Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Indezz, ja had Lucy zo snel niet herkend, Mira ook niet
_ 
WenK schreef:Hallo allemaal!!!
Vandaag weer gewerkt. Niet echt met plezier. Ik heb veel om over na te denken. Ik zit met een dilemma...
Ik werk nu bij een "vrouwelijke" organisatie. Het werk vind ik nog altijd erg leuk (lekker zelfstandig), maar de mensen komen me zo af en toe echt de strot uit. Er is altijd wel gezeik, iedereen heeft ruzie of problemen met iemand anders en alles wat je zegt word tegen je gebruikt. Een voorbeeld daarvan zijn bij mij de paarden. Ik had Angelique laatst aan de telefoon en toen zei ik dus iets dat ik er erg druk mee was. Nu vroeg een collega van mij (belangstellend) hoe het met de paarden ging. Ik vertelde dat het goed ging en dat ik af en toe zo van ze kan genieten. Zegt een andere collega dus: Ik dacht dat je het zo zwaar vond, je haalt je veel te veel op je hals....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
Nu sprak ik van de week iemand die een eigen bedrijf heeft in een wat mannelijker sector. Ik ken deze persoon al een poosje. Dat bedrijf heeft personeel nodig (op kantoor) en mij werd gevraagd of ik interesse had.
Ik heb geantwoord dat ik er over na wilde denken. Daarna werd alles weer met grapjes afgedaan. Maar toch blijft het wel door mijn hoofd heen spoken. Ik weet dat het gras altijd groener is aan de overkant. Ik weet wat ik heb en niet (precies) wat ik zou krijgen, maar 40 uur per week werken bij een bedrijf waar je het niet volledig naar je zin hebt is ook niet leuk...
Grrr, moeilijk. Ik weet dat er morgen mensen komen voor gesprekken en dat die persoon daarna een poosje niet aanwezig is. Ik zit er nu over te denken om te zeggen dat als ze bij die mensen van morgen niet echt vindedn wat ze zoeken dat ik wel deel wil nemen aan de sollicitatieprocedure en dan maar kijken wat er uit komt. Aan de andere kant vind ik dat ook heel eng. De wereld is klein wat dat aangaat....
Maar verder...
Nu is het bevroren dus gaan ze iets meer naar buiten.
WenK schreef:Indezz, ik heb in het verleden ook eigenlijk altijd met voornamelijk mannen gewerkt. Ik werk nu 4 maanden bij dit bedrijf en het werken met (veel) vrouwen valt me echt tegen... Ik vraag me alleen af of het niet een kwestie van simpelweg wennen is...
).
En Cody!

slecht geslapen vannacht, gisteravond naar de film geweest, en vanmorgen alweer vroeg wakker
dus ben helemaal blij
en nu ik het hier zet, weet tenminste over 2 dagen de hele stal het ook
xingridx schreef:en ingrid is sinds een dag niet meer vrijgezeldus ben helemaal blij
en nu ik het hier zet, weet tenminste over 2 dagen de hele stal het ook
![]()

Shayla schreef:Ron kwam nog met een ander idee. Shay los laten lopen op het koeienpad. Is misschien wel een optie , maar ik vind het idee van de hele tijd op een betonnen pad niet zo fijn.
Cheveyo schreef:Grrr Battie is ook binnen bij ons, Mark belde. Kan hem alleen vanavond pas lezen, ben nu op mijn werk.
...Leonoor schreef:Overigens staan Dewi en Amanda (maya) ook in een kerstbal hoor!!!