[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:35

Heb even niet bijgelezen.. Sinds vanmiddag even druk.. Heb namelijk de sleutel gekregen van dat tijdelijke huisje

Nu dus even lekker druk met wat spulletjes daarheen brengen enzo...

Hoop morgen meer tijd voor jullie te hebben!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 16:37

Gefeli Chubby!!! Lekker even een plekje voor jezelf, mooi nu Simba lekker wel op de slaapkamer zoals je wilt!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:15

annick, echt leuke foto hoor met die kleine erbij!

cheveyo, fijn dat kit zn koker opknapt
en lekker wat met hem gedaan dus, super dat ie zo gevoelig is, mooi zo houden! gaaf hoor

shayla, gafe foto's van je meissie, prachtig die maantjes zo omhoog haha, lekker hoor dat ze naar buiten kan

FK, prachtige foto dat!

spetter, ja fig gaat gewoon in volle galop eroverheen haha dus dan is het niet gek dat ie raar loopt denk ik
stoer met die laarzen, hopen dat ze leuke voor je kunnen maken!

indezz, haha mocht paps met oud en nieuw de loterij winnen dan doe ik vast een optie op blaze hahaha

dienie, idd wat een verhaal zeg van nikita en sissi, gelukkig allemaal goed gegaan, lieve foto!

leon, haha poppetje 101 grrrr haha

chubby, leuk zeg de sleutels van t huisje!
gefeli hoor

zo hele dag opgepast dus beetje snel doorgescrolld hihi sorry
kreeg net foto's van het sleeen, maar nu schaam ik me rot
heb dat tuig er gewoon op gegooid, op de maten van vorige keer, en op t oog leek het zo wel goed te staan, meneer stond waarschijnlijk niet vierkant ofzo
want geloof dat zn borstuk een gaatje hoger mag en zn broek wel wat lager, die hangt nu zowat in zn poepgat haha
ff verstellen maar
plaats ze zo wel ff

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:25

zo hier de foto's

lag dus veel te weinig sneeuw maar onse slee-trein is goed te zien haha
we zijn ook nog een stuk over de weg gegaan en door het park maar daar zijn geen foto's van want de batterij was op, hebben wij weer hoor

Afbeelding
de minst mooie maar als eerst hihi, lijkt net of ie een hele dikke pens heeft, dit is gewoon stap geloof ik

Afbeelding
dit is een heel relaxed drafje denk ik zo, beetje veraf helaas

Afbeelding
en dit is wel de leukste, ik vind het niet echt fig op de foto's haha weet niet hoe dat komt, zn kont komt niet zo lekker uit ofzo haha

normaal gaan we zo met 2 sleeen dus in volle galop over de wei, maar alle weien stond wat op, schapen, paarden etc haha dus kon ff niet

3 foto's mocht toch? weet t niet meer, anders maar een link maken ofzo

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:27

zien jullie ze wel, ik heb kruisjes

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:29

beter kruisjes dan sterretjes Roos, leuke foto's! enne ja een en ander hangt uit verband

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:30

haha ohhh erg
fig heeft er geen last van gehad haha die banjerde net zo door,
zal de boel maar ff gaan verstellen maargoed dit zijn de enige foto's en er moest ff bewijs zijn

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:42

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb ook de battie binnen en wat een mooie voorkant, en pellie staat er ook weer in met haar grote vriend.
en sox als centerfold, lekker gevoel is dat he je paardje als poster in de battie, was ook helemaal gelukkig toen.
Indezz, gaaf he Damian heeft ook een mooie kerstbal gekregen .
hij staat er 3 keer in wat ben ik trots *o/*
Roos wat leuk zeg met die slee

fijn dat de koker van kit weer goed is, lijkt me heel pijnlijk .

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:46

Leuke foto's SuperRoos..... Wat gezellie.....

Chub : gefeliciteerd hoor met je huisje *o/* *o/* *o/* Hoe is het nu afgelopen met Simba. Mag ze mee of in het weekend komen?????

Annick : welke kerstbal is Damian??? Lucy staat vergroot in het midden, dus niet in een kerstbal, luxe positie

Bij mij zat de foto van Sox ook onderste boven, dacht dat het zo hoorde bij tinkers uit Drenthe .....

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:48

Is dat toch Kit van Cheveyo op de voorkant van Battie? Ik zou bijna zeggen dat hij dat niet is. Die donkere plek in zijn neusgat komt niet overeen met de foto's van Kit op Chev haar site...... Dacht ik.....

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:52

Volgens Battie is het Kit, maar ik twijfel toch hoor. Op Chev haar site en op haar foto's is de voorkant (dus van voren af gezien) van Kit bij zijn linker oog zwart en bij deze tinker is die wit...... En neusgat bij Kit is links wat zwart en niet rechts zoals bij deze....

Cheveyo, help eens, is het hem nou toch?????

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:53

Indezz schreef:
Leuke foto's SuperRoos..... Wat gezellie.....

Chub : gefeliciteerd hoor met je huisje *o/* *o/* *o/* Hoe is het nu afgelopen met Simba. Mag ze mee of in het weekend komen?????

Annick : welke kerstbal is Damian??? Lucy staat vergroot in het midden, dus niet in een kerstbal, luxe positie

Bij mij zat de foto van Sox ook onderste boven, dacht dat het zo hoorde bij tinkers uit Drenthe .....

hij staat in de onderste kerstbal en dan de recht's

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:55

Gave actie foto inderdaad......

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 17:57

Chubby gefeliciteerd! Super nieuws joh

Anyway, ik ben nu thuis. Eerst naar de douane geglibberd, nog een stukje stuurvakmanschap laten zien. Ik moet nl een vage bocht om, eerst haaks naar links, dan een hoek van 45 graden terug naar rechts ongeveer, en dan weer 45 graden naar links. Maar die bocht haalde hij niet, dus ben er zijwaarts glijdend doorheen geschoven, draaien draaien draaien, en dan ineens pakt hij hem, en zwiept compleet de andere kant op, en dan weer terug sturen Wel maf, maar ging wel.

Toen ik daarna weer op stage was ben ik eigenlijk gelijk door naar huis gegaan, wegens slechte zicht en toch wel flinke sneeuw, heb een uur gedaan over een stuk wat ik normaal in 35-40 minuut doe. Maar wel goed aangekomen gelukkig

Zou eigenlijk oppassen vanavond, maar dat gaat niet door jammer genoeg.

Ooh, etenstijd.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:08

Indezz, dus dat is Lucy, aah weet ik dat ook weer Enne.. Cheveyo heeft er nog wel eens een handje van om d'r foto's te spiegelen

Kit: http://photobucket.com/albums/a279/Chve ... ijken5.gif
Let opt blauwe oogje met t witte randje boven t oog en t zwarte vlekje in t neusgat.
(de foto van de Battie is dus bewerkt )

Jacqueline uiteraard nog gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 29-12-05 18:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Sinada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:15

Nou Mariel de fotocursus gaat helemaal niet door . De meeste deelnemers durfden het niet aan .
Wellicht kan Femke volgende week nog een dag vrijmaken.

Waw wat leuk gedaan Mariel die extra bijlage van de keuringen . Ook de Battie ziet er super uit.
Goed gedaan allemaal ..

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:31

snowdon schreef:
Indezz, dus dat is Lucy, aah weet ik dat ook weer Dat wist je toch zeker zachtjes aan wel???? Ze staat ook in mij profile hoor!!!!

Enne.. Cheveyo heeft er nog wel eens een handje van om d'r foto's te spiegelen

Hoe flikt ze dat??? Dat is echt een knap staaltje kunstwerk.... Ik voel me heel erg genept.

Jacqueline uiteraard nog gefeliciteerd!

Uiteraard *o/*

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:33

Annick schreef:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb ook de battie binnen en wat een mooie voorkant, en pellie staat er ook weer in met haar grote vriend.
en sox als centerfold, lekker gevoel is dat he je paardje als poster in de battie, was ook helemaal gelukkig toen.

Even doorgaan met opnoemen graag..... wie staat er op PAGINA DERRRRRTIENN? Ja???

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:38

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MIRA

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:39

Hallo allemaal!!!

Nee Pel, was niet voor mijn schouder. Die gaat wel. Ik had een week of 2 geleden een peesontsteking in mijn voet. De peesontsteking lijkt wel aardig weg te zijn, maar de pijn op mijn wreef blijft best wel behoorlijk. Mocht ik er in de 1e week van het nieuwe jaar nog last van hebben moeten er toch even foto's gemaakt worden, hij denkt aan een scheurtje.

Verder moest ik voor een wat onsmakelijker verhaal langs, mocht dat blijven moet ik ook nog langs een internist, maar hij verwachtte niet dat dat nodig was....

Heb de battie ook ff door gekeken, leuk!!!

Vandaag weer gewerkt. Niet echt met plezier. Ik heb veel om over na te denken. Ik zit met een dilemma...

Ik werk nu bij een "vrouwelijke" organisatie. Het werk vind ik nog altijd erg leuk (lekker zelfstandig), maar de mensen komen me zo af en toe echt de strot uit. Er is altijd wel gezeik, iedereen heeft ruzie of problemen met iemand anders en alles wat je zegt word tegen je gebruikt. Een voorbeeld daarvan zijn bij mij de paarden. Ik had Angelique laatst aan de telefoon en toen zei ik dus iets dat ik er erg druk mee was. Nu vroeg een collega van mij (belangstellend) hoe het met de paarden ging. Ik vertelde dat het goed ging en dat ik af en toe zo van ze kan genieten. Zegt een andere collega dus: Ik dacht dat je het zo zwaar vond, je haalt je veel te veel op je hals....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Nu sprak ik van de week iemand die een eigen bedrijf heeft in een wat mannelijker sector. Ik ken deze persoon al een poosje. Dat bedrijf heeft personeel nodig (op kantoor) en mij werd gevraagd of ik interesse had.

Ik heb geantwoord dat ik er over na wilde denken. Daarna werd alles weer met grapjes afgedaan. Maar toch blijft het wel door mijn hoofd heen spoken. Ik weet dat het gras altijd groener is aan de overkant. Ik weet wat ik heb en niet (precies) wat ik zou krijgen, maar 40 uur per week werken bij een bedrijf waar je het niet volledig naar je zin hebt is ook niet leuk...

Grrr, moeilijk. Ik weet dat er morgen mensen komen voor gesprekken en dat die persoon daarna een poosje niet aanwezig is. Ik zit er nu over te denken om te zeggen dat als ze bij die mensen van morgen niet echt vindedn wat ze zoeken dat ik wel deel wil nemen aan de sollicitatieprocedure en dan maar kijken wat er uit komt. Aan de andere kant vind ik dat ook heel eng. De wereld is klein wat dat aangaat....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:41

Annick schreef:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa MIRA

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:41

Indezz, ja had Lucy zo snel niet herkend, Mira ook niet

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:48

tsssssssssssssss

@ Chub gefeliciteerd met het huisje. Voor hoe lang is het?
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 29-12-05 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 18:49

tjee wenk, ik denk dat ik wel weet hoe je je voelt.
als je het niet meer naar je zin heb op je werk zou ik er toch over denken om naar iets anders uit te kijken, maar ja aan de andere kant, stel dat een andere baan tegen valt, moielijk hoor.
ik zit nu met het zelfde, wil iets anders gaan doen omdat ik te weinig uren heb nu, maar aan de nadere kant vind ik het ook best eng om de stap te neemen, ik moet wel, want anders komen we niet rond.
gewoon je gevoel volgen meid, hahha hoor wie het zegt

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 19:27

Chubby : Gefeliciteerd !!

Wenk : Rottig situatie zeg...ik zou niet weten wat ik zou doen.

Leon : Geen maar dan maar

Het is wel een hele Bokt Battie zeg ! Shay staat in de bijlage van de keuring (incl. foto) Zal dalijk nog eens goed de foto's bekijken.
Kit zag ik gelijk (kan je niet omheen ), Damian, Gammon en Sox ook maar de rest nog niet gezien.

Shay heeft vandaag weer lekker buiten gelopen , deze keer met de complete ploeg. Maar ze wilden allemaal na 3 kwartier weer naar binnen Dan kunnen ze naar buiten , willen ze niet !!

Ron kwam nog met een ander idee. Shay los laten lopen op het koeienpad. Is misschien wel een optie , maar ik vind het idee van de hele tijd op een betonnen pad niet zo fijn.