ellie gefeliciteerd...
hier ook zo nu en dan een puberende tink die ik zo nu en dan achter t behang kan plakken.
vandaag ook op de tinker gereden weer van zorg en paard rondje naar buiten maar madam had daar een hele andere invulling voor dan gewoon "relaxt ritje" we waren hooguit 5 minuten onderweg en daar begon t al heel hard willen en gewoon niet te stoppen....1 keer heb ik haar niet meer bij me kunnen houden en toen gingen we maar gewoon in volle gallop over een glibberig stuk gras ...gelukkig had ze zelf zoiets van ow oliebol t is toch wel glad dus ging ze gauw weer stappen.
maar pff ben dan altijd blij als ik weer heel terug ben gekomen maar zulke ritten zijn gewoon niet leuk.
en ook niet als er iemand met een groot zeil over de weg sleurt en dan ook nog dood leuk achter je aan loopt met gewoon t zeil over de weg schurend terwijl je pony al mega aan t stuiteren is...
en dan denk ik altijd van goh ik maar denken dat tinkies altijd de goedzakken zijn ook buiten...maar ben niet van plan om nog eens met haar naar buiten te gaan vind t gekkenwerk...
gelukkig is gizmo buiten echt een mak lammetje
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 26-11-12 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt