Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gisteren onderweg naar mijn ouders in Duitsland, heeft mijn auto het begeven. Midden op snelweg. Dus snel naar de vluchtstrook. Johan kijken onder de motorkop. Alle olie is er uitgespoten. Dus auto maakte ook opeens een raar geluid en dat was het dan. Uur wachten op sleepdienst, ff 119 euro aftikken. En nu staat ie bij de garage vlakbij m'n ouders. Die moeten maar even kijken of er nog hoop is. Maar ik vrees van niet.
Eerst ik er op, toen Johan. Ze hing weer lekker de brutale puber uit
het lampje ging weer branden en Luna ging braaf haar hoeken door. Lotte heeft zelfs een heel rondje gegaloppeerd op Luna
maar we weten in elk geval dat ze het kan haha. En het gaat ook steeds beter. Ze trok zich trouwens helemaal niks aan van die harde wind haha.

) Je schept een band met de eigenaars en bovendien ook al met je paard. Ik heb echt nog fijne herinneringen aan onze eerste ontmoetingen en heb nog altijd absoluut geen spijt van deze keuze. We hebben haar dan ook in 'stukken' betaald.