Ze zijn zo schattig!!! Zoe doet het harstikke goed!! ze is nu wle beschermend naar vreemden maar das logisch, moeder en kinders liggen lekker te rusten!!!
Ah gosh wat schattig! Zo plaats je een foto van dikke buik en zo 1 van de puppy's
en mooie foto's Lies
Leon Klinkt goed direct aan Loon op Zand en kan t idd helemaal snappen! Jullie hadden het leuk gemaakt, maar een afdak/ stal voor spullen en om op te zadelen enzo is toch wel érg handig Toezicht is ook altijd fijn en bv ook netstroom hebben is toch ook best handig! Ennuh misschien kun je kijken of je iemand anders kan vinden om dat stuk land "over te nemen" dan ben je wellicht af van de opzegtermijn--> hier werkt dat meestal tenminste zo
Berdien zie het alweer helemaal voor me Hier volgens mij ook mijt want 1st had Nono er last van en toen Winnie en nu zag ik ook bij Say een plekje dat heeft ze nog nooit gehad dus idd hier ook aan de sebacil ... ennuh nogmaals succes met scriptie
Hier ging het vanmiddag pas beetje miezeren (echt regenen heeft t nog niet gedaan ) Vanochtend dus nog lekker buiten kunnen rijden heerlijk herfstweer en zo leuk met al die knisperende blaadjes maar zag idd al op de buienradar dat niet Heel Nederland dat geluk had
Ja idd dat vind ik altijd het meest balen van de winter(tijd) ...
O ja ik zit ook nog steeds met het dilemma of ik sayla zal gaan verhuizen of toch (nog) niet
John moet ook nog steeds naar het "nieuwe" stekkie gaan kijken, maar hij heeft t laatste tijd zo druk Maar hij wil het graag zien voordat ik de beslissing neem om say te verhuizen . Ook omdat ik het nu eigenlijk gewoon sùper naar mijn zin heb
Ivm wedstrijden rijden e.d. was de stal IDEAAL , maarja omdat ik nu toch geen wedstrijden meer ga rijden, ik nu minder gebruik maak vd voorzieningen, ik haar het liefst zoveel mogelijk op (bos)wei zou zien maar dat is zelf binnen/buiten zetten en dat lukt me helaas niet dagelijk en ik eigenlijk wil gaan fokken wat op huidige stal niet kan zoals ik dat graag wil...
Daarom ben ik dus gaan nadenken en tot conclusie gekomen dat het " nieuwe" stekkie volgens mij nu beter bij ons zou passen
Daar kan ik een veulentje gaan fokken, zoals ik dat graag wil → In een groep met minstens nog een merrie met veulen straks . Ze staat dan ook weer 24/7 buiten met ontzettend mooie inloopstal Ook tegen het bos voldoende plek om mijn spullen en trailer kwijt te kunnen, een nette buitenbak met lamp en ben zo op en neer naar stal voor les of om met oudstalgenootje(s) een ritje te maken wel zal ik dat dan moeten blijven afspreken e.d....
Stiekum tennis aan het kijken terwijl je aan scriptie moet zitten
Ja dilemma is een beetje dat John denkt dat het dan dus weer "blubberen" wordt... maar met die mooie inloopstal e.d. is dat helemaal niet dus daarom zit ook maar steeds tegen john wanneer ga je nou eens mee kijken ik denk nl dat als ie het gezien heeft hij me helemaal snapt
Maar op zich ben ik dus helemaal niet ontevreden over huidige stal ... ontzettend gezellige stalgenootjes en fijne instructrice, het is er ontzettend rustig en Say ligt ook lekker in het stro te pitten , fijne voorzieningen enzo en dus nooit blub enzo en ik weet dus ook nog helemaal niet of ik volgend jaar al zal gaan dekken enzo ... Maarja hét nadeel op dit moment is gewoon dat ik (en stalgenootjes) ze dus niet iedere dag naar de boswei kunnen brengen en we dus ook steeds onderling het binnen/ buitenzetten moeten regelen enzo... Met 24/7 buiten hoef je daar gewoon niet over na te denken enzo
Maarja moet dan dus wel op en neer voor les en als ik met anderen naar buiten zou willen enzo en al vind ik alleen zijn/ gaan ook altijd wel erg fijn, het is dan toch wel ineens best "eenzaam" is dus niet echt een stalgenootje of zo op dat andere stekkie
maar als John het dus ook een mooi stekkie vind zal ik vast wel gaan verhuizen
Laatst bijgewerkt door grid op 26-10-08 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Gauw gaan eten dan! Ik moet zo nog door de regen de paarden gaan voeren (eigenaar is er niet), staan vast al te trappelen. Daarna frietjes, douchen/bad en bankhangen!!!
Maar lastig hoor Grid. Zou het ook niet weten. Nu weet je wat je hebt, maar kun je niet wat je graag wil. En na verhuizen kun je wat je graag wil, maar ga je andere dingen misschien weer missen. Is wel gezellig als je een keer iemand tegenkomt op stal. Maar 24/7 buiten is wel heel fijn. Voor , tegen , voor , tegen ......... pfoe, veel succes!!
Da's fijn, zit ik me net van de bank af te denken om het donker en de regen in te gaan, belt m'n vriendin; ben nu op stal, dus ik zal ze meteen voeren!! Ik had alles al klaar gezet en ze vond het niet erg, dus ik blijf heerlijk binnen! Effe de afstandsbediening weer pakken of eerst in bad, hmm, ben er nog niet uit!
Dat zijn leuke berichtje Grit en idd precies zoals je het zegt ben ik nu steeds aan het denken wel/ niet/ wel/ niet
idd donker er regen nu toch wel jammer nu weer de tijd dat t alweer (bijna) donker is als je thuis komt van werk maar ook de tijd van veel kaarslicht en straks hopelijk ook weer zonnig vriesweer
Aaaah Angelique, gefeliciteerd.. Wat een dotjes zeg! Superlief!
Jou 'nieuwe stek' klinkt anders ook goed Grid! Ben benieuwd wat t word!
Weer thuis.. We waren vroeg vertrokken, uurtje of 12, en we wilden nog wat gaan doen. Maar aangekomen in Zeeland wisten we nog steeds niks dus opperde ik om naar vlissingen te gaan.. Daar nog even rondgelopen, heb een nieuwe broek gekocht.. En lekker een wafel gegeten en naar huis.. Nu op de Pizzaboer wachten.. Duurt wel 3-kwartier, maar heb echt geen zin om het te gaan halen. *Luie modus aan..
angelique,gefeliciteerd met je puppie´s.ze zijn heel gaaf.wat is de vader en wat voor kruising de moeder?ze heeft zo'n leuk klein hoofdje,beetje pinchertje of chihuahua hoofdje.Heb vanmiddag mijn hafje nog even getempt,had 37.36,gaat goed,eet goed al is ze wel een beetje moe.Ik moet zeggen dat ik ernstig tevreden ben over waar mijn paarden staan,niks is teveel,je wordt overal bij geholpen en je kan alles vragen,lekkere grote stallen 3m bij 4m,en zomer en winter naar buiten.Je hebt dan inderdaad wel blub,maar de paarden zijn zo in hun element dat ik dat maar voor lief neem.Ik heb een fjorden monstertje van 15 die op de vorige stal je gewoon aanviel als je m uit de wei kwam halen,als hij me nu ziet komt ie aangegallopeert.
En idd kunnen onze huisdieren zo heerlijk slapen. Onze hond ligt ook altijd zo lekker te pitten op de bank (nadat ze eerst alle kussens naar wens heeft gerangschikt). Zelfs de caviaas liggen te slapen, of tenminste een, ze hebben een huisje en als de een erin ligt, zit de ander hem eruit te kijken. Soms wordt er geweld gebruikt om het huisje te krijgen . Maarja, wat moeten ze anders ook doen.
Ga in bad!
Eefje03; goed nieuws, moe is ook wel logisch na zo'n koortspiek!
Eefje Haf dus aan beterende hand en fijn dat jij en je paarden het zo naar je zin hebben Fjord die je aanvalt is nooit fijn idd hier ook zomer en winter op wei ennuh "onze" boswei is dus nooit blub (alleen soms stuk weg ernaartoe maar daar kun je altijd wel ergens omheen)
Sita wist niet wat ze moesten doen toen naar Vlissingen geweest en broek gekocht en nu aan t wachten op pizza
Grit zie je hond al kussens rangschikken en cavia kijken
Bij ons ook wel blub hoor maar ook altijd wel een droog stukje om te staan.
Hihi, onze cavia's hebben geen huisje. Wordt de rest van de kooi meteen zo klein van. Altijd een flinke pluk haar, en ze liggen altijd lekker ergens uitgestrekt te maffen. Soms in een hoek, soms middenin. Ze zijn ook allebei te vet om in een huisje te passen