Nu dus even lekker druk met wat spulletjes daarheen brengen enzo...
Hoop morgen meer tijd voor jullie te hebben!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha
.
wat ben ik trots
*o/*
Indezz schreef:Leuke foto's SuperRoos..... Wat gezellie.....![]()
Chub : gefeliciteerd hoor met je huisje *o/* *o/* *o/* Hoe is het nu afgelopen met Simba. Mag ze mee of in het weekend komen?????
Annick : welke kerstbal is Damian??? Lucy staat vergroot in het midden, dus niet in een kerstbal, luxe positie![]()
Bij mij zat de foto van Sox ook onderste boven, dacht dat het zo hoorde bij tinkers uit Drenthe .....![]()
![]()

Wel maf, maar ging wel. 
Enne.. Cheveyo heeft er nog wel eens een handje van om d'r foto's te spiegelen 
)
. Ook de Battie ziet er super uit.
snowdon schreef:Indezz, dus dat is Lucy, aah weet ik dat ook weerDat wist je toch zeker zachtjes aan wel???? Ze staat ook in mij profile hoor!!!!
![]()
![]()
![]()
Enne.. Cheveyo heeft er nog wel eens een handje van om d'r foto's te spiegelen
Hoe flikt ze dat??? Dat is echt een knap staaltje kunstwerk.... Ik voel me heel erg genept.![]()
![]()
Jacqueline uiteraard nog gefeliciteerd!
Annick schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb ook de battie binnen en wat een mooie voorkant, en pellie staat er ook weer in met haar grote vriend.
en sox als centerfold, lekker gevoel is dat he je paardje als poster in de battie, was ook helemaal gelukkig toen.
Annick schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MIRA

maar
dan maar
Shay staat in de bijlage van de keuring (incl. foto) Zal dalijk nog eens goed de foto's bekijken.
), Damian, Gammon en Sox ook maar de rest nog niet gezien.
Dan kunnen ze naar buiten , willen ze niet !!