eigennaar zei.. nou dat doet ie voorlopig vast niet weer Wandelen ging ook weer super Hij had er zin in en liep bijna in passage mee
_janet_
Geplaatst: 03-02-09 23:08
Toen:
1,5 jaar oud
net 3
4 jaar
5 jaar
eerste zomer bij mij
vorig jaar
vorig jaar zomer, hengstenkeuring
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 03-02-09 23:15
Heb je geen waterdichte laptop Grit?
Muddy is ook veranderd.
Jelmer de hond zat en een dressuurtalent.
Grappig hoe dat blauwbont verkleurt, Janet. Collega van me (misschien leest ze wel mee) heeft een merrie die nu wit is maar toen ze haar kocht bont was. Nu zie je de vlekken alleen nog als ze nat is. Die foto van Dundee tegen dat paarse veld is mooi.
Muds
Geplaatst: 03-02-09 23:16
Van puppy naar knappe jongen. Op de keuringsfoto's ziet je Shet er goed uit