Wij gaan er morgen in elk geval nog met een stel van hier rijden Dit is aan de kant van Loon op Zand.
Ik heb twee paarden die mega aan elkaar kleven.... zolang ik er 1 vasthield kwam het dus wel goed En lang leve de gele voerschep
Grit
Geplaatst: 03-10-09 23:04
Roos(je), klinkt goed
Die foto is ook erg mooi Leon!!! Zat net ook de foto's te kijken van de tinkerrit. Mij viel de schimmelbonte ook meteen op, ik weet niet of we dezelfde bedoelen, met een meneer erop. Echt een leuk beest (qua kleur dan).
O Cecile ik ken al 3 tinkers hier in het dorp die zo heten (roos/ rose) en nog een paar koeien maar vind het idd ook best een leuke naam
Lois ik ken wel een Tinker April Avril weet ik niet...
Eline die het rustig vind ik ben braaf aan het bijlezen vanaf blz 325
Britta au en Goed bezig met Benson
Nathalie ziek
Ingrid vanmorgen vroeg uit bed en startlijst is bijna definitief maar nog niet online ivm "foutje"
Petra romantisch met Ruud op sloot aan het schaatsen
Marleen vandaag naar de hei geweest en gelukkig slaat Banbay nu wel van zich af dus gaat nu gelukkig goed met friesje!
Denise laatste dag met Ilse en Leon santa weggebracht Lieve filmpjes en ook leuke foto's van hereniging en ontmoeting Shiloh en Sierra en tja die foto(shoot) van Snow wat kun je daar nu op zeggen
Maartje al druk aan het bedenken of de naam Odinn bij rest kudde past Wordt het hem of ?? en ah joh je hebt toch geen witte/ gevlekte paarden dus kan best beetje donker zand Ah lees dat je het al gemaakt hebt anders gewoon ff keertje daar voeren als ze t "eng" blijven vinden
Janet druk druk druk Idd gewoon hier komen spammen enzo hoor!! en af en toe een update droppen van je huisje en je beessies enzo als je tijd hebt moet idd ook niet als een verplichting voelen maar vind het erg leuk om je updates en voortgang met huisje te lezen en te zien Evil/burgelijke overburen pff waar ze het lef vandaan halen
Mirjam klinkt behoorlijk brak/ ziek en linkjes in onderschrift gelukt
Dagmars vlinders forum uit model ik zag je vlinders pas, maar bij mij was alles nog gewoon Vreemd ah oké bij oudere PC's dus haha dan is mijn laptop toch nog best up-to-date want die had er ook geen last van.
Radio hier voornamelijk in de auto en soms op PC als achtergrondgeluid voornamelijk 3fm of Q music soms ook 538... maaru in mijn CD wisselaar zit soms iets (veel) harders denk dat sommigen nog versteld zullen staan wat dat is
Annique Pall was dus braver dan je dacht en wond ziet er goed uit
Angela veulen niet fit da's minder gelukkig valt mee! en basco mag er meer aan geloven Trea zocht toch ook nog iemand die Hobje verder kon doen bronco koliek Beterschap!!
Ellen vandaag spiertjes van Niamh vast losgewerkt. Hier met Say ook rondje bos gedaan zodat ze morgen niet meteen denk Hi Ha
Puck Gister leuk gehad
Pff Inge niet leuk zo verjaardag vieren Maaruh toch (vast heb nog geen cadeautje gezien) GEFELICITEERD
Pff joyce hoefgedoe hopelijk helpt dit!!
Boncho nog heerlijke foto's van Leusden en een foto van gehalte poging tot galop?! of miscommunicatie en evt tip voor verharen: Opkikker van NAF wil nog wel eens goed helpen hier ook 1tje met moeilijk ruien en dan ook dip en na gebruik van opkikker was t heel ander paard
Chanel naar Scheveningen
pff was een hele bevalling maar geloof dat ik nu toch wel bij ben al heb ik soms wel gescrolld
Ik ga ook niet al te laat naar bed op tijd op om Sayla te laden
Laatst bijgewerkt door grid op 03-10-09 23:35, in het totaal 2 keer bewerkt
over kleurtjes, niet van de wc, maar voor je paard ben ook al aan het nadenken voor Odinn
heb alles in het roze, is mooi voor avelyn, maar niet voor een ruin, en is makkelijk als ze alletwee een aparte kleur hebben.
vind alleen blauw, groen, rood, oranje, geel niet mooi. paars grijs en bordeaux rood vind ik wel weer leuk vooral grijs, en anders gewoon zwart.. (het moet ook passen bij roze, heb zelf voor bij de paarden wel dingen in het roze)
Grit
Geplaatst: 03-10-09 23:34
Filmpje niet gezien Dagmar, duurde iets te lang met laden.
Jeeeeee, Josje is de nieuwe K3! Leuk.
Ga ook naar bed, truste! Tot morgen Grid, Ellen, Trea en Leon!
zo, grid heeft ook weer bijgelezen! veel plezier morgen!
vind odinn wel heel erg leuk, maandag ga ik op hem buiten rijden en woensdag gaat mijn zus mee om hem na te kijken, als het alle twee goed is hoop ik dat ik hem mag kopen van zijn baasje
en dat terwijl ik in het begin heel gespannen op Odinn zat, vond het dood eng. (omdat ik daarvoor op een hele jonge ijslander had gereden) maar hij gaf er niets om en reed rustig zijn rondje, ben dus ook ontspannen weer afgestapt. heel belangrijk voor mij dat een paardje zelf rustig blijft en dat heb ik zo wel heel mooi kunnen "testen".
grid
Geplaatst: 03-10-09 23:46
Ja idd da's wel belangrijk en goede test zo klinkt perfect!! Nu nog buiten en DA goedgekeurd Succes!!
hmm hier nog geen regen wel al sinds vanmiddag best stormachtig in Aken wel nog meer dan hier.