Wat me opvalt is dat die paarden in de jaren gewoon een prachtige body hebben gekregen. Kijk naar Dewi dit voorjaar die heerlijke mooie borstkast en billen
Oei, daar zat niet veel spek meer op. Vind haar huidige buikje haar toch een stuk beter staan Maar, ik houd dan ook van rond en spekkies op mijn poownies
Puchje
Geplaatst: 03-02-09 20:47
Das inderdaad geen Tinkerbeeb, nou... Kon toch kruising zijn?? *kijkt arrogant*
Dat bruine ding is een KWPN (dacht ik) pleegveulen, is toen bij Dewi en Leonoor gekomen toen haar veulen van dat jaar (Sarina) na de bevalling is overleden (in de sloot gegleden en gelijk verdronken). Evita heeft het uiteindelijk ook niet gehaald...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 03-02-09 20:50
Ze lijken allemaal zo uit te vullen. Ilse heb ik nu ruim een jaar en die is ook al wat veranderd. Deze zomer wat ze ietwat vet, nu gaat het wel weer.
Dat bruine ding is een KWPN (dacht ik) pleegveulen, is toen bij Dewi en Leonoor gekomen toen haar veulen van dat jaar (Sarina) na de bevalling is overleden (in de sloot gegleden en gelijk verdronken). Evita heeft het uiteindelijk ook niet gehaald...
Siet, zag dat je vroeger een Vaisha fan was. Ben je nu een Prada fan
Puchje
Geplaatst: 03-02-09 20:53
En willen jullie geloven dat ik vorig jaar rond deze tijd ab-so-luut géén Tink wilde hebben ?
Kreeg over een week, maar dan een jaar geleden hét smsje van vriendin (1e eigenaresse van Nig) : Sh*t, Nigel staat te koop, wat moet ik nou!? Toen is eigenlijk het balletje gaan rollen. Idd. .. Time flies..
Puch, vraag Leon maar wat ik altijd riep vroeger...
Ik ga nevernooit niet een Tinker kopen, wat moet ik nou met zo'n geflipte idioot vol mok in de sokken die niet eens lekker kunnen draven. (ik was Aman met dribbeldraf gewend, ik vind de Tinkergangen wennen )