Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
"
" Dus ik haar maar naar het gras gedirigeerd. Kom ik terug, staat ze keurig in het midden, voetje op rust, buik op de hang stand te wachten totdat ik terug kwam

IK BEN GESLAAGD

Gefeliciteerd Lordj!!! Heerlijk gevoel voor je!
--> mam is slechthorend dus kunnen nooit bellen of zo

ziggy_janet schreef:Wat leuk dat je moeder dat zo snel op pikt. Wel fijn dat ze dit soort dingen hebben uitgevonden!
Mijn moeder snapt het gewoon niet. En ze is ook slechtziend en aan 1 oog blind dus naar een computer scherm staren is gewoon te vermoeiend.

Kan ze me nog meer lastigvallen 
is zo weinig heb ik geen moeite mee
snowdon schreef:Ow ik vond het juist heel erg minder dat mijn moeder msn en sms doorkreegKan ze me nog meer lastigvallen
Annique, gefeliciteerd!!!!!
Deborah, post is binnen!!! Wil je nog dat ik je wat euro'tjes stort voor de verzendkosten e.d.?
Chayenne hinkte vandaag weer.... Maar viel wel te verwachten, in een dag kan zoiets niet voorbij zijn.
ja maar ik heb geen vervelende mam
en vroeger was t dus moeilijk om bv ff te bellen om te zeggen dat je bv later kwam, iets te vragen of weet ik wat... Alles moest persoonlijk of met briefjes en later evt met fax. Is denk ik moeilijk voor te stellen voor mensen hoe lastig zoiets eigenlijk is
voor ons als kinderen veel makkelijker
maar ook voor mam gaat een wereld open --> nu ook weer makkelijk contact met bv familie in Duitsland enz enz ... eerst kon dat alleen via brieven of langsgaan of met ons als "tolk" ertussen ...
zo eten en dan lessen

ziggy_janet schreef:En wat heeft mijn moeder vandaag gekookt:
Echt oer-hollandse hutspot, een echte ehh zomermaaltijd
--> ach het is niet zo warm dat scheelt
OK weet niet of asperges combi is met de rest maar daar had ik zin in