[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:09

Wat voor kruising was het ookalweer?

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:23

Ze zijn zo schattig!!! Zoe doet het harstikke goed!! ze is nu wle beschermend naar vreemden maar das logisch, moeder en kinders liggen lekker te rusten!!!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 16:29

Aaahh Lovers

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:11

Ah gosh wat schattig! Zo plaats je een foto van dikke buik en zo 1 van de puppy's Haha!

en mooie foto's Lies Dromen

Cool Leon Klinkt goed direct aan Loon op Zand Dromen en kan t idd helemaal snappen! Jullie hadden het leuk gemaakt, maar een afdak/ stal voor spullen en om op te zadelen enzo is toch wel érg handig Ja Toezicht is ook altijd fijn en bv ook netstroom hebben is toch ook best handig! Ennuh misschien kun je kijken of je iemand anders kan vinden om dat stuk land "over te nemen" dan ben je wellicht af van de opzegtermijn--> hier werkt dat meestal tenminste zo Knipoog

Berdien zie het alweer helemaal voor me Nagelbijten / Gniffelen Hier volgens mij ook mijt Nors opkijken want 1st had Nono er last van en toen Winnie en nu zag ik ook bij Say een plekje Verdrietig dat heeft ze nog nooit gehad Scheve mond dus idd hier ook aan de sebacil ... ennuh nogmaals succes met scriptie Whoosh!

Hier ging het vanmiddag pas beetje miezeren (echt regenen heeft t nog niet gedaan Bloos )
Vanochtend dus nog lekker buiten kunnen rijden Dromen heerlijk herfstweer en zo leuk met al die knisperende blaadjes Haha!
maar zag idd al op de buienradar dat niet Heel Nederland dat geluk had Scheve mond Ach gut

en dan is het weekend alweer bijna voorbij No Cheer

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 17:13

Hier ook droog Ingrid Haha!
Ik ga zo uiteten met het werk Lachen

Ik luister Spice Girls Haha! Muziek!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:41

Bah, nu die klok verzet is wordt het wel erg snel donker zeg!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:42

Zuiden heeft geluk Nagelbijten / Gniffelen en gezellig Vork

Ja idd No Cheer dat vind ik altijd het meest balen van de winter(tijd) ...

O ja ik zit ook nog steeds met het dilemma of ik sayla zal gaan verhuizen of toch (nog) niet Bloos

John moet ook nog steeds naar het "nieuwe" stekkie gaan kijken, maar hij heeft t laatste tijd zo druk Ach gut Maar hij wil het graag zien voordat ik de beslissing neem om say te verhuizen Haha! . Ook omdat ik het nu eigenlijk gewoon sùper naar mijn zin heb *LOL* Bloos

Ivm wedstrijden rijden e.d. was de stal IDEAAL Ja, maarja omdat ik nu toch geen wedstrijden meer ga rijden, ik nu minder gebruik maak vd voorzieningen, ik haar het liefst zoveel mogelijk op (bos)wei zou zien maar dat is zelf binnen/buiten zetten en dat lukt me helaas niet dagelijk Scheve mond en ik eigenlijk wil gaan fokken wat op huidige stal niet kan zoals ik dat graag wil...

Daarom ben ik dus gaan nadenken en tot conclusie gekomen dat het " nieuwe" stekkie volgens mij nu beter bij ons zou passen Bloos Dromen

Daar kan ik een veulentje gaan fokken, zoals ik dat graag wil → In een groep met minstens nog een merrie met veulen straks Ja. Ze staat dan ook weer 24/7 buiten met ontzettend mooie inloopstal Dromen Ook tegen het bos Cool voldoende plek om mijn spullen en trailer kwijt te kunnen, een nette buitenbak met lamp en ben zo op en neer naar stal voor les of om met oudstalgenootje(s) een ritje te maken Haha! wel zal ik dat dan moeten blijven afspreken e.d....

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:43

Klinkt wel erg goed allemaal Grid!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:45

Klinkt wel ideaal Ingrid, zeker als je Sayla 24/7 buiten wil hebben. En dat lijkt me eerlijk gezegd wel het beste voor haar Ja

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:53

klinkt super grid

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:57

Go jij! Go jij! voor Federer!
Clown Bloos

*gaat weer braaf aan de conversatie analyse *

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:20

Bloos! Stiekum tennis aan het kijken terwijl je aan scriptie moet zitten Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen

Ja dilemma is een beetje dat John denkt dat het dan dus weer "blubberen" wordt... maar met die mooie inloopstal e.d. is dat helemaal niet Pling dus daarom zit ook maar steeds tegen john Whoosh! wanneer ga je nou eens mee kijken Rolleyes ik denk nl dat als ie het gezien heeft hij me helemaal snapt *LOL*

Maar op zich ben ik dus helemaal niet ontevreden over huidige stal ... ontzettend gezellige stalgenootjes en fijne instructrice, het is er ontzettend rustig en Say ligt ook lekker in het stro te pitten Slapen, fijne voorzieningen enzo en dus nooit blub enzo Clown
en ik weet dus ook nog helemaal niet of ik volgend jaar al zal gaan dekken enzo Bloos ...
Maarja hét nadeel op dit moment is gewoon dat ik (en stalgenootjes) ze dus niet iedere dag naar de boswei kunnen brengen en we dus ook steeds onderling het binnen/ buitenzetten moeten regelen enzo... Met 24/7 buiten hoef je daar gewoon niet over na te denken enzo Nagelbijten / Gniffelen

Maarja moet dan dus wel op en neer voor les en als ik met anderen naar buiten zou willen enzo Knipoog en al vind ik alleen zijn/ gaan ook altijd wel erg fijn, het is dan toch wel ineens best "eenzaam" Bloos is dus niet echt een stalgenootje of zo op dat andere stekkie Knipoog

maar als John het dus ook een mooi stekkie vind zal ik vast wel gaan verhuizen Haha!
Laatst bijgewerkt door grid op 26-10-08 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:21

Bloos! alweer half 6 wilde om 16u al eten Nagelbijten / Gniffelen had toen al honger Vork

Doei!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:30

Gauw gaan eten dan!
Ik moet zo nog door de regen de paarden gaan voeren (eigenaar is er niet), staan vast al te trappelen. Daarna frietjes, douchen/bad en bankhangen!!!

Maar lastig hoor Grid. Zou het ook niet weten. Nu weet je wat je hebt, maar kun je niet wat je graag wil. En na verhuizen kun je wat je graag wil, maar ga je andere dingen misschien weer missen. Is wel gezellig als je een keer iemand tegenkomt op stal. Maar 24/7 buiten is wel heel fijn.
Voor Ja , tegen Scheve mond , voor Ja , tegen Scheve mond ......... pfoe, veel succes!!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:35

Ja dat is echt super lastig grid! Ik zou in iedergeval john een keer mee laten kijken, misschien dat hij je dan wat beter kan helpen in je keuze!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:57

Da's fijn, zit ik me net van de bank af te denken om het donker en de regen in te gaan, belt m'n vriendin; ben nu op stal, dus ik zal ze meteen voeren!! Ik had alles al klaar gezet en ze vond het niet erg, dus ik blijf heerlijk binnen!
Effe de afstandsbediening weer pakken of eerst in bad, hmm, ben er nog niet uit!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:58

Dat soort berichtjes kunnen zo fijn zijn inderdaad Ja

Ik heb een dieptevreden poezel op schoot, de ander ligt op bed en de derde ligt op een stoel in de woonkamer. Life can be good being a poezel Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:04

eten alweer op Clown

Haha! Dat zijn leuke berichtje Grit
en idd precies zoals je het zegt ben ik nu steeds aan het denken wel/ niet/ wel/ niet Nagelbijten / Gniffelen

idd donker er regen nu No Cheer toch wel jammer nu weer de tijd dat t alweer (bijna) donker is als je thuis komt van werk Zij zijn groot en ik is klein! maar ook de tijd van veel kaarslicht Dromen en straks hopelijk ook weer zonnig vriesweer Dromen

Haha! Die Poezels hebben een luize leven Slapen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:18

Doei!

Aaaah Angelique, gefeliciteerd.. Wat een dotjes zeg! Lovers Superlief!

Jou 'nieuwe stek' klinkt anders ook goed Grid! Ben benieuwd wat t word!

Weer thuis.. We waren vroeg vertrokken, uurtje of 12, en we wilden nog wat gaan doen. Maar aangekomen in Zeeland wisten we nog steeds niks dus opperde ik om naar vlissingen te gaan.. Daar nog even rondgelopen, heb een nieuwe broek gekocht.. Knipoog En lekker een wafel gegeten en naar huis..
Nu op de Pizzaboer wachten.. Duurt wel 3-kwartier, maar heb echt geen zin om het te gaan halen. Bloos *Luie modus aan.. Knipoog

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:19

angelique,gefeliciteerd met je puppie´s.ze zijn heel gaaf.wat is de vader en wat voor kruising de moeder?ze heeft zo'n leuk klein hoofdje,beetje pinchertje of chihuahua hoofdje.Heb vanmiddag mijn hafje nog even getempt,had 37.36,gaat goed,eet goed al is ze wel een beetje moe.Ik moet zeggen dat ik ernstig tevreden ben over waar mijn paarden staan,niks is teveel,je wordt overal bij geholpen en je kan alles vragen,lekkere grote stallen 3m bij 4m,en zomer en winter naar buiten.Je hebt dan inderdaad wel blub,maar de paarden zijn zo in hun element dat ik dat maar voor lief neem.Ik heb een fjorden monstertje van 15 die op de vorige stal je gewoon aanviel als je m uit de wei kwam halen,als hij me nu ziet komt ie aangegallopeert.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:21

Jaaa, zonnig vriesweer is ook heel mooi!!!

En idd kunnen onze huisdieren zo heerlijk slapen. Onze hond ligt ook altijd zo lekker te pitten op de bank Slapen (nadat ze eerst alle kussens naar wens heeft gerangschikt). Zelfs de caviaas liggen te slapen, of tenminste een, ze hebben een huisje en als de een erin ligt, zit de ander hem eruit te kijken. Soms wordt er geweld gebruikt om het huisje te krijgen Blauw oog .
Maarja, wat moeten ze anders ook doen.

Ga in bad!

Eefje03; goed nieuws, moe is ook wel logisch na zo'n koortspiek!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:30

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:43

over luiigheid gesproken wacht even....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:45

OK dan! Eefje Haf dus aan beterende hand en fijn dat jij en je paarden het zo naar je zin hebben Bloos! Fjord die je aanvalt is nooit fijn idd hier ook zomer en winter op wei Ja ennuh "onze" boswei is dus nooit blub Bloos (alleen soms stuk weg ernaartoe maar daar kun je altijd wel ergens omheen)

Sita wist niet wat ze moesten doen toen naar Vlissingen geweest en broek gekocht Haha! en nu aan t wachten op pizza Vork

Nagelbijten / Gniffelen Grit zie je hond al kussens rangschikken en cavia kijken Nors opkijken

Haha! Leonoor ga zo even kijken Dromen strand ...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:47

Bij ons ook wel blub hoor Ja maar ook altijd wel een droog stukje om te staan.

Hihi, onze cavia's hebben geen huisje. Wordt de rest van de kooi meteen zo klein van. Altijd een flinke pluk haar, en ze liggen altijd lekker ergens uitgestrekt te maffen. Soms in een hoek, soms middenin. Ze zijn ook allebei te vet om in een huisje te passen Bloos Nagelbijten / Gniffelen