tenzij je op concoursen start, dan moet het 1 x in de 8 maand...
nee hoor, gewoon 1x per jaar....
dacht ik ook... tot ik op 4 concoursen achter elkaar werd geweigerd omdat ik hem 1 keer in het jaar ente... en in discusie gaan met een dierenarts is neit best mijn dierenarts en op school nagevraagd... zeiden beide hetzelfde: het moet toch echt 1 keer in de 8 maand
ik zou zeggen lees het regelement maar even door van de KNHS, zelf net ook gedaan en daar staat ook gewoon 12 maanden..
ellieellende
Geplaatst: 03-01-10 18:03
Ben overigens nog nooit op documenten gecontroleerd... niamand die ik ken eigenlijk, je bent de eerste waarvan ik hoor dat ze zelfs 4x achtereen controleren
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 03-01-10 18:04
Het is de overbuurman! Ik had hem pas nog gezien toen ie halfnaakt de gordijnen openschoof op het moment dat ik de deur uitstapte, dus vandaar dat ik het in de bouwmarkt niet zag, toen had ie trui en jas aan
Grit ook over de stoppels gehobbeld. Wij scheurden vroeger met de Shets over de stoppels, daar staat nu een woonwijk. En jij ook lol gehad met de overbuurman, of eigenlijk hij om jullie.
Wanneer was dat Desiree dat je om de 8 maanden moet enten? Want ik geloof dat het nog maar een paar jaar is dat de entstoffen echt een jaar werken en dat de KNHS de regels daar toen op aangepast heeft.
M_D_H
Geplaatst: 03-01-10 18:05
uhuh:D vond het zelf ook kats banketstaaf dat ze mij 4 keer achter elkaar moesten hebben :S
njaa apart dan... maar ga het n iet meer veranderen:P van wat ik op school heb begrepen is de belangrijkste werkzame stof in een enting maar 8 maanden werkzaam...
ellieellende
Geplaatst: 03-01-10 18:07
Ik ga afsluiten en langzaam richting Arnhem! Zal jullie missen
Leuke foto's gezien!! Jammer dat Bons ijzers heeft! Durf het niet aan om te gaan sleeen met hem......
Wel benieuwd naar Marleen haar slee verhaal!!
Enten, niet echt verstand van... De staleigenaar gereld het altijd en schrijft alleen op wanneer hij de boekjes nodig heeft. Boncho wordt 1 keer in het jaar gedaan voor zover ik weet.
waha grit niet zo grappig als je er staat natuurlijk, maar het klinkt zo leuk.
auto weer aan de praat gekregen maar stuur pim morgen op pad voor een nieuwe accu. ik mag morgen mama's auto lenen (al zit ik liever in mn eigen auto met die gladheid)
erg mooie foto's van travis, leon ook weer prachtige plaatjes en leuke foto's van grrr
heb zelf ook foto's gemaakt maar nu geen zin ze te verkleinen enzo.
Een tijd terug is onze externe harde schijf gecrascht en waren we dus al onze foto's kwijt..... beetje jammer! Nu hebben we heel veel weer terug door bij familie enzo na te vragen of ze ook nog foto's hadden en hebbenw e ook een nieuwe externe harde schijf. Ben nu voor de zekerheid alles op cd's aan het branden.....
Anita67
Geplaatst: 03-01-10 18:38
hoi hier weer een berichhie van miss hernia.
ben net mee de paardjes binnen wezen halen , voelde me bere trots. kan al beter lopen heerlijk.
vanmorgen kwam liek binnen zou gaan rijden op dies, hij zat onder het bloed , manen dropen. een snee/tje boven zijn oog en voorhoofd . na schoonmaken viel het mee,dus geen da gebeld. was wel schrikken , ronald had ze net op het betonpad gezet, dus niet op het land omdat liek kwam rijden.
er lig ook veel rommel rondom, de schuren ,oude meuk. ik hoop dat er snel vergunning komt dan weten we ook waar we een bak maken.
mirjam ook knuffels van mij .. ik begon ook open te worden...