Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gaaf om in die periode daar te werken is het een mooie kliniek volgens mij komen daar ook heel veel paarden van de renbaan
Super voor je Janet! Gefeliciteerd! Het is gewoon heel fijn als je ook echt geniet van je werk, en zo te horen komt dat met jou wel goed! snowdon schreef:Hmmz, zal ook maar gelijk toegeven dat ik ook wel eens bijna in het water heb gelegen toen ik met Snowdon ging pootje baden... Toen Maya riep dat er een grote daas zat, dus ik wilde hem doodmeppen... net voor ik hem raak zie ik pas hoe groot ie was en ik was zo geneigd van Snowdon af te springenDie beesten zijn bij Dronten echt reusachtig man! Haha
Zo, kan Maya mij niet voor gek zetten daarmee, ben zelf al zo open (euhh gek) geweest!

Waar is dit ook weer dan nu? 
Ik heb een hele ochtend Management Accounting bijspijkerles achter de rug... Wel even flink slikken en afzien moet ik zeggen. Erg confronterend hoe ver mijn kennis weggezakt is en dingen die ik gewoon totaal verkeerd heb toegepast...
Naja, ik heb nu wel een goed uitgewerkt voorbeeld... Dat scheelt mss 

Moest dinsdag/woensdag en vandaag van 2-10 werken, dus moet zo weer! Eerst nog even boodschapje doen.
Sita_ schreef:Goedemorgen,
Team penning is lachen!Ze zoeken nog leuke combi's voor de NK's Rom.. Geen intresse?
Zo weer aant werk.. Fijne dag allemaal!

ziggy_janet schreef:Dat teampenning ziet er wel heel gaaf uit zeg, maar lijkt mij vreselijk moeilijk.

rommulus schreef:yup
met 3 ruiters 3 koeien in een pen drijven
binnen de kortst mogelijke tijd
Hopelijk is het ook zo leerzaam 

Als ik zie hoe die op die koeitjes van m'n pa kan reageren... 
Was wel pittig, maar denk dat ik hier en daar wat dingetjes gesnapt heb... Nog lang niet alles
Maar was verder wel gezellig...
ergens
(maf, om weer les te hebben na zo'n lange tijd...
)
doodeng.