Mwah, wordt gewoon nachtwerk dus

Morgen al volgepland
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Uur te vroeg uit mijn bed..... nergens te vinden op internet dat wintertijd in ging
December duurt Laaaaaannnngggg.....
T'is hier heel erg druk geweest.... Kids waren thuis vanwege herfstvakantie... Lutske heeft een trap gehad en moest gehecht worden... Precies onder haar neusgat, dus heb deze week niet gereden op haar... Wond sprong na het hechten paar dagen later weer open.... Wel op quarter van pensionklant.... En gisteren heb ik heerlijke foto's gemaakt van mijn kanjers.... Lucy en Luna en de rest gingen volledig uit hun toko in bak.... Was zo mooi om te zien... Lucy doet het zo goed momenteel, is wel flink te zwaar, maar ze hoest niet meer dus ik hoop dat ik haar volgende week weer eens voor de kar kan zetten....

Leuk!

maar er zijn gelukkig geen rare dingen gebeurd.

*heimwee* 

Berdien schreef:Les gaat niet door, heb net gebeld en we zagen het allebei niet zo zitten. Het regent hier ook al flink
http://www.yankeecandleshop.nl/shop/index.php?cPath=3
Sita. Mijn bestelling is al geplaatst
Mandarin&Cranberry kan ik je aanraden, Lemon Lavender is ook heel fijn. Bij mij komen over een tijdje 6/7 kaarsjes binnen![]()